lise1234 Skrevet 6. april #3081 Skrevet 6. april elisabeth30 skrev (2 timer siden): Lang historie om hvordan de satte 1 million i aksjefond som steg til 1,25 millioner på et år, nå er de i minus etter kun en måned. Er det noe alle økonomieksperter sier, så er det at hvis du trenger pengene innen 1-2 år så skal du ikke sette i fond. Og de fikk en skattesmell på 1,25 millioner 😳 Dette tror jeg ingenting på.. 1
Outandabout Skrevet 6. april #3082 Skrevet 6. april Tårer, skjelver og er helt opprørt idag, fru Nyhus 1
Velinda Skrevet 6. april #3083 Skrevet 6. april (endret) Outandabout skrev (16 minutter siden): Tårer, skjelver og er helt opprørt idag, fru Nyhus Skuespill for å få inn litt penger da, tenker jeg Endret 6. april av Velinda 5
Gjest Floriamint Skrevet 6. april #3084 Skrevet 6. april Velinda skrev (17 minutter siden): Skuespill for å få inn litt penger da, tenker jeg Alt for å få mere klikk.
Outandabout Skrevet 6. april #3085 Skrevet 6. april Hun virker jo til å være sliten og dårlig hver dag for tiden? 2
Kønn Skrevet 8. april #3086 Skrevet 8. april Outandabout skrev (På 6.4.2025 den 19.13): Hun virker jo til å være sliten og dårlig hver dag for tiden? Eventuelt rett og slett lat. Nå har hun funnet noe å engasjere følgerne med og da meler hun kaka til det kjedsommelige som alltid. 3
Teflonhjernen Skrevet 8. april #3087 Skrevet 8. april De bygger hvertfall basseng. De har kuttet bort et stort område med bjørnebær på en tursti for å få det på plass. 1
Velinda Skrevet 8. april #3088 Skrevet 8. april Teflonhjernen skrev (55 minutter siden): De bygger hvertfall basseng. De har kuttet bort et stort område med bjørnebær på en tursti for å få det på plass. Er det lov? 1
Umami Skrevet 11. april #3089 Skrevet 11. april Hvor lenge skal de melke denne Spaina-drømmen? Det er vel opp og avgjort det nå? 2
Gjest Floriamint Skrevet 11. april #3090 Skrevet 11. april Umami skrev (1 time siden): Hvor lenge skal de melke denne Spaina-drømmen? Det er vel opp og avgjort det nå? Går ikke glipp av mye forstår jeg😅 seer tall må vel mere ned før hun tar hinte😅
M.G.E Skrevet 11. april #3091 Skrevet 11. april Drar de til Spania eller ikke? Kan noen som vet fortelle? Jeg trenger ikke bidra til mer penger i kaos kassa ved å gå inn å se selv 🤣 2
Umami Skrevet 12. april #3092 Skrevet 12. april M.G.E skrev (På 11.4.2025 den 15.31): Drar de til Spania eller ikke? Kan noen som vet fortelle? Jeg trenger ikke bidra til mer penger i kaos kassa ved å gå inn å se selv 🤣 De drar ikke. Og om det mot formodning skulle skje, har de ført både venner og familie bak lyset 😅 2
esk1 Skrevet 12. april #3093 Skrevet 12. april Stakkars barna da. Kjedelig å få beskjed om at de skal flytte, så ombestemmer mamma og pappa seg.. 2 1 1
Gjest Floriamint Skrevet 12. april #3095 Skrevet 12. april Hva sa de? skrev (1 time siden): Er Monica og Pilotfruen venninner 😇😇? Kaller hun ikke alle venninner ?
Gjest Hva sa de? Skrevet 12. april #3096 Skrevet 12. april Floriamint skrev (9 minutter siden): Kaller hun ikke alle venninner ? Jo, det er visst sånn de kaller hverandre alle sammen 😅. Men kanskje de kunne vært sjømannskirkevenninner?
Fullrulle Skrevet 13. april #3097 Skrevet 13. april De sier de ikke har bestemt seg ang. flytting enda, men jeg hadde vel kanskje stressa LITT med å finne meg en bolig til en familie på 6 dersom barna skal begynne på skolen i august? 1 1
Gjest Hva sa de? Skrevet 13. april #3098 Skrevet 13. april Fullrulle skrev (32 minutter siden): De sier de ikke har bestemt seg ang. flytting enda, men jeg hadde vel kanskje stressa LITT med å finne meg en bolig til en familie på 6 dersom barna skal begynne på skolen i august? At de orker det der spaniahysteriet….
Moongirl Skrevet 13. april #3100 Skrevet 13. april Purple Diamond skrev (27 minutter siden): Har barna fått plass på skolen i Spania? Guttene visst nok, men ikke bhgplass til datteren ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå