Stargaze Skrevet 30. mai 2022 #1961 Del Skrevet 30. mai 2022 elskersommer skrev (18 minutter siden): Er spent på denne spørre runden i kveld.. er det noen kritiske spørsmål eller er alt var fryd og gammen? Alt bare brede smil, fryd og gammen. Glansbilde må ikke ripes. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 31. mai 2022 #1962 Del Skrevet 31. mai 2022 elskersommer skrev (8 timer siden): Er spent på denne spørre runden i kveld.. er det noen kritiske spørsmål eller er alt var fryd og gammen? Det kommer nok spørsmål men de velger å ignorere dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 31. mai 2022 #1963 Del Skrevet 31. mai 2022 Fikk akkurat snutt fra helga på Snap her, og jeg må bare si......det er noe veldig krampaktig over hele seansen fra alle involverte influenser. Virker som det skuespill fra ende til annen og alt er veldig påtatt. Tviler ikke på at de er veldig glade i hverandre, men når alt skal bare være salgsfremmende og kommersielt - da forsvinner hele magien ut fra det på en måte. Fornyelse av løfter er veldig fint synes jeg - vi har planer om å gjøre det om ca. 5 år når vi feirer 25 års dag, men det blir ikke brudekjole og hele pakka. Det blir oss, presten og våre barn + en god middag i etterkant. Når det kommer til stykket så er det en velsignelse at barna ikke fikk ta del i dette sirkuset selv om det er litt trist at de ikke fikk være med på en feiring av kjærligheten mellom mor og far. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 1. juni 2022 #1964 Del Skrevet 1. juni 2022 non_stop skrev (På 30.5.2022 den 15.30): De er to om dette her og jeg unnskylder ikke han noen måte, men det er ikke vanskelig å se hvem som er sjefen i denne familien. Smilet går nesten rundt på henne døgnet rundt, men å si imot henne eller nekt å bli med på noe er nok ikke lurt. Det vet han nok godt og dilter dermed etter. Jeg er sikker på at han innerst inne synes den Barcelonaturen er noe forbanna fjas fra ende til annen og han hadde det sikkert mye hyggeligere på sydenturen med barna. Sikkert kjeeeeempegøy for han å sitte å vente i timesvis på at de jentene skal pynte seg med matchende kjoler, krølle håret og sminke seg for å bli filmet. Eller springe etter de og ta bilder og filme de. Han ville nok heller sittet å sett fotball enn å feire noe som allerede er blitt feiret. Jeg føler at Chris bare var staffasje på denne turen, alt var lagt opp rundt Monica og hennes nye SoMe-bestevenninner. Men skal man fornye ekteskapsløfter så måtte de nesten ha med en brudgom på turen også Tviler på at det var dette sirkuset Chris så for seg da han «fridde» på nytt/spurte om å fornye ekteskapsløfter. Hadde han i det hele tatt noe særlig med kompiser med på turen? Var foreldre og søsken der? Nære venner/barndomsvenner de evt fortsatt er venner med? Føler at vennskapet med Sara Emilie og Therese er «påtvunget» vennskap skapt av tv2 (da mannen min og jeg giftet oss for snart 20 år siden så sa vi «gudskjelov for at vi bare skal gjøre dette en gang» da vi var slitne etter å planlegge og gjennomføre bryllup med 80 gjester. Og gjestene besto av barna våre, foreldre, søsken, nærmeste familie og nære venner. Skulle vi mot all formodning ha fornyet ekteskapsløfter på på 20de bryllupsdag så ville vi hatt med oss barna våre, foreldre, søsken og evt nære venner. Og det hadde ikke blitt fullt bryllup all over igjen, men mer som en fest med god mat og drikke. Ikke full pakke brudekjole, smoking, brudepiker og alt som var sånn som det var for 20 år siden) 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 1. juni 2022 #1965 Del Skrevet 1. juni 2022 Ett spørsmål her inne... Har heldigvis vært. Superlite eksponering av barna etter Barcelona.. kan de ha hørt på hva folk sier eller er det bare til de tror stormen og kritikken har lagt seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 1. juni 2022 #1966 Del Skrevet 1. juni 2022 I går bablet Monica i vei på Snap om hvor fæl hun har vært mot Chris etter at de kom hjem fra Barcelona. Det har vært så mye for henne denne helgen og totalt overveldende. Javel, men det var vel ikke Chris som ønsket at dere skulle lage en reklamehelg ut av å fornye eksteskapsløftene. Hvor var vennene og familien til Chris? Hele opplegget virket som en unnskyldning for å få flere følgere og noe Monica har fikset fra a til å. Jeg så litt av talene de hadde til hverandre og Monica sin tale var heller vendt mot alle de nyanskaffede vennene som var der. "Tusen takk for at dere kom, spesielt å samle alle dere, så koselig å se dere her, alle dere viser hvor mye jeg har klart å klatre opp den sosiale stigen." Ok, hun sa kanskje ikke det siste da, men det var essensen. Men hvor var de fine ordene til Chris? Kjærlighetserklæringene? Og da de kom hjem sitter hun altså å snakker om hvor fæl hun har vært mot han i det siste og så sier hun noen fine ord om Chris på slutten. Så får vi se at Chris tar over Snap-kontoen og han sier at følgerne har gjort han oppmerksom de fine ordene Monica sa om han, og at han setter pris på at hun har sagt noe hyggelig om han for de har hatt det kjipt i det siste. Hva med å si de fine ordene til den det gjelder Monica? Og ikke si de til en kameralinse og at budskapet bare kommer frem til fremmede mennesker? Jeg skjønner meg ikke på sånt... vi er langt forbi at de bare skaper en fasade, dette er en fadese. Vil de virkelig ha det sånn? Chris virker ekstremt snill, men kanskje litt enkel. Men sånn må man jo være for å orke sånn dritt i lengden... 26 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 1. juni 2022 #1967 Del Skrevet 1. juni 2022 Blåttvann skrev (44 minutter siden): I går bablet Monica i vei på Snap om hvor fæl hun har vært mot Chris etter at de kom hjem fra Barcelona. Det har vært så mye for henne denne helgen og totalt overveldende. Javel, men det var vel ikke Chris som ønsket at dere skulle lage en reklamehelg ut av å fornye eksteskapsløftene. Hvor var vennene og familien til Chris? Hele opplegget virket som en unnskyldning for å få flere følgere og noe Monica har fikset fra a til å. Jeg så litt av talene de hadde til hverandre og Monica sin tale var heller vendt mot alle de nyanskaffede vennene som var der. "Tusen takk for at dere kom, spesielt å samle alle dere, så koselig å se dere her, alle dere viser hvor mye jeg har klart å klatre opp den sosiale stigen." Ok, hun sa kanskje ikke det siste da, men det var essensen. Men hvor var de fine ordene til Chris? Kjærlighetserklæringene? Og da de kom hjem sitter hun altså å snakker om hvor fæl hun har vært mot han i det siste og så sier hun noen fine ord om Chris på slutten. Så får vi se at Chris tar over Snap-kontoen og han sier at følgerne har gjort han oppmerksom de fine ordene Monica sa om han, og at han setter pris på at hun har sagt noe hyggelig om han for de har hatt det kjipt i det siste. Hva med å si de fine ordene til den det gjelder Monica? Og ikke si de til en kameralinse og at budskapet bare kommer frem til fremmede mennesker? Jeg skjønner meg ikke på sånt... vi er langt forbi at de bare skaper en fasade, dette er en fadese. Vil de virkelig ha det sånn? Chris virker ekstremt snill, men kanskje litt enkel. Men sånn må man jo være for å orke sånn dritt i lengden... Skal det ekteskapet var 10 år til " slik at de kan feire gullbryllup" så tror jeg mannen må være strake motsetningen til Monica.. Han må bare jatte med og være enig i alt. Hadde han vært like sta og bestemt så hadde vært skilsmisse for lenge siden 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 1. juni 2022 #1968 Del Skrevet 1. juni 2022 Blåttvann skrev (48 minutter siden): I går bablet Monica i vei på Snap om hvor fæl hun har vært mot Chris etter at de kom hjem fra Barcelona. Det har vært så mye for henne denne helgen og totalt overveldende. Javel, men det var vel ikke Chris som ønsket at dere skulle lage en reklamehelg ut av å fornye eksteskapsløftene. Hvor var vennene og familien til Chris? Hele opplegget virket som en unnskyldning for å få flere følgere og noe Monica har fikset fra a til å. Jeg så litt av talene de hadde til hverandre og Monica sin tale var heller vendt mot alle de nyanskaffede vennene som var der. "Tusen takk for at dere kom, spesielt å samle alle dere, så koselig å se dere her, alle dere viser hvor mye jeg har klart å klatre opp den sosiale stigen." Ok, hun sa kanskje ikke det siste da, men det var essensen. Men hvor var de fine ordene til Chris? Kjærlighetserklæringene? Og da de kom hjem sitter hun altså å snakker om hvor fæl hun har vært mot han i det siste og så sier hun noen fine ord om Chris på slutten. Så får vi se at Chris tar over Snap-kontoen og han sier at følgerne har gjort han oppmerksom de fine ordene Monica sa om han, og at han setter pris på at hun har sagt noe hyggelig om han for de har hatt det kjipt i det siste. Hva med å si de fine ordene til den det gjelder Monica? Og ikke si de til en kameralinse og at budskapet bare kommer frem til fremmede mennesker? Jeg skjønner meg ikke på sånt... vi er langt forbi at de bare skaper en fasade, dette er en fadese. Vil de virkelig ha det sånn? Chris virker ekstremt snill, men kanskje litt enkel. Men sånn må man jo være for å orke sånn dritt i lengden... Han virker EKSTREMT enkel…. For å si det pent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebella81 Skrevet 1. juni 2022 #1969 Del Skrevet 1. juni 2022 Du fredens min, for noe vanvittig kleine greier. Det der intense, krampaktige smilet hennes, de blafrende øyevippene og de der snåle lange rantene på snap, noe så påtatt og rart. Rett og slett sjarmløst og uten karisma. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 2. juni 2022 #1970 Del Skrevet 2. juni 2022 rebella81 skrev (17 timer siden): Du fredens min, for noe vanvittig kleine greier. Det der intense, krampaktige smilet hennes, de blafrende øyevippene og de der snåle lange rantene på snap, noe så påtatt og rart. Rett og slett sjarmløst og uten karisma. Mottoet er tydeligvis: ikke så farlig hvordan vi har det så lenge andre tror vi har det bra. Påklistra lykke. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 3. juni 2022 #1971 Del Skrevet 3. juni 2022 Jeg tenkte tidligere denne uka at kanskje paret har kommet på andre tanker å ikke vil eksponere barna så mye. Synes det var rolig ett par dager. Men nå er det full fart😟 jeg river meg i håret av dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 5. juni 2022 #1972 Del Skrevet 5. juni 2022 Rart at de ikke føler seg teite som eksponerer barna så mye, når alle rundt de har tatt til fornuften og sluttet?😅 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 5. juni 2022 #1973 Del Skrevet 5. juni 2022 Birdo skrev (1 time siden): Rart at de ikke føler seg teite som eksponerer barna så mye, når alle rundt de har tatt til fornuften og sluttet?😅 så lenge eksponeringen gir mor og far penger i kassa så betyr det mest. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 5. juni 2022 #1974 Del Skrevet 5. juni 2022 Så jeg feil nå er minste n på snap gikk på veggen når de var ute og far bare fortsatte med snappinga....mor stoppet opp da? Kan være jeg tar feil 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 5. juni 2022 #1975 Del Skrevet 5. juni 2022 (endret) Bra jobba å filme at man lærer minste hvordan man skal gå over et gangfelt samtidig som ene guttungen bare durer over gangfeltet på sykkel uten å gå av sykkelen 👍 Endret 5. juni 2022 av non_stop 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 5. juni 2022 #1976 Del Skrevet 5. juni 2022 MiominMio skrev (34 minutter siden): Så jeg feil nå er minste n på snap gikk på veggen når de var ute og far bare fortsatte med snappinga....mor stoppet opp da? Kan være jeg tar feil Du så rett 🥸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 5. juni 2022 #1977 Del Skrevet 5. juni 2022 MiominMio skrev (40 minutter siden): Så jeg feil nå er minste n på snap gikk på veggen når de var ute og far bare fortsatte med snappinga....mor stoppet opp da? Kan være jeg tar feil Hva??? Hva feiler disse foreldrene? De er jo ikke egnet til å ha omsorg for barn. Jeg er rystet! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 5. juni 2022 #1978 Del Skrevet 5. juni 2022 BethD skrev (6 minutter siden): Du så rett 🥸 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 5. juni 2022 #1979 Del Skrevet 5. juni 2022 Stakkars de barna tenker jeg bare!!! Bruk huet litt liksom, please!!!!! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 5. juni 2022 #1980 Del Skrevet 5. juni 2022 AnnePåLande skrev (3 timer siden): 😳 Det må være fjernet nå.. kunne ikke huske og se dette i noen av de 3 some kanalene. Noen ganger skulle man ønske at man kunne reise hjemme til de og kakke de i hue med noe hardt slik at de kanskje snart lærer.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå