Xmasclovn Skrevet 6. desember 2024 #2801 Del Skrevet 6. desember 2024 Kattedama skrev (4 minutter siden): Er ikke dette vanlig i Reme stallen? En gjeng med uføre folk som viser at de har arbeidsevne? Noen av de så stor arbeidsevne at friske folk aldri hadde klart å holde samme tempo. Du har helt rett. Veldig vanlig. At de får holde på så åpenlyst i tillegg… 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 8. desember 2024 #2802 Del Skrevet 8. desember 2024 Really skrev (På 25.11.2024 den 10.05): Ser ut som Isabel Raad ignorerte Monica. Monica sendte melding til Isabel når de var på Dubai, og spurte om de skulle treffes. Monica mente mødrene deres ville gå så godt i lag. 😅 🙈🤣 Hva er det Monica tenker? Pimpen, mor til Isabel, virker til å være en rolig og trivelig dame, mens mamacita er en skrikende kråke som aldri holder nebbet igjen. Isabel hadde hatt tid til å treffe Monica og de hvis hun ønsket, så her var ikke ønske om å treffes gjensidig. Forstår godt at Isabel ikke ville treffe den familien der, hun hadde blitt hodegal. Hvordan vet du at hun kontaktet Isabel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 8. desember 2024 #2803 Del Skrevet 8. desember 2024 Jeg har møtt Monica noen ganger på tur da jeg bor i samme område, og mitt inntrykk er at hun virker utrolig sur. Hun er det sikkert ikke, men hun har et utrolig surt ansikt. 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 9. desember 2024 #2804 Del Skrevet 9. desember 2024 Teflonhjernen skrev (14 timer siden): Hvordan vet du at hun kontaktet Isabel? Monika sa det selv på snap da de var i dubai 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 9. desember 2024 #2805 Del Skrevet 9. desember 2024 Lawyer skrev (1 time siden): Monika sa det selv på snap da de var i dubai Ja,ok. Følger henne ikke. Håper hvert fall Isabel svarte henne, hvis ikke tenker jeg at Isabel har Diva nykker….og kanskje ikke er så ydmyk og snill som hun vill fremstå på sin egen snap. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 9. desember 2024 #2806 Del Skrevet 9. desember 2024 Teflonhjernen skrev (44 minutter siden): Ja,ok. Følger henne ikke. Håper hvert fall Isabel svarte henne, hvis ikke tenker jeg at Isabel har Diva nykker….og kanskje ikke er så ydmyk og snill som hun vill fremstå på sin egen snap. Jeg tror Isabel har store Diva nykker.. har ikke noe tro på att hun vil omgås med Monica 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 9. desember 2024 #2807 Del Skrevet 9. desember 2024 Teflonhjernen skrev (16 timer siden): Jeg har møtt Monica noen ganger på tur da jeg bor i samme område, og mitt inntrykk er at hun virker utrolig sur. Hun er det sikkert ikke, men hun har et utrolig surt ansikt. Vi hører jo hvor sur hun er i snappene. Biter etter Chris og svarer sååå surt. Smilet hun setter på seg er en falsk fasade. Hun smiler jo hele veien når hun snakker også, er ikke naturlig i det hele tatt. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 9. desember 2024 #2808 Del Skrevet 9. desember 2024 Teflonhjernen skrev (56 minutter siden): Ja,ok. Følger henne ikke. Håper hvert fall Isabel svarte henne, hvis ikke tenker jeg at Isabel har Diva nykker….og kanskje ikke er så ydmyk og snill som hun vill fremstå på sin egen snap. Ikke godt å si. Isa så ikke at lilli bendriss hadde skrevet til henne før det hadde gått 5 dager heller så 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 9. desember 2024 #2809 Del Skrevet 9. desember 2024 Lawyer skrev (6 minutter siden): Ikke godt å si. Isa så ikke at lilli bendriss hadde skrevet til henne før det hadde gått 5 dager heller så 😅 Akkurat det tror jeg ingenting på. Merkelig hun får med seg hver eneste melding fra disse gjøkene som skriver til henne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 9. desember 2024 #2810 Del Skrevet 9. desember 2024 Eneste de damene har til felles er vel at de er enormt selvopptatte og trenger mamma til å rydde😅 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 9. desember 2024 #2811 Del Skrevet 9. desember 2024 Fryktelig synd hun nå eksponerer barna for fullt igjen😞 2 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 9. desember 2024 #2812 Del Skrevet 9. desember 2024 elskersommer skrev (55 minutter siden): Fryktelig synd hun nå eksponerer barna for fullt igjen😞 Jeg tenker hun angrer den dagen ungene snur ryggen til henne. Eldstemann er nå 12 år, ikke lenge før han gir beskjed om at han ikke vil filmes 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 9. desember 2024 #2813 Del Skrevet 9. desember 2024 (endret) Nå roter hun veldig der hun sitter og snakker om Vixen, Gjeldsvik og SE. Hun sier K er en skjønn jente, men skal ikke snakke for henne også er det akkurat det hun gjør. Her er det helgardering så det holder. Endret 9. desember 2024 av Kønn 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 10. desember 2024 #2814 Del Skrevet 10. desember 2024 Er det nødvendig å ta en slik omvei til malaga 🥹veldig lang tur hun sendte mann på? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 10. desember 2024 #2815 Del Skrevet 10. desember 2024 Det er jo for å skape spenning på snap = flere klikk 🤑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 10. desember 2024 #2816 Del Skrevet 10. desember 2024 Og samtidig dropper hun kjole. Nøye kalkulert. Håper alle forstår d. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 11. desember 2024 #2817 Del Skrevet 11. desember 2024 Er det humor og tulle tur gubben fikk dra på. ? Kleint må gå med ulike parykker . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 11. desember 2024 #2818 Del Skrevet 11. desember 2024 Er så konstruert og planlagt mtp dropp av kjoler og tigging av stemmer til Vixen at jeg ler meg i hel. «Chris! Du reiser på blåtur, slik at folk klikker innom for å følge med. Jeg er hjemme og promoterer kjolene samtidig» Skal han sose rundt alene på tur? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambolina Skrevet 11. desember 2024 #2819 Del Skrevet 11. desember 2024 (endret) Jeg registrerte meg her bare for å si min mening om Monica. Da jeg først begynte å følge henne virket hun normal, men etter at hun presset Chris til å få et fjerde barn begynte jeg gradvis å mislike henne, da begynte jeg å legge merke til måten hun snakker, manipulerer og kontrollerer ham på. Det samme med hunden, hun absolutt tvang ham til å få den, og nå maser hun på Chris om å ta seg av den. Hun sitter bare på stolen under det falske kirsebærblomstreet og nipper til en kopp kaffe, mens mannen hennes jobber og gjør husarbeid. En mer lat og inkompetent person man virkelig må se etter. Hun er nesten 40 og moren hennes har handlet (før hun oppdaget hjemlevering) og vasker/rudder hjemmet hennes! Moren hennes tar på seg hennes og hele familiens klesvask etc. i tillegg til å være kokk, barnevakt, hundepass og huspass. Selv om mamacita er hennes «nummer én”, hun gjør virkelig mye for det, nesten som det ville være betinget. Det gjør selvfølgelig Chris også, med barna og alt annet, for snilleste Monica kan ikke gjøre noe alene! Alt hun bryr seg om er utseendet hennes og det å komme seg ut av huset (middag etter middag, tur etter tur). Site dråpen for meg var da hun ble angrepet for å reise bort fra familien sin hele tiden, hun prøvde å gjøre det om den eneste turen hun faktisk “jobbet” på (noe de faktisk kunne gjort i Norge også). Som om vi glemte at hun så vidt kom hjem noen dager før fra den flaue fritids-/date-show-turen fra Mallorca. Så kom Tyrkia og den beryktede Dubai-turen! Jeg følte meg flau over hvordan Mamacita tryglet om oppgraderingene, selv om de sikkert hadde råd til å kjøpe oppdateringene... Jeg ville ha sunket ned i en hull hvis jeg så moren min tigge sånn! Chris var tilsynelatende støttende, men også synlig frustrert over turen. Så prøvde Monica å avlede oppmerksomheten fra henne til Chris, ved å si at han skal på tur etter at hun kommer hjem... Hun har vært borte i totalt 4-5 ukers luksusferier siden september ( unntatt Tyrkia-reise) + alle småturene til Oslo osv. i mellom... men hun prøvde virkelig å sammenligne det med Chris sin helgetur med de 3 guttene deres. Hun prøvde også å kaste Chris under bussen, og nevnte at han var på tur til Tyrkia alene tidligere i år, men så vidt jeg kan huske var det en jobbreise. Han fulgte ikke engang “drømmene sine”, men sørget for at hun oppnådde sine!!! Hun kunne ikke engang være hjemme den helgen med sin eneste datter, men hun måtte reise til Trondheim (?) for å spille inn litt mer musikk! Da er det plutselig denne overraskelsen «blåtur» for Chris! Det er helt klart en avledning igjen, som hun definitivt vil bruke som våpen senere for å forsvare seg, når folk angriper henne for å ha forlatt barna hennes igjen for å dra på neste luksustur! Det er bare et show! Når det er sagt, da jeg så Airbnb hun bestilte for ham, skrek jeg nesten av frustrasjon! Når hun reiser drar hun til 5+-stjerners luksushoteller på luksusdestinasjoner, men sender mannen sin til en skummel og til sammenligning en “søppel”-leilighet! Det gjenspeiler bare hennes sanne, narsissistisk natur. Chri sine forventninger var tydeligvis høyere også (Maldivene, limousin, luksushotell – alt hun egentlig ville ha bestilt for seg selv, men ikke for mannen!) Det første hun gjorde var også å klage på at hun faktisk måtte jobbe i lageret... og angre på at hun ikke la Chris gjøre det før han dro! Jeg er sikker på at hun snart er ute av huset igjen i løpet av de neste par dagene! Og til slutt noen tanker rundt turene Monica, Elisabeth og mamacita var på! Jeg syntes de var ekstremt irriterende! De ropte helle tiden til hverandre overalt de gikk: gater, restauranter, rundt bassenget og til og med i hotellets gang midt på natten! De hadde ingen respekt for andre mennesker rundt seg! Og måten de planlagt det imaginære bryllupet og barna til den unge egoisten, Elisabeth, var det dummeste jeg har sett i år! De kan hevde hvor flott Eli er, men vi alle ser henne for den bortskjemte liten drittunge hun er. Hun har nok ikke jobbet en dag i livet sitt, så man kan bare lure på hvordan hun har råd til å dra på alle disse turene, spadagene og restaurantene året rundt, mens hun klager på at hun må betale svimlende 4000,- hver måned til mamacita! Men jeg så smilet hun hadde da Monica spurte hvis noe mer enn kyssing skjedde mellom henne og den nylige "kjærligheten i livet hennes"! Hun svarte pinlig at de bare kysset, men hun så bort da hun sa det og fiklet med håret hennes, som begge er tegn på bedrag, så jeg har en anelse om hva hun gjør for å ha råd til livsstilen sin uten manuelt arbeid... Er mamacita 100% ufør? Hva slags sykdom har hun? Jeg tror de på Mallorca-turen nevnte noe om at hun var Elisabeths manager. Hun har i det minste tilgang til IG-kontoen sin, finner sponsorer (tigger og maser sannsynligvis, som hun gjorde for oppgraderingene), organiserer betalte kampanjer og slikt! Jeg sier ikke at hun får betalt for det, men med tanke på at hun angivelig blir betalt for å gjøre Monicas gjøremål rundt huset… det er litt mistenkelig etter min mening! Monica snakket om at Netanel hadde avhengighetsproblemer før. Han slo også nylig opp og flyttet ut fra Benedicte, men jeg leste her at søsteren hennes ble kastet ut av hjemmet sitt på grunn av rus(?)... Før var Adam alltid sammen med mamacita, virket som han har bodd hos henne i stedet for moren. I det siste har han blitt hentet fra buss- eller togstasjonen når han kommer på besøk. Tilsynelatende flyttet Mariel og Adam også. Så jeg lurer på om det innlegget handlet om Netanel eller Mariel? Endret 11. desember 2024 av Bambolina 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 11. desember 2024 #2820 Del Skrevet 11. desember 2024 (endret) Bambolina skrev (10 minutter siden): Jeg registrerte meg her bare for å si min mening om Monica. Da jeg først begynte å følge henne virket hun normal, men etter at hun presset Chris til å få et fjerde barn begynte jeg gradvis å mislike henne. Så begynte jeg å legge merke til måten hun snakker, manipulerer og kontrollerer ham på. Det samme med hunden, hun absolutt tvang ham til å få den, og nå maser hun på Chris om å ta seg av den. Hun sitter bare på stolen under det falske kirsebærblomstreet og nipper til en kopp kaffe, mens mannen hennes jobber og gjør husarbeid. En mer lat og inkompetent person du virkelig må se etter. Hun er nesten 40 og moren hennes har handlet (før hun oppdaget hjemlevering) og vasker/rudder hjemmet hennes! Moren hennes tar på seg hennes og hele familiens klesvask etc. i tillegg til å være barnevakt, hundepass og huspass. selv om moren din er din “nummer én”, har hun veldig mye å jobbe for, Monica. Det gjør Chris også, med barna og alt annet, for hun kan ikke gjøre noe alene! Alt hun bryr seg om er utseendet hennes og det å komme seg ut av huset (middag etter middag, tur etter tur). Dråpen for meg var da hun ble angrepet for å reise bort fra familien sin hele tiden, hun prøvde å gjøre det om den faktiske turen hun faktisk “jobbet” på (som jeg også er ganske sikker på at de kunne klare å registrere i Norge). Som om vi glemte at hun så vidt kom hjem bare noen dager før fra den flaue fritids-/date-show-turen fra Mallorca. Enn si Tyrkia og den beryktede Dubai-turen! Jeg følte meg flau over hvordan Mamacita tryglet om disse oppgraderingene... Jeg ville ha sunket ned i en helhet hvis jeg så moren min tigge sånn, da de sikkert hadde råd til å kjøpe de billettene hvis de ville. Chris var tilsynelatende støttende, men også synlig frustrert over det. Så prøvde Monica å avlede oppmerksomheten fra henne til Chris, ved å si at han skal på tur etter at hun kommer hjem ... Hun har vært borte i 4-5 ukers luksusferier totalt siden september ( unntatt Tyrkia-reise) + alle småturene til Oslo osv. i mellom... men hun prøvde virkelig å sammenligne det med Chris sin helgetur med de 3 guttene deres. Hun prøvde også å kaste Chris under bussen, og nevnte at han var på tur til Tyrkia alene tidligere i år, men så vidt jeg kan huske var det en jobbreise. Han fulgte ikke engang “drømmene sine”, men sørget for at hun oppnådde sine!!! Hun kunne ikke engang være hjemme den helgen med sin eneste datter, men hun måtte reise til Trondheim (?) for å spille inn litt mer musikk! Da er det plutselig denne overraskelsen «blåtur» for Chris! Det er helt klart en avledning igjen, som hun definitivt vil bruke til våpen senere for å forsvare seg, når folk angriper henne for å ha forlatt barna hennes igjen for å dra på neste luksustur! Det er bare et show! Når det er sagt, da jeg så Airbnb hun bestilte for ham, skrek jeg nesten av frustrasjon! Når hun reiser drar hun til 5+-stjerners luksushoteller på luksusdestinasjoner, men sender mannen sin til en skummel og til sammenligning en “søppel”-leilighet! Det gjenspeiler bare hennes natsissistiske sanne natur. Chris forventninger var tydeligvis høyere også (Maldivene, limousin, luksushotell – alt hun ville ha gjort for seg selv, men ikke for mannen!) Det første hun gjorde var også å klage på at hun faktisk måtte jobbe i lageret... og angre på ikke la Chris gjøre det før han dro! Jeg er sikker på at hun snart er ute av huset igjen i løpet av de neste par dagene! Og til slutt noen tanker rundt turene Monica, Elisabeth og mamacita var på! Jeg syntes de var ekstremt irriterende! De ropte helle tiden til hverandre overalt de gikk: gater, restauranter, rundt bassenget og til og med i hotellets gang midt på natten! De hadde ingen respekt for andre mennesker rundt seg! Og måten de planlagt det imaginære bryllupet og barna til den unge egoisten, Elisabeth, var det dummeste jeg har sett i år! De kan hevde hvor flott hun er, men vi alle ser den bortskjemt liten drittunge hun er. Hun har nok ikke jobbet en dag i livet sitt, så man kan bare lure på hvordan hun har råd til å dra på alle disse turene, spadagene og restaurantene året rundt, mens hun klager på at hun må betale svimlende 4000,- hver måned til mamacita! Men jeg så smilet hun hadde da Monica spurte om noe, mer enn kyssing skjedde mellom henne og den nylige "kjærligheten i livet hennes"! Hun svarte pinlig at de bare kysset, mens hun så bort da hun sa det og fiklet med håret hennes, som begge er tegn på bedrag, så jeg har en anelse om hva hun gjør for å ha råd til livsstilen sin uten manuelt arbeid... Er mamacita 100% ufør? Hva slags sykdom har hun? Jeg tror de på Mallorca nevnte noe om at hun var Elisabeths manager. Hun har i det minste tilgang til IG-kontoen sin, finner sponsorer (tigger sannsynligvis som hun gjorde for oppgraderingene), organiserer betalte kampanjer og slikt! Jeg sier ikke at hun får betalt for det, men med tanke på at hun visstnok blir betalt for å gjøre Monicas gjøremål rundt huset… det er litt mistenkelig etter min mening! Monica snakket om at Netanel hadde avhengighetsproblemer før. Han slo også nylig opp og flyttet ut fra Benedicte, men jeg leste her at søsteren hennes ble kastet ut av hjemmet sitt på grunn av rus(?)... Før var Adam alltid sammen med mamacita, virket som han har bodd hos henne i stedet for moren. I det siste har han blitt hentet fra buss- eller togstasjonen når han kommer på besøk. Tilsynelatende flyttet Mariel og Adam også. Så jeg lurer på om det innlegget handlet om Netanel eller Mariel? Hvem er mamacita? Sorry ser det er moren til Monica? Endret 11. desember 2024 av Klink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå