supermamz Skrevet 5. juni 2022 #1981 Del Skrevet 5. juni 2022 Hvor skal de flytte nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 5. juni 2022 #1982 Del Skrevet 5. juni 2022 elskersommer skrev (1 time siden): Det må være fjernet nå.. kunne ikke huske og se dette i noen av de 3 some kanalene. Noen ganger skulle man ønske at man kunne reise hjemme til de og kakke de i hue med noe hardt slik at de kanskje snart lærer.. Er ennå på snap. Uansett jeg tenker at HR. Og Fru Nyhus kam legge bort telefonene når de er med barna. Ha heller full fokus på dem og så kam de snappe og lage reklame av hjertens lyst utenom. Det kan ikke presiseres nok. Fatter ikke at Norge som land som er så imot barnearbeid og eksponering tillater dette. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 5. juni 2022 #1983 Del Skrevet 5. juni 2022 Helt usmakelige og falske mennesker. Fulgte de en liten stund på snap. Men orka rett og slett ikke å følge de. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 5. juni 2022 #1984 Del Skrevet 5. juni 2022 MiominMio skrev (2 timer siden): Er ennå på snap. Uansett jeg tenker at HR. Og Fru Nyhus kam legge bort telefonene når de er med barna. Ha heller full fokus på dem og så kam de snappe og lage reklame av hjertens lyst utenom. Det kan ikke presiseres nok. Fatter ikke at Norge som land som er så imot barnearbeid og eksponering tillater dette. Å ja.. jeg Er stort sett bare på Instagram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsMacchiato Skrevet 6. juni 2022 #1985 Del Skrevet 6. juni 2022 supermamz skrev (11 timer siden): Hvor skal de flytte nå? Dvergsnes, Kristiansand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 6. juni 2022 #1986 Del Skrevet 6. juni 2022 Skal de hjem igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 6. juni 2022 #1987 Del Skrevet 6. juni 2022 Sol79 skrev (6 timer siden): Skal de hjem igjen? Ja.. til Kristiansand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 11. juni 2022 #1988 Del Skrevet 11. juni 2022 Jeg tror influencer-barn er i en stor risikosone for å utvikle psykiske lidelser. Det er direkte skummelt at foreldrene er så trangsynte som de fremstår. Jeg følger ikke dette paret, men vet hvem de er. Jeg velger å tro at det foregår forskning på dette temaet as we speak! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 12. juni 2022 #1989 Del Skrevet 12. juni 2022 Ser at fru Nyhus bruker disse kjolene sine som skal lanseres nå hver dag. I dag spør en på IG om hvor kjolen er fra og hun sier den er fra egen kolleksjon som snart er i salg. Men skal ikke disse story/Snapchat merkes med reklame? Eller trengs ikke dette? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsMacchiato Skrevet 12. juni 2022 #1990 Del Skrevet 12. juni 2022 (endret) Jeg fatter ikke at de gidder å filme at de krangler🙄 #pølsegate Tillegg: ...mens man hører hylskriking fra minsten i baksetet🙄 Endret 12. juni 2022 av MrsMacchiato Tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelis Skrevet 12. juni 2022 #1991 Del Skrevet 12. juni 2022 1 hour ago, MrsMacchiato said: Jeg fatter ikke at de gidder å filme at de krangler🙄 #pølsegate Tillegg: ...mens man hører hylskriking fra minsten i baksetet🙄 Hvor ligger dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Innsidenut Skrevet 12. juni 2022 #1992 Del Skrevet 12. juni 2022 annelis skrev (2 minutter siden): Hvor ligger dette? Snapchat, i bilen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 13. juni 2022 #1993 Del Skrevet 13. juni 2022 MrsMacchiato skrev (8 timer siden): Jeg fatter ikke at de gidder å filme at de krangler🙄 #pølsegate Tillegg: ...mens man hører hylskriking fra minsten i baksetet🙄 Krangel var nå å ta hardt i - dette var diskusjon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsMacchiato Skrevet 13. juni 2022 #1994 Del Skrevet 13. juni 2022 MiominMio skrev (39 minutter siden): Krangel var nå å ta hardt i - dette var diskusjon Alt er relativt, men jeg klassifiserer det som "krangel". Men uansett hva det kalles, så sitter det faktisk et lite barn og hylskriker i baksetet uten at mor eller far enser det. Viktigere å filme og legge ut på snap at mannen er misfornøyd med maten👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 13. juni 2022 #1995 Del Skrevet 13. juni 2022 De krangler/ diskuterer pga en pølse? Og det føler de behov for å vise frem? 🙊 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 13. juni 2022 #1996 Del Skrevet 13. juni 2022 baremeg skrev (59 minutter siden): De krangler/ diskuterer pga en pølse? Og det føler de behov for å vise frem? 🙊 Det er sant - men de trenger content og etter den farsen av et bryllup så tror jeg nok de sliter med å være "interessante" nok. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 14. juni 2022 #1997 Del Skrevet 14. juni 2022 Herregud. Den rosa kjolen fra kolleksjonen hennes så ut som den kom rett fra et russisk bordell😂😂 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 14. juni 2022 #1998 Del Skrevet 14. juni 2022 Nussepus skrev (17 minutter siden): Herregud. Den rosa kjolen fra kolleksjonen hennes så ut som den kom rett fra et russisk bordell😂😂 Ikke noe for meg men skal ikke alle disse innleggene merkes reklame? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 14. juni 2022 #1999 Del Skrevet 14. juni 2022 elskersommer skrev (53 minutter siden): Ikke noe for meg men skal ikke alle disse innleggene merkes reklame? Det skal nok det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 14. juni 2022 #2000 Del Skrevet 14. juni 2022 Bilde på bilde, snap på snap med reklame for egne kjoler. Ingen reklamemerking! Håper flere melder fra. Jeg har gjort det. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå