AnnAnna Skrevet 18. juni #3221 Skrevet 18. juni Tenker alt snakket er for å holde seg interresante. Hvem flytter fra det fine huset når du har investert i basseng for en mnd siden
Kønn Skrevet 19. juni #3222 Skrevet 19. juni Veldig glad jeg ikke er nabo med denne familien. Party i bassengområdet hver eneste ettermiddag/kveld. Mye støy. Stemmevolumet er jo helt horribelt. 3 2
AnnAnna Skrevet 19. juni #3223 Skrevet 19. juni De er veldig kjent i kristiansand…. Synger i menigheter 1
Gjest Floriamint Skrevet 20. juni #3224 Skrevet 20. juni Noen ganger går jeg innom Nyhus sin Snapchat . Men igjen ser jeg hun ikke har det bra og prater jo selv åpent om det. Hva med å søke hjelp. Å prate med noen som har peiling. Virker rart at hun vil heller vil ha klikk på dette. Hun er en påvirker. Noen ganger er det faktisk lurt å oppsøke hjelp… Er det alvor gjør du noe med det.
AnnAnna Skrevet 20. juni #3225 Skrevet 20. juni Jeg tror ikke hun har det så alvorlig som hun later som , hun er forretningskvinne til fingerspissene . Hennes mor er likedann , de har tjent penger fra hun var liten ved å spille pen , prektig og kristen . Dette er kun et stunt. 6 1
Gjest Floriamint Skrevet 20. juni #3226 Skrevet 20. juni AnnAnna skrev (3 minutter siden): Jeg tror ikke hun har det så alvorlig som hun later som , hun er forretningskvinne til fingerspissene . Hennes mor er likedann , de har tjent penger fra hun var liten ved å spille pen , prektig og kristen . Dette er kun et stunt. De har faktisk et ansvar med de som ser på. Finnes sårbare mennesker . Som kan tenke som så, at det ikke er vits å oppsøke skikkelig hjelp. Finnes så mange som sliter som trenger hjelp …
Stargaze Skrevet 20. juni #3227 Skrevet 20. juni Kønn skrev (På 19.6.2025 den 9.03): Veldig glad jeg ikke er nabo med denne familien. Party i bassengområdet hver eneste ettermiddag/kveld. Mye støy. Stemmevolumet er jo helt horribelt. Så enig. Det er lov å ta hensyn. Både vi og naboene våre koser oss ute i hagene, med både unger og storfamilie. Men ingen får lov å hyle og skrike. Latter, lek og moro ja. Men høy stemmebruk og skriking er nei. Hadde blitt gal, og det tipper jeg naboene deres har blitt også. Utrolig egoistisk 5
AnnAnna Skrevet 20. juni #3228 Skrevet 20. juni Floriamint skrev (3 timer siden): De har faktisk et ansvar med de som ser på. Finnes sårbare mennesker . Som kan tenke som så, at det ikke er vits å oppsøke skikkelig hjelp. Finnes så mange som sliter som trenger hjelp …
AnnAnna Skrevet 20. juni #3229 Skrevet 20. juni Jeg tenker at alle mennesker har ansvar også for sine egne liv. Velger man å lese eller se på sosiale medier så har man et ansvar for hva man skal se på. Disse menneskene er ikke utdannet til å tenke som en fagperson , de er opptatt av seg selv og hvordan de kan opprettholde et liv hvor de tjener mye uten å jobbe for andre . Da blir det slik at du som ser og lytter til dem opprettholder bedriften deres ….. da må de finne på noe nytt hver dag for å trekke oppmerksomheten . 1 2
Kønn Skrevet 24. juni #3230 Skrevet 24. juni Omg, lange ranter om hva hun kalte fluer i barndommen. Hjelp og trøste😂 Kan virke som det er panikk i leiern. 1 2
AnnAnna Skrevet 25. juni #3231 Skrevet 25. juni Haha overfladisk…. Bra de bare forteller om flua fra barndommen 😜 2
Kønn Skrevet 26. juni #3232 Skrevet 26. juni Senat mange til stadighet iler til å hjelpe Monica, men har noen av dere noen gang sett at hun hjelper andre? Hun virker på meg litt for søt, men også beregnende. Mulig jeg tar fullstendig feil. 2 2
Gjest Floriamint Skrevet 26. juni #3233 Skrevet 26. juni Kønn skrev (4 minutter siden): Senat mange til stadighet iler til å hjelpe Monica, men har noen av dere noen gang sett at hun hjelper andre? Hun virker på meg litt for søt, men også beregnende. Mulig jeg tar fullstendig feil. Aldri sett hun hjelper noen. Orker ikke å se mere på de. Altfor mye prat og reprise om det samme hele veien.
AnnAnna Skrevet 27. juni #3234 Skrevet 27. juni Kønn skrev (20 timer siden): Senat mange til stadighet iler til å hjelpe Monica, men har noen av dere noen gang sett at hun hjelper andre? Hun virker på meg litt for søt, men også beregnende. Mulig jeg tar fullstendig feil. Ja hun utnytter venner og bytter dem stadig ut. Barndomsvenninner har hun ikke . Jeg husker hun brukte mye søte du/ dere , var flink til å få det som hun ønsket med smigrende ord. De vennene hun har idag er de hun jobber med eller samarbeider med. 4
Gjest Floriamint Skrevet 30. juni #3235 Skrevet 30. juni Stargaze skrev (På 20.6.2025 den 12.49): Så enig. Det er lov å ta hensyn. Både vi og naboene våre koser oss ute i hagene, med både unger og storfamilie. Men ingen får lov å hyle og skrike. Latter, lek og moro ja. Men høy stemmebruk og skriking er nei. Hadde blitt gal, og det tipper jeg naboene deres har blitt også. Utrolig egoistisk Ja stakkars de som bor ved siden av Nyhus .
Surikatt Skrevet 1. juli #3236 Skrevet 1. juli Kønn skrev (På 19.6.2025 den 9.03): Veldig glad jeg ikke er nabo med denne familien. Party i bassengområdet hver eneste ettermiddag/kveld. Mye støy. Stemmevolumet er jo helt horribelt. Det var det jeg tenkte da de satte i gang byggingen av det bassenget. Husene ligger veldig tett. For et mareritt. 3 1
Gjest Floriamint Skrevet 3. juli #3237 Skrevet 3. juli Innom å så pr klikk i dag. Fronter hun ikke vel mye ulike merker på sminke og kremer osv?. Lite troverdig med så mye forskjellig ?
AnnAnna Skrevet 3. juli #3238 Skrevet 3. juli Jeg stoler ikke på noe reklame , alt er for å tjene penger. Spør andre om hva de bruker og er fornøyde( de som ser ok ut) Tenker at hun ikke bruker disse merkene selv men kjøper kjente dyre merker, 1 1
Gjest Floriamint Skrevet 3. juli #3239 Skrevet 3. juli AnnAnna skrev (3 timer siden): Jeg stoler ikke på noe reklame , alt er for å tjene penger. Spør andre om hva de bruker og er fornøyde( de som ser ok ut) Tenker at hun ikke bruker disse merkene selv men kjøper kjente dyre merker, Har mine produkter jeg er fornøyd med. Trenger ikke tips fra de her.
Angel75 Skrevet 3. juli #3240 Skrevet 3. juli Skulle gjerne vært på dette showet og hørt/sett 🤭 bilde fra avisen Lister. 6 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå