Milla1717 Skrevet 8. januar #2901 Del Skrevet 8. januar Really skrev (27 minutter siden): Du er så søt jeg har lyst å spise deg opp. Monica sine ord til sin mor idag 🤢🤮 Er det bare meg som reagerer? Reagerte for lenge siden. Derfor jeg sluttet å følge de. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 8. januar #2902 Del Skrevet 8. januar Really skrev (3 timer siden): Du turde skrive det 👍 Gir ikke det vesnet der klikk om det så står om livet. Innerst inne vet hun nok at hun ikke funker som hun burde. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 9. januar #2903 Del Skrevet 9. januar Milla1717 skrev (På 8.1.2025 den 12.31): Den mannen må ha enorm tålmodighet. Voldsomt til offerrolle han settes i da 😅 Jeg synes hele konseptet deres er platt og kleint, men jesus bedre så slemme folk er her inne 😅 Konstruktiv kritikk er jo fint, men dette er litt sånn å være i hodet på de slemmeste på ungdomsskolen. Kom med noe KONSTRUKTIVT da. Er vel en drøss å ta av? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toriamoria Skrevet 9. januar #2904 Del Skrevet 9. januar (endret) Og hva med clickbait, disse øvelsene hun gjør og ber folk om å skrive når de har gjennomført....er det ikke slik at man får ekstra betalt desto mer man får tilbakemeldinger på snap? Endret 9. januar av Toriamoria 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 9. januar #2905 Del Skrevet 9. januar AprilLudgate skrev (7 timer siden): Voldsomt til offerrolle han settes i da 😅 Jeg synes hele konseptet deres er platt og kleint, men jesus bedre så slemme folk er her inne 😅 Konstruktiv kritikk er jo fint, men dette er litt sånn å være i hodet på de slemmeste på ungdomsskolen. Kom med noe KONSTRUKTIVT da. Er vel en drøss å ta av? Mener du jeg er så slem?. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 10. januar #2906 Del Skrevet 10. januar Var nettopp ute og gikk tur og går da forbi huset til familien Nyhus. Der var det full jul enda med juletre og stjerne i vinduet. Men, hun har vel kanskje sagt at hun er veldig glad i julen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 10. januar #2907 Del Skrevet 10. januar Teflonhjernen skrev (4 timer siden): Var nettopp ute og gikk tur og går da forbi huset til familien Nyhus. Der var det full jul enda med juletre og stjerne i vinduet. Men, hun har vel kanskje sagt at hun er veldig glad i julen. 13 Januar er det flere som har jul til. Det er den gamle tradisjon. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 10. januar #2908 Del Skrevet 10. januar Teflonhjernen skrev (5 timer siden): Var nettopp ute og gikk tur og går da forbi huset til familien Nyhus. Der var det full jul enda med juletre og stjerne i vinduet. Men, hun har vel kanskje sagt at hun er veldig glad i julen. "Konstruktiv kritikk" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet 11. januar #2909 Del Skrevet 11. januar Bor moren hos dem eller er hun bare sammen med dem veldig ofte? Hadde ikke orket hverken mamma eller svigermor så tett på, så ofte som det høres ut her 🥵😂 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 12. januar #2910 Del Skrevet 12. januar Lurer på om ekteparet Nyhus har lest denne. Tenker de ikke på alle ukjente som har tilgang på bildene av ungene 😢 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 13. januar #2911 Del Skrevet 13. januar Milla1717 skrev (18 timer siden): Lurer på om ekteparet Nyhus har lest denne. Tenker de ikke på alle ukjente som har tilgang på bildene av ungene 😢 Nei det har de garantert ikke🙄 Dette svaret sier jo sitt. Hun gir søren bare hun tjener penger 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 13. januar #2912 Del Skrevet 13. januar elskersommer skrev (18 minutter siden): Nei det har de garantert ikke🙄 Dette svaret sier jo sitt. Hun gir søren bare hun tjener penger Trist 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambolina Skrevet 13. januar #2913 Del Skrevet 13. januar Jeg synes hun er som en broken CD i det siste… ikke noe annet å si bare gjenta å fortelle om hvilken melk hun bruker for å lage kaffen sin, hvilken kaffemaskin hun bruker, hvilken sminke hun legger på ansiktet, hunden, Spania og den ostesmørbrødbesettelsen... kom over det allerede slutt å spise det selv hvis det plager deg og la den mannen ha ostesmørbrødet sitt i fred. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 14. januar #2914 Del Skrevet 14. januar Er låta kommet ut med Monica og Alejandro Fuentes?. Finner den ikke. Har ikke Snapchat så har ikke fått sjekket der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet tirsdag kl 16:15 #2915 Del Skrevet tirsdag kl 16:15 Nyttårsforsettet vrikker til å være å eksponere barna ennå mer? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå