Tough cookie Skrevet 10. februar 2022 #1701 Skrevet 10. februar 2022 Synes litt synd i Chris jeg😏 5 2
Sol79 Skrevet 14. februar 2022 #1702 Skrevet 14. februar 2022 (endret) Nordlending85 skrev (På 9.2.2022 den 21.11): Blir helt satt ut av måten hun reagerer på når jentegjengen overrasker henne med jentetur, å samme når Chris frir til henne på nytt i Paris.. «dette gidder jeg ikke, jeg orker ikke»…. Har fulgt de en god stund, men hever bare mer og mer på øyenbrynene av de for hver episode av bloggerne! Det må være utrolig flaut for henne å se på tv. Greit nok at man ikke liker overraskelser, men makan til ufin reaksjon har jeg aldri sett. Når man blir fridd til "Nei, nå skjerper du deg.. Nå slutter du, dette gidder jeg ikke..". 🙈 Endret 15. februar 2022 av Sol79 15 1
Tough cookie Skrevet 15. februar 2022 #1703 Skrevet 15. februar 2022 Sol79 skrev (20 timer siden): Det må være utrolig flaut for henne å se på tv. Greit nok at man ikke liker overraskelser, men makan til ufin reaksjon har jeg aldri sett. Når man blir fridd til "Nei, nå skjerper du deg.. Nå slutter du, dette gidder jeg ikke..". 🙈 Sikkert bare hennes måte å utrykke seg på, men det høres veldig uhøflig og frekt ut. 2 1
Gjest BethD Skrevet 16. februar 2022 #1704 Skrevet 16. februar 2022 Skjønner ikke at disse har seere. Helt alvorlig.
Gjest BethD Skrevet 16. februar 2022 #1705 Skrevet 16. februar 2022 (endret) Jeg ser på bloggerne nå… Alle syns syns på Monica og tar henne med på jentetur pga alle stormer hun har stått i i det siste. Altså har disse folkene møtt motstand før? Sånn motstand på ekte? Faen så flaut å se på! Voksne mennesker..og bare måten hun reagerer på når vennene overrasker henne. Hun sier at hun blir irritert. Jeg hadde faen meg sagt ok,drit i det da. Jeg blir så provosert. At hun har venner er sykt. Å se på de to i Paris, det er jo bare å finne fram puta… Endret 16. februar 2022 av BethD
Nordlending85 Skrevet 16. februar 2022 #1706 Skrevet 16. februar 2022 Hun har hvertfall ikke skapt ett bedre bilde av seg selv ved å være med på bloggerne. Framstår som utakknemlig, frekk, kontrollerende… Å all den eksponeringen deres av ungene, jeg gremmes! 31
annelis Skrevet 18. februar 2022 #1707 Skrevet 18. februar 2022 On 2/1/2022 at 12:03 PM, Fju said: Jeg syntes hun hadde et godt poeng da hun sa at denne fyren måtte tåle å bli konfrontert ansikt til ansikt for påstandene sine. Ut fra det som ble vist på TV ble han temmelig svar skyldig og framsto veldig tafatt. Jeg kjenner ikke Monica gjennom annet enn et par episoder av Bloggerne, men hun framstår ikke særlig genuin. Det har ingenting å gjøre med at hun er smilende og "sprudlende". Jeg kjenner plenty av smilende og sprudlende folk som samtidig framstår som "ekte". Virker som det er dissonans mellom det hun føler og det hun prøver å framstå som. Jeg syntes det var flott at hun skjelte ut han fyren, selv om hun lagde en scene. Men selv da klarte hun ikke helt å legge vekk det påklistra smilet. Ellers får jeg oppriktig vondt i meg av å se deltakerne på Vixen. Det virker ikke som om noen av dem har det gøy, noe de jo langt på vei sier selv også. Legg til masse alkohol, så skjønner man hvorfor det blir så mye grining og sinne. Greit at de har valgt det selv, men hjelpes for et trist yrke. Det er vel ingen yrke 1
cici84 Skrevet 19. februar 2022 #1708 Skrevet 19. februar 2022 Nordlending85 skrev (På 9.2.2022 den 21.11): Blir helt satt ut av måten hun reagerer på når jentegjengen overrasker henne med jentetur, å samme når Chris frir til henne på nytt i Paris.. «dette gidder jeg ikke, jeg orker ikke»…. Har fulgt de en god stund, men hever bare mer og mer på øyenbrynene av de for hver episode av bloggerne! Men hvorfor i all verden fornye ekteskapet? Er ikke det sånn man gjør etter utroskap? 9
AntiBullshit Skrevet 19. februar 2022 #1709 Skrevet 19. februar 2022 Det er jo litt ironisk at hun hater overraskelser og er kontrollfreak på ting andre gjør i regi henne all den tid hun bruker på å eksponerer barna og ressigerer deres digitale identitet. 18
