Maydis8 Skrevet 18. juli 2022 #2021 Del Skrevet 18. juli 2022 Pippikortstrømpe skrev (12 timer siden): Gud for noen tragiske folk disse er… Tragisk å kalle andre folk tragisk 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 18. juli 2022 #2022 Del Skrevet 18. juli 2022 Velinda skrev (På 16.6.2022 den 16.50): Er det ikke utroligt at influencere kaller det å heie å støtte når de selger ting??man støtter idrettslag og div organisasjoner men influencere?? Det er et uttrykk som kommer fra usa. At man støtter hverandre når man åpner butikk, lanserer noe osv. old News. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 18. juli 2022 #2023 Del Skrevet 18. juli 2022 Maydis8 skrev (22 minutter siden): Det er et uttrykk som kommer fra usa. At man støtter hverandre når man åpner butikk, lanserer noe osv. old News. ok 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baracuda Skrevet 19. juli 2022 #2024 Del Skrevet 19. juli 2022 Hva er det egentlig folk hater på dem for? Eksponering av barn? Det er mange andre som fortjener den kritikken mer enn Nyhus familien spør du meg. De er så sprudlende og fine mennesker, etter hva jeg ser. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PerPusling Skrevet 19. juli 2022 #2025 Del Skrevet 19. juli 2022 Baracuda skrev (3 timer siden): Hva er det egentlig folk hater på dem for? Eksponering av barn? Det er mange andre som fortjener den kritikken mer enn Nyhus familien spør du meg. De er så sprudlende og fine mennesker, etter hva jeg ser. Jeg klarer ikke å ta deg seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 19. juli 2022 #2026 Del Skrevet 19. juli 2022 (endret) Baracuda skrev (4 timer siden): Hva er det egentlig folk hater på dem for? Eksponering av barn? Det er mange andre som fortjener den kritikken mer enn Nyhus familien spør du meg. De er så sprudlende og fine mennesker, etter hva jeg ser. Jeg hater dem ikke, (men synes det de presterer er hjernedødt og støyende), vet ikke om noen andre som eksponerer ungene mer enn de gjør. Aller, aller verst med yngste. Endret 19. juli 2022 av pøbelsara 27 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 19. juli 2022 #2027 Del Skrevet 19. juli 2022 Baracuda skrev (4 timer siden): Hva er det egentlig folk hater på dem for? Eksponering av barn? Det er mange andre som fortjener den kritikken mer enn Nyhus familien spør du meg. De er så sprudlende og fine mennesker, etter hva jeg ser. Det hele er jo skikkelig falskt. Har du sett dem over tid, og fra andre ting enn de selv legger ut, så er det noe helt annet du ser. Monica er ekstremt passiv aggressiv og vi som har sett og hørt dem IRL vet at hun sabler ned mannen sin verbalt. Hun har ingen skam, står og nærmest skriker til han offentlig og skjeller han ut foran andre. Monica sa selv at hun var ufin mot han etter bryllupshelgen i våres. Såeh..... Hun er skarp og syrlig mot han. Får helt vondt av han, men virker som han godtar det hele for husfredens skyld. Og det hjelper han nok å være litt av det enkle slaget. 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 19. juli 2022 #2028 Del Skrevet 19. juli 2022 (endret) Baracuda skrev (5 timer siden): Hva er det egentlig folk hater på dem for? Eksponering av barn? Det er mange andre som fortjener den kritikken mer enn Nyhus familien spør du meg. De er så sprudlende og fine mennesker, etter hva jeg ser. Hva er det du sier? Mener du mange andre fortjener mer kritikk for eksponering av barn enn familien Nyhus.. Hjelper lite at de er sprudlende og fine når de masse eksponerer barna i ikke bare en SoMe kanal men flere. Det er Snapchat,mammas IG konto,pappas IG konto,familien sin IG konto og Drøm kolleksjon sin IG konto Jeg bryr meg fint lite om familien og alt de reklamerer for prøver jeg og styre unna så langt det lar seg gjøre. Men jeg er kritisk til all denne eksponeringen av barna Endret 19. juli 2022 av elskersommer 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 19. juli 2022 #2029 Del Skrevet 19. juli 2022 Baracuda skrev (7 timer siden): Hva er det egentlig folk hater på dem for? Eksponering av barn? Det er mange andre som fortjener den kritikken mer enn Nyhus familien spør du meg. De er så sprudlende og fine mennesker, etter hva jeg ser. Hate er et sterkt ord. Jeg hater de ikke. Men jeg LIKER de ikke. De er så falske at det er til å spy av. 14 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 21. juli 2022 #2030 Del Skrevet 21. juli 2022 Pippikortstrømpe skrev (På 18.7.2022 den 9.21): Gud for noen tragiske folk disse er… Hei Monica eller Chris 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PerPusling Skrevet 21. juli 2022 #2031 Del Skrevet 21. juli 2022 Av og til lurer jeg på når disse menneskene er hjemme og roer helt ned. Det å sitte alene hjemme en kveld, sitte i sofaen med en bok eller se en film med telefonen i andre delen av rommet må da være helsebot for de to ( og de små). De lever et hesblesende liv hele tiden, som om de har det enormt travelt - og det må da, etter min mening, virke stressende på barn. Det er venner og familie på besøk, det fotograferes til reklame, unger fremvises i de fleste situasjoner. Jeg er glad jeg lever et forholdsvis kjedelig liv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 21. juli 2022 #2032 Del Skrevet 21. juli 2022 Baracuda skrev (På 19.7.2022 den 15.35): Hva er det egentlig folk hater på dem for? Eksponering av barn? Det er mange andre som fortjener den kritikken mer enn Nyhus familien spør du meg. De er så sprudlende og fine mennesker, etter hva jeg ser. Den barneeksponeringen de holder på med er forkastelig. Håper på et lovverk som kan beskytter mindreårige i å bli eksponert av foresatte. Alle har krav på et privatliv og personvernloven står sterkt i Norge. Barns rett til å danne sin egen digitale identitet og ha kontroll over hvilke opplysninger som DE ønsker skal bli delt er blitt brutt av foresatte. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmaisabitch Skrevet 21. juli 2022 #2033 Del Skrevet 21. juli 2022 Begge to filmer så utrolig rotete og stressende, blir sjøsjuk av å se på. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 21. juli 2022 #2034 Del Skrevet 21. juli 2022 Baracuda skrev (På 19.7.2022 den 15.35): Hva er det egentlig folk hater på dem for? Eksponering av barn? Det er mange andre som fortjener den kritikken mer enn Nyhus familien spør du meg. De er så sprudlende og fine mennesker, etter hva jeg ser. Nyhus er den verste av den verste når det kommer til eksponering av barn. Det er direkte kvalmt, og ift loven så er det heller ikke lovlig det hun driver med. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 21. juli 2022 #2035 Del Skrevet 21. juli 2022 AnnePåLande skrev (1 time siden): Den barneeksponeringen de holder på med er forkastelig. Håper på et lovverk som kan beskytter mindreårige i å bli eksponert av foresatte. Alle har krav på et privatliv og personvernloven står sterkt i Norge. Barns rett til å danne sin egen digitale identitet og ha kontroll over hvilke opplysninger som DE ønsker skal bli delt er blitt brutt av foresatte. Ift til loven er det faktisk ulovlig, den eksponeringen de driver med. Men loven er innviklet, og virker ikke som at noen tar tak i det, men jeg venter til den dagen det skjer. For det vil skje! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 21. juli 2022 #2036 Del Skrevet 21. juli 2022 Baracuda skrev (På 19.7.2022 den 15.35): Hva er det egentlig folk hater på dem for? Eksponering av barn? Det er mange andre som fortjener den kritikken mer enn Nyhus familien spør du meg. De er så sprudlende og fine mennesker, etter hva jeg ser. Tenker du har fått mange nok svar nå, til å skjønne greia. Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 21. juli 2022 #2037 Del Skrevet 21. juli 2022 kraftwerk skrev (5 minutter siden): Ift til loven er det faktisk ulovlig, den eksponeringen de driver med. Men loven er innviklet, og virker ikke som at noen tar tak i det, men jeg venter til den dagen det skjer. For det vil skje! Håper det skjer fort! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 21. juli 2022 #2038 Del Skrevet 21. juli 2022 AnnePåLande skrev (32 minutter siden): Håper det skjer fort! Ja det burde det.. å jeg styrer unna alt de reklamerer for.. alle firmaer de reklamerer for. Anbefaler andre til og gjøre det samme 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsMacchiato Skrevet 21. juli 2022 #2039 Del Skrevet 21. juli 2022 PerPusling skrev (8 timer siden): Av og til lurer jeg på når disse menneskene er hjemme og roer helt ned. Det å sitte alene hjemme en kveld, sitte i sofaen med en bok eller se en film med telefonen i andre delen av rommet må da være helsebot for de to ( og de små). De lever et hesblesende liv hele tiden, som om de har det enormt travelt - og det må da, etter min mening, virke stressende på barn. Det er venner og familie på besøk, det fotograferes til reklame, unger fremvises i de fleste situasjoner. Jeg er glad jeg lever et forholdsvis kjedelig liv.. De har til og med besøk når det ikke filmes at de har besøk. Så de har folk daglig inn og ut av huset, gjetter at mye handler om hjelp med barnevakt/pakking av kjoler. Det virker som om "jobb"/kjærestetid ofte kommer foran de fire barna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 21. juli 2022 #2040 Del Skrevet 21. juli 2022 Hva gir det dere å henge ut folk på denne måten, egentlig? Om dere misliker de så sterkt, skjønner jeg ikke behovet for å se på dem og følge med på alt de gjør? Er det bare for å kunne henge de ut ?? Latterliggjøre dem ? Baksnakke dem på det groveste ? Er det virkelig lov å drive personforfølgelse og hets av folk her på KG?. Ser dette også i Sophie Elise tråden. At folk har mager til å henge ut andre mennesker slik, er meg en gåte 😮 Ble uvel av å lese noen få linjer i denne tråden. Måtte bare kommentere de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå