Gå til innhold

Monica Nyhus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke de kjøpt den forrige da? Eller var det noe de bare snakka om? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
lin skrev (21 timer siden):

Har ikke de kjøpt den forrige da? Eller var det noe de bare snakka om? 

Lien skal ha båt etter det jeg har forstått. De var og kiket på den første båten til Nyhus ja, men har ikke fått med meg om de kjøpte den eller ikke. 

Skrevet

Sitat Monica: Alle hjelper til…

unntatt henne da kanskje? 

Hele familien i monitor! Ærlig talt! 

drømmer om å se en debatt på tv med Nyhus og Sara E. Tema: eksponering barn. 

• Liker 1
Skrevet

De rigger til familiefest utendørs med bar og høyttalere. Stakkars naboer. Må være et mareritt å bo der om sommeren. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Gjest Floriamint
Skrevet
Surikatt skrev (15 minutter siden):

De rigger til familiefest utendørs med bar og høyttalere. Stakkars naboer. Må være et mareritt å bo der om sommeren. 

Har vel holdt på slik i lange tider. Ikke mye hensyn til naboer

Skrevet

Jeg fulgte Monica en kort stund for en god stund siden. Utrolig søt dame og fin familie,  men de ble altfor mye for meg, spesielt i forhold til lydnivå og drama hele tiden.  Jeg får dem stadig vekk opp med clickbate overskrifter, og blir like overrasket hver gang over hvor desperat de må være for å få flere seere.. Eneste gangen jeg klikket meg inn på dem var nå når de hadde hagefest. Håper inderlig de hadde avtalt dette med naboene på forhånd,  for jammen meg ligger de husene tett, og det virket som det var sang , musikk og høylytt skravling til langt på natt, virker ikke som om de tar hensyn til noen, men håper virkelig jeg tar feil... Er iallfall utrolig takknemlig for at jeg bor i ett stille og rolig nabolag,  der vi kunne komme hjem utslitt fra lang kjøretur fra ferie nå i helgen og gå og legge oss i fred og ro og sove til vi våknet av oss selv. Tilogmed ungene satte pris på det. 

• Liker 1
Skrevet
Donnap skrev (20 timer siden):

Jeg fulgte Monica en kort stund for en god stund siden. Utrolig søt dame og fin familie,  men de ble altfor mye for meg, spesielt i forhold til lydnivå og drama hele tiden.  Jeg får dem stadig vekk opp med clickbate overskrifter, og blir like overrasket hver gang over hvor desperat de må være for å få flere seere.. Eneste gangen jeg klikket meg inn på dem var nå når de hadde hagefest. Håper inderlig de hadde avtalt dette med naboene på forhånd,  for jammen meg ligger de husene tett, og det virket som det var sang , musikk og høylytt skravling til langt på natt, virker ikke som om de tar hensyn til noen, men håper virkelig jeg tar feil... Er iallfall utrolig takknemlig for at jeg bor i ett stille og rolig nabolag,  der vi kunne komme hjem utslitt fra lang kjøretur fra ferie nå i helgen og gå og legge oss i fred og ro og sove til vi våknet av oss selv. Tilogmed ungene satte pris på det. 

De tar ikke mye hensyn når de bygger opp en hage med basseng og de har høylytte familiesammenkomster hele sommeren.  Andre kunne vel også tenke seg å sitte ute om sommeren. Husene ligger klint oppi hverandre. 

• Liker 2
Skrevet
Surikatt skrev (5 minutter siden):

De tar ikke mye hensyn når de bygger opp en hage med basseng og de har høylytte familiesammenkomster hele sommeren.  Andre kunne vel også tenke seg å sitte ute om sommeren. Husene ligger klint oppi hverandre. 

Nei og ser at de hadde hennes familie på rester dagen etter, og vi vet jo lydnivået på dem. Var vel fullt hus med Sara Emilie og Therese med familier dagen etter. Jeg er iallfall sykt glad de ikke er mine naboer,  det å kunne sette seg ut å kose seg i fred og ro er helt fantastisk.  At man må regne med litt støy når man har naboer er jo en selvfølge, men her snakker vi ikke om litt støy, og heller ikke bare nå og da, ganske ofte...  Ikke sikkert naboene er like glade for at det ble basseng istedenfor Syden på dem..  Hører folk som bor i nærheten sier at her tas det null hensyn, og så skal vi også huske på at lyd bærer langt, så å varsle nærmeste naboer hjelper ikke alltid, er nok mange som hører dem med det lyd og energinivået de har 

• Liker 2
Gjest Floriamint
Skrevet

Er ingen av søskene til Monica i jobb?. Sett litt på kanalen søsken har?

Skrevet
Surikatt skrev (14 minutter siden):

Er vel sånn husene der i området er bygget . Sånt vet man når man flytter dit

• Nyttig 4
Skrevet
Tillia skrev (8 minutter siden):

Det vet man nok, men det er stor forskjell på lydnivået til folk. Jeg har hatt naboer på ene siden der det alltid ble tatt hensyn til naboene, ungene var aldri ute på morgenen med høylytt lek og heller ikke sent på kveldene, de blideste og herligste ungene jeg har kjent. På andre siden var det ett fryktelig leven fra tidlig morgen til sent på kveld, ungene gjorde akkurat som de ville døgnet rundt, med null hensyn til omgivelsene.  Heldigvis var min andre nabo og sa ifra da de små ungene hadde feriegjester og  var ute og lekte klokken 1 på natten og hold ett fryktelig leven, da hadde både jeg og ungene fortvilet prøvd å få sove i flere timer, for vi skulle på jobb og i barnehage neste dag. Alle er vi forskjellige, men jeg synes det er lurt å ta litt hensyn til andre også 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Donnap skrev (28 minutter siden):

Det vet man nok, men det er stor forskjell på lydnivået til folk. Jeg har hatt naboer på ene siden der det alltid ble tatt hensyn til naboene, ungene var aldri ute på morgenen med høylytt lek og heller ikke sent på kveldene, de blideste og herligste ungene jeg har kjent. På andre siden var det ett fryktelig leven fra tidlig morgen til sent på kveld, ungene gjorde akkurat som de ville døgnet rundt, med null hensyn til omgivelsene.  Heldigvis var min andre nabo og sa ifra da de små ungene hadde feriegjester og  var ute og lekte klokken 1 på natten og hold ett fryktelig leven, da hadde både jeg og ungene fortvilet prøvd å få sove i flere timer, for vi skulle på jobb og i barnehage neste dag. Alle er vi forskjellige, men jeg synes det er lurt å ta litt hensyn til andre også 

Jada men du vet da strengt tatt ikke om det gjelder henne? 

• Nyttig 1
Skrevet
Tillia skrev (13 minutter siden):

Jada men du vet da strengt tatt ikke om det gjelder henne? 

Nei ikke annet enn hva jeg har hørt fra folk som bor i området og har gått forbi der. Jeg fulgte henne også en stund og sluttet pga lydnivået og alt dramaet hele tiden. Veldig søt familie, men altfor mye støy for min del fra dem. 

• Liker 1
Gjest Floriamint
Skrevet
Tillia skrev (2 timer siden):

Bodd mange steder der hus ligger tett . Men aldri hatt naboer som holder på slik. Hensyn bruker folk å ta når de bor tett. En fest i ny og ne. 

Skrevet
Floriamint skrev (1 time siden):

Bodd mange steder der hus ligger tett . Men aldri hatt naboer som holder på slik. Hensyn bruker folk å ta når de bor tett. En fest i ny og ne. 

Ok, eneste man kan gjøre da er vel i såfall å formidle det til dem. Hjelper lite å skrive det her inne😅

• Nyttig 1
Gjest Floriamint
Skrevet
Tillia skrev (44 minutter siden):

Ok, eneste man kan gjøre da er vel i såfall å formidle det til dem. Hjelper lite å skrive det her inne😅

Så klart . Naboene får sifra 😅

Skrevet

Tror dere at det vil komme debatter snart omkring eksponering av barn for å skape innhold? Nyhus er i alle fall gode kandidater til å debattere. De tar det til et nytt nivå med denne båtgreia. 

• Liker 1
Skrevet
Outandabout skrev (38 minutter siden):

Tror dere at det vil komme debatter snart omkring eksponering av barn for å skape innhold? Nyhus er i alle fall gode kandidater til å debattere. De tar det til et nytt nivå med denne båtgreia. 

Jeg håper virkelig det snart blir tatt grep.. som du sier så har Nyhus blitt mye værre på eksponering 

• Liker 1
Skrevet

De må vel det for å holde seg aktuelle. Begge skal lønnes av sosiale medier. Da er det samarbeid, kjoler og snap som er tingen. Samarbeid har hun vel en del av, kjoler blir heldigvis ikke droppet i Careless omfang…men snap er vilt. Og med familien på den andre kanalen er det vel Raad de ønsker å ta etter. 

Skrevet
Outandabout skrev (6 timer siden):

De må vel det for å holde seg aktuelle. Begge skal lønnes av sosiale medier. Da er det samarbeid, kjoler og snap som er tingen. Samarbeid har hun vel en del av, kjoler blir heldigvis ikke droppet i Careless omfang…men snap er vilt. Og med familien på den andre kanalen er det vel Raad de ønsker å ta etter. 

Ja og Raad har ikke unger, det er stor forskjell på å dele alt når man er voksen uten barn og voksen med barn. I likhet med flere andre influenseres unger så vet vi skremmende mye om disse ungene. Lurer på hva de selv vil tenke om det når de vokser opp, at masse ukjente mennesker vet masse om dem.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...