Hilde444 Skrevet 12. november 2021 #1501 Del Skrevet 12. november 2021 De er kliss like🙈 Dette var flaut. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladidagogså Skrevet 12. november 2021 #1502 Del Skrevet 12. november 2021 skruf skrev (På 5.11.2021 den 17.09): Og CBE da hun og mannen var på en sponset tur til Paris, da gikk det i alpelue 😄 blir bare en parodi https://www.carolinebergeriksen.no/2017/10/18/bonjour-paris/ Isabell Raad er nå i Paris...med .....på hodet 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik29 Skrevet 14. november 2021 #1503 Del Skrevet 14. november 2021 Nå har de hatt covid og vært isolert i leiligheten hele hurven. Huhei jeg hadde dødddddddd av 5 døgn i en leilighet med den gjengen 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 14. november 2021 #1504 Del Skrevet 14. november 2021 Fredrik29 skrev (1 time siden): Nå har de hatt covid og vært isolert i leiligheten hele hurven. Huhei jeg hadde dødddddddd av 5 døgn i en leilighet med den gjengen Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 14. november 2021 #1505 Del Skrevet 14. november 2021 Fredrik29 skrev (3 timer siden): Nå har de hatt covid og vært isolert i leiligheten hele hurven. Huhei jeg hadde dødddddddd av 5 døgn i en leilighet med den gjengen De var da ute på fotball så jeg på snap nettopp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 15. november 2021 #1506 Del Skrevet 15. november 2021 Fredrik29 skrev (På 14.11.2021 den 14.04): Nå har de hatt covid og vært isolert i leiligheten hele hurven. Huhei jeg hadde dødddddddd av 5 døgn i en leilighet med den gjengen Synes jeg har sett de på IG og snapchat men ikke fått med meg at de har hatt covid. Er de ikke vaksinert? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 15. november 2021 #1507 Del Skrevet 15. november 2021 Aidensfield skrev (43 minutter siden): Synes jeg har sett de på IG og snapchat men ikke fått med meg at de har hatt covid. Er de ikke vaksinert? Ungenene er sikkert ikke det. Covid kan man uansett få. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 15. november 2021 #1508 Del Skrevet 15. november 2021 Flettfrid skrev (46 minutter siden): Ungenene er sikkert ikke det. Covid kan man uansett få. Jeg vet det.. Men bare lurte på om de er vaksinemotstandere eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 15. november 2021 #1509 Del Skrevet 15. november 2021 (endret) Aidensfield skrev (3 timer siden): Synes jeg har sett de på IG og snapchat men ikke fått med meg at de har hatt covid. Er de ikke vaksinert? Regner med de er det, de var jo nettopp i Frankrike. Der er det vel ganske strengt mtp coronapass. (Og ang. smitte, de fleste jeg kjenner som har fått påvist covid de siste ukene, er fullvaksinerte) Endret 15. november 2021 av _Malene 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umami Skrevet 16. november 2021 #1510 Del Skrevet 16. november 2021 At de orker å være innesperret i en så kaotisk og rotete leilighet! Hun skylder på at hun har 4 barn!!! Det har Anna Rasmussen også, men det ser ikke ut til å være noe kaos og rot overhodet der hjemme hos de. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 17. november 2021 #1511 Del Skrevet 17. november 2021 Bedre med litt støv i krokene enn et reint helvete. Jeg synes faktisk det er bedre at det ser ut som om det bor barn der og at ungene får lov å rote og bevege seg. Hos Anna ser det sterilt og ubebodd ut. Ser ikke ut som om barn får være barn der i det hele tatt. Heier på dem som tør vise hvordan det faktisk ser ut, og at det er lov å leve der. Men heier ikke på overeksponering avbarna. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marlii Skrevet 17. november 2021 #1512 Del Skrevet 17. november 2021 Stargaze skrev (9 timer siden): Bedre med litt støv i krokene enn et reint helvete. Jeg synes faktisk det er bedre at det ser ut som om det bor barn der og at ungene får lov å rote og bevege seg. Hos Anna ser det sterilt og ubebodd ut. Ser ikