Gå til innhold

Monica Nyhus

Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Bambolina skrev (56 minutter siden):

I dag... akkurat det jeg forventet. Monica bevæpner Chris sin tur og sammenligner med sine egne turer.  Hun er ikke i stand til å fatte at hennes solo, 4-5 ukers luksusferier i løpet av 3 måneder kontra å sende Chris på en 7 dagers kontrollert forskningsreise til Spania, er langt fra det samme. Hun prøver å endre fortellingen, peker på kjønnsroller og hvordan hun ble angrepet, men ikke Chris. Hun valgte selv da hun forlot familien sin, og hun valgte også å sende Chris på denne turen! Forskjellen er uten sidestykke hvis vi vil sammenligne! På dette tidspunktet irriterer hun hvert eneste molekyl i kroppen min hver gang hun åpner munnen! 😒
Jeg la også merke til at det er en endring i oppførselen hennes siden Dubai og folk snur seg mot henne, så det er mulig de prøver å ri den tidevannet for å krydre opp kanalen sin. De har laget mer kontroversielt innhold i det siste. Kontrovers skaper friksjon = mer oppmerksomhet = mer engasjement = mer 💸💸💸, så det er kanskje bare en strategi for å tjene mer penger på Snap. Han planlegger tross alt flytting og luksusferier for fremtiden også...

Likte faktisk denne familien tidligere. Men nå orker jeg mindre og mindre. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 hours ago, Milla1717 said:

Jeg gjorde det en gang også, men det er mye falskhet med henne. Hun har det samme smilet limt på ansiktet hennes hele tiden, men det er “giveaways”. Hun virker alltid sur når hun ubevisst er i bakgrunnen av en video. Hun blunker også raskere enn en kolibri som slår med vingene, når hun ikke liker noe eller hun ikke får viljen sin. Det er bare show!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bambolina skrev (På 15.12.2024 den 2.35):

Jeg gjorde det en gang også, men det er mye falskhet med henne. Hun har det samme smilet limt på ansiktet hennes hele tiden, men det er “giveaways”. Hun virker alltid sur når hun ubevisst er i bakgrunnen av en video. Hun blunker også raskere enn en kolibri som slår med vingene, når hun ikke liker noe eller hun ikke får viljen sin. Det er bare show!

Nå er det desperat klikk med flytting til Spania. De kunne funnet et mere spennende sted enn Altea område😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange ganger skal Chris rette på den caps`n i løpet av dagen. Hver snap tar han å retter på den og vifter med den ene armen:-) Utrolig fascinerende. Han virker veldig enkel?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (3 timer siden):

Hvor mange ganger skal Chris rette på den caps`n i løpet av dagen. Hver snap tar han å retter på den og vifter med den ene armen:-) Utrolig fascinerende. Han virker veldig enkel?

Og for en dårlig filming han driver med. Null forsøk på å filme i et roligere tempo så seerne kanskje får det med seg. Hopp og sprett og tjo og hei.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla1717 skrev (På 14.12.2024 den 23.10):

Å etter att de faktisk eksponerer barna mer og mer så orker jeg ikke følge.

Jeg sendte en melding hvor jeg sa det var synd de valgte og eksponere barna igjen. Men hun mente att dette gikk bra🙈

Å ja jeg har valgt og ikke eksponere mine når de var barn. Når har de passert 20 men fortsatt spør jeg om lov

IMG_20241217_154520.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Milla1717 skrev (36 minutter siden):

En uke før jul og har fire unger. Skulle tro dama hadde viktigere ting å gjøre. Enn å skravle om Spania.  

Chris fikser vel gaver og mamacita maten og julepynten. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (13 timer siden):

Chris fikser vel gaver og mamacita maten og julepynten. 

Ja, hun måtte jo vente til mannen kom hjem med å henge opp girlandere også. Det samme med juletre. Hva gjør hun egentlig selv? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla1717 skrev (1 time siden):

Ønsker Nyhus og bo i samme område som pilot familien😅?

Ser heller for meg att de vil bo der Benedicte og han Alejandro bor. For det er vel ikke der hvor pilotfrue bor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Ser heller for meg att de vil bo der Benedicte og han Alejandro bor. For det er vel ikke der hvor pilotfrue bor?

Er de ikke Altea/Albir område de også da😅 Veldig mange år siden jeg var der. Men mener det ikke er langt fra hverandre ?.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Altea og Albir er veldig nærme hverandre. Du kan gå langs strandpromenaden i Albir til Altea, på under en halvtime (hvis jeg ikke husker feil) Pilotfrue bor i samme område. De bor alle i Alfaz- albir - altea. Benidorm er en få minutters kjøretur unna. 

Men ja, tenker og de flytter ned fordi de ser andre influensere gjøre det. Alejandro er et stort pluss for Monica, som håper på en sangkarriere.  

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kønn skrev (3 timer siden):

Ja, hun måtte jo vente til mannen kom hjem med å henge opp girlandere også. Det samme med juletre. Hva gjør hun egentlig selv? 

Sitter og ser seg selv i kamera…

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med hele 4 barn, så må de sjekke om de får skoleplass /bhgplass (vet ikke alder på alle )før de flytter, for det er rift om de!!

Endret av Moongirl
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Really skrev (På 18.12.2024 den 13.55):

Altea og Albir er veldig nærme hverandre. Du kan gå langs strandpromenaden i Albir til Altea, på under en halvtime (hvis jeg ikke husker feil) Pilotfrue bor i samme område. De bor alle i Alfaz- albir - altea. Benidorm er en få minutters kjøretur unna. 

Men ja, tenker og de flytter ned fordi de ser andre influensere gjøre det. Alejandro er et stort pluss for Monica, som håper på en sangkarriere.  

Sangkarriere? Hjelpes…. Var på julekonserten med Alejandro i Domkirka i Kristiansand. Helt ærlig syns jeg ikke det var spesielt bra live. Mannen min aner ikke hvem denne damen er, og etter konserten kommenterte han faktisk det at «det var en bra konsert, men den damen som var med var ikke så veldig bra». Skjønner ikke helt hypen på denne opptredenen i etterkant altså, for SÅ bra var det absolutt ikke…

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du slutte å lyve Monica. Kanskje prøve å huske hva du tidligere har sagt i snapstoryen din, for nå latterliggjør du deg selv. Du sa nemlig for en tid tilbake at du måtte vente til Chris kom hjem så han kunne henge opp julepynten.

Nå prøver du å redde deg selv og sier at dere fant ikke esken, så du måtte få hjelp av Chris til å lete etter den. Kan ikke du lete selv Monica? At du gidder framstille deg selv så hjelpeløs. Du framstår direkte lat og får Chris til å gjøre alt mens du filmer han. 

Screenshot_20241223-021933_Snapchat.thumb.jpg.1e9f19fe7e1c9c23a52aa1e7226975c4.jpg

Endret av Really
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (3 timer siden):

Nå må du slutte å lyve Monica. Kanskje prøve å huske hva du tidligere har sagt i snapstoryen din, for nå latterliggjør du deg selv. Du sa nemlig for en tid tilbake at du måtte vente til Chris kom hjem så han kunne henge opp julepynten.

Nå prøver du å redde deg selv og sier at dere fant ikke esken, så du måtte få hjelp av Chris til å lete etter den. Kan ikke du lete selv Monica? At du gidder framstille deg selv så hjelpeløs. Du framstår direkte lat og får Chris til å gjøre alt mens du filmer han. 

Screenshot_20241223-021933_Snapchat.thumb.jpg.1e9f19fe7e1c9c23a52aa1e7226975c4.jpg

Hun liker nok best å se seg selv i speilet. Pen er hun. Men det kan bli litt vel mye av dette. Er nok gubben og mor som bidrar for det meste i det hjemmet😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...