supermamz Skrevet 20. februar 2022 #1710 Skrevet 20. februar 2022 (endret) BethD skrev (På 16.2.2022 den 12.50): Jeg ser på bloggerne nå… Alle syns syns på Monica og tar henne med på jentetur pga alle stormer hun har stått i i det siste. Altså har disse folkene møtt motstand før? Sånn motstand på ekte? Faen så flaut å se på! Voksne mennesker..og bare måten hun reagerer på når vennene overrasker henne. Hun sier at hun blir irritert. Jeg hadde faen meg sagt ok,drit i det da. Jeg blir så provosert. At hun har venner er sykt. Å se på de to i Paris, det er jo bare å finne fram puta… tenkte det samme! 🙈 Hadde aldri klart å reagere sånn om mine venner hadde planlagt noe slikt. Men nå kan det hende det var dårlig skuespill og at hun visste om det. Var vell for å ha noe å vise på skjermen. Endret 20. februar 2022 av supermamz 4
Meg.no Skrevet 20. februar 2022 #1711 Skrevet 20. februar 2022 21 hours ago, cici84 said: Men hvorfor i all verden fornye ekteskapet? Er ikke det sånn man gjør etter utroskap? Oppmerksomhet. Hvilket også innebærer økonomisk inntjening på SoMe. Tror ikke det er Chris' initiativ, men henne eller deres management team. Det frieriet i Paris var selvfølgelig planlagt, og noe hun visste på forhånd. Hun lar ikke Chris bestemme innholdet på deres SoMe. (Usmakelig at voksne folk vil ha oppmerksomhet gjennom et bryllup nr to.) 15
Kollontaj Skrevet 20. februar 2022 #1712 Skrevet 20. februar 2022 cici84 skrev (23 timer siden): Men hvorfor i all verden fornye ekteskapet? Er ikke det sånn man gjør etter utroskap? Inntekt. Omtale. Velg rekkefølge selv. 6
Orly Skrevet 20. februar 2022 #1713 Skrevet 20. februar 2022 cici84 skrev (På 19.2.2022 den 20.03): Men hvorfor i all verden fornye ekteskapet? Er ikke det sånn man gjør etter utroskap? Flere som gjør det etter em del år sammen, ingenting galt i å fornye løftene 2
annelis Skrevet 21. februar 2022 #1714 Skrevet 21. februar 2022 On 2/20/2022 at 5:33 PM, Meg.no said: Oppmerksomhet. Hvilket også innebærer økonomisk inntjening på SoMe. Tror ikke det er Chris' initiativ, men henne eller deres management team. Det frieriet i Paris var selvfølgelig planlagt, og noe hun visste på forhånd. Hun lar ikke Chris bestemme innholdet på deres SoMe. (Usmakelig at voksne folk vil ha oppmerksomhet gjennom et bryllup nr to.) De kan ikke ha fler barn da 🤣🤣 blir nok bryllup, så bikkja, så vet ikke...kanskje nytt hus, så masing om at de ikke kan ha fler barn, så separasjon, så finne tilbake 🤣 1
Gjest BethD Skrevet 22. februar 2022 #1715 Skrevet 22. februar 2022 annelis skrev (10 timer siden): De kan ikke ha fler barn da 🤣🤣 blir nok bryllup, så bikkja, så vet ikke...kanskje nytt hus, så masing om at de ikke kan ha fler barn, så separasjon, så finne tilbake 🤣 Må ikke glemme en «pregnancy scare» til tross for kastreringen 😅 Ingenting ville skapt mer seere enn det
annelis Skrevet 25. februar 2022 #1716 Skrevet 25. februar 2022 On 2/22/2022 at 6:16 AM, BethD said: Må ikke glemme en «pregnancy scare» til tross for kastreringen 😅 Ingenting ville skapt mer seere enn det Kastreringen :))) 7
Gjest BethD Skrevet 26. februar 2022 #1717 Skrevet 26. februar 2022 annelis skrev (7 timer siden): Kastreringen :))) Kom ikke på hva det het😂😂
Stargaze Skrevet 27. februar 2022 #1718 Skrevet 27. februar 2022 Jeg lurer alvorlig talt på om de har samvittighet i det hele tatt? At hun ikke får dårlig samvittighet over at de, antakeligvis, er for late til å ta en vanlig jobb, men i stedet selger ungene sine. For at mor skal leve sitt liv. Sove lenge (grundig dokumentert), fjase rundt. De har jo flere kolleksjoner. Hvorfor ikke ha fokus på å dele forretningsdelen. ikke alle barna, hele tiden. Worst mother award til alle mødre som deler uhemmet. 14 2
Måne Rampelyset Skrevet 27. februar 2022 #1719 Skrevet 27. februar 2022 Tråden er ryddet for latterliggjøring. Måne, admin.
A4. Skrevet 2. mars 2022 #1720 Skrevet 2. mars 2022 Bra de er ærlige om at ikke alt har vært sukkersøtt: https://www.vg.no/rampelys/tv/i/y4KQPJ/influencer-monica-nyhus-om-ekteskapskrise-hele-verden-raste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå