Gå til innhold

Monica Nyhus

Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Outandabout skrev (9 minutter siden):

Er veldig sikker på at hun er inspirert av Raad. Hun deler jo også mye omkring dette med alle «gjøkene» hun omgir seg med. Dog er det mer med et glimt i øyet, humor og litt evne til å være uhøytidelig. Dette Nyhus holder på med er merkelig. 

Hun kopierer Raad 100 %

Kjærligheten til moren og familien, at Monica skal være så hjertegod ( som skinner igjennom til  ikke å være ekte) søsteren med alle de gutta hun treffer, ferier på flotte plasser, selger egne klær etc. Alt er en kopi av IR.

Det er så gjennomskuende at det blir flaut.

Monica blir aldri Isabel Raad, så hun kan bare slutte å forsøke og bli lik. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Outandabout skrev (16 minutter siden):

humor og litt evne til å være uhøytidelig. Dette Nyhus holder på med er merkelig. 

Jeg har aldri sett Monica har humor. Gi meg gjerne et eksempel? 

Hun tar seg selv så høytidelig at jeg får lyst til å rope ut slapp av og slipp deg løs litt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (På 20.11.2024 den 9.58):

Hun kopierer Raad 100 %

Kjærligheten til moren og familien, at Monica skal være så hjertegod ( som skinner igjennom til  ikke å være ekte) søsteren med alle de gutta hun treffer, ferier på flotte plasser, selger egne klær etc. Alt er en kopi av IR.

Det er så gjennomskuende at det blir flaut.

Monica blir aldri Isabel Raad, så hun kan bare slutte å forsøke og bli lik. 

Ja veldig kopi det skulle bli nå. Åååå så veldig glad i mor 🙄 Orker ikke se en snap ferdig nå. Fjærne hele gjengen.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla1717 skrev (1 time siden):

Ja veldig kopi det skulle bli nå. Åååå så veldig glad i mor 🙄 Orker ikke se en snap ferdig nå. Fjærne hele gjengen.

Ja ikke måte på hvor glad hun er i den fantastisk gode moren sin 😅 

Jeg blir koko av å høre på den skjærende stemmen til mamacita. Hun er utrolig slitsom. kakler i ett.  Hjelpe meg for et slitsomt menneske.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (56 minutter siden):

Ja ikke måte på hvor glad hun er i den fantastisk gode moren sin 😅 

Jeg blir koko av å høre på den skjærende stemmen til mamacita. Hun er utrolig slitsom. kakler i ett.  Hjelpe meg for et slitsomt menneske.

Hva sier ho om mora nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma vil alltid være min number one. Dette var Monica's egne ord.

Må si jeg blir sjokkert. Men jeg burde egentlig ikke bli det da handling forteller mer enn ord. Vi ser gang på gang hvem Monica prioriterer først. Seg selv, og mamacita.

Monica må ta og granske seg selv. Det er ungene som burde være hennes første prioritet.

Stakars unger. Tenk hva de hadde følt hvis de hørte mora deres si dette. Men igjen, handling forteller mer enn ord, og barn senser mye.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Screenshot_20241122-123120_Snapchat.thumb.jpg.cd1f17d39fc5029e71079a5f631be24e.jpg 

Hun tar det virkelig ikke 🤮

Her er det ikke snakk om 1 ferie uten barn, men flere aleneferier i året !!

En god mor ville prioritert kvalitetstid med barna sine.  

Og som Chris skrev på snap: kjekt du skaffet deg hund Monica

• Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nesten litt synd på chris.. Han løper rundt som ett pisket skinn med 4 unger,jobb og huset. Å hun ligger i Dubai og slikker sol

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (5 timer siden):

Synes nesten litt synd på chris.. Han løper rundt som ett pisket skinn med 4 unger,jobb og huset. Å hun ligger i Dubai og slikker sol

God far til ungene sine. Han tar jo med gutta om han skal på tur.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla1717 skrev (37 minutter siden):

God far til ungene sine. Han tar jo med gutta om han skal på tur.  

Monica prøvde og forsvare sin ferie med at Chris skal på tur neste helg.... Hun glemte å si at Chris tar med guttene på tur.

En vesentlig forskjell det. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (4 timer siden):

Monica prøvde og forsvare sin ferie med at Chris skal på tur neste helg.... Hun glemte å si at Chris tar med guttene på tur.

En vesentlig forskjell det. 

Hun er jo mer borte fra barna enn hun er med dem...

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (5 minutter siden):

Hun er jo mer borte fra barna enn hun er med dem...

Ja det er hun... vet ikke om andre som prioriterer bort barna så mye som henne... . Men ser hun har det fra mammacita.  Der er det å meg meg meg 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (På 22.11.2024 den 12.50):

Screenshot_20241122-123120_Snapchat.thumb.jpg.cd1f17d39fc5029e71079a5f631be24e.jpg 

Hun tar det virkelig ikke 🤮

Her er det ikke snakk om 1 ferie uten barn, men flere aleneferier i året !!

En god mor ville prioritert kvalitetstid med barna sine.  

Og som Chris skrev på snap: kjekt du skaffet deg hund Monica

Dette er så kalkulert fra deres side. Chris spiller på dette for det gir klikk og mer penger i kassa, mens Monica følger opp med dårlig samvittighet. Monica sa på snap at mødre burde tillate seg alenetid/ferie for da ble man en bedre mor. Hun er faen ikke sann. Ikke mange har mulighet til dette i denne dyrtiden og mener hun da at mødre som prioriterer barn og familie ikke er gode mødre. Personlig liker jeg best å være med mann og barn. Det gir meg energi. Blir kvalm av hennes falskhet. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Røpte seg litt.  Barna vil ikke gå på sfo så vi lager mat til de når de kommer hjem....altså Monica.... hvis barna de ønsker å gå på sfo hadde du sendt de... tenk å god mamma du er son lager mat når de kommer hjem😅hjelpes 😅😅

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lise1234 skrev (19 minutter siden):

Røpte seg litt.  Barna vil ikke gå på sfo så vi lager mat til de når de kommer hjem....altså Monica.... hvis barna de ønsker å gå på sfo hadde du sendt de... tenk å god mamma du er son lager mat når de kommer hjem😅hjelpes 😅😅

Ja, tenk at hun lager mat til dem når de kommer hjem fra skolen. Wow

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (1 time siden):

Ja, tenk at hun lager mat til dem når de kommer hjem fra skolen. Wow

Ja det er helt utrolig. Men kan jo være han som gjør det også..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy så irritert Chris er på den hunden. Hver gang hunden kommer bort til han så hører jeg tydelig at Chris endrer tonen og viser misnøye.

En ting Chris bør være klar over er at hunder også har en sjel. Hunder merker hvis noen ikke liker den. 

Skjerpings Chris !! Jeg får vondt av den hunden. Jeg vet du ikke ville ha hund, men nå er hunden blitt et familiemedlem, og da behandler du den fint. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (1 time siden):

Fy så irritert Chris er på den hunden. Hver gang hunden kommer bort til han så hører jeg tydelig at Chris endrer tonen og viser misnøye.

En ting Chris bør være klar over er at hunder også har en sjel. Hunder merker hvis noen ikke liker den. 

Skjerpings Chris !! Jeg får vondt av den hunden. Jeg vet du ikke ville ha hund, men nå er hunden blitt et familiemedlem, og da behandler du den fint. 

Enig reagert på det flere ganger😢 stakkars liten ikke et år engang. Å eier liksom bare farter. Faktisk veldig viktig de første årene i en hundeliv 😢

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt despo denne Elisabeth eller...... lurer på om denne fantastiske daten er like på når han hører at hun er 24 år, bor med mamma, verken jobber eller studerer, bruker alle penger på lepper, vipper, negler mm..... litt av en fangst det.... må nok en sugar D til der.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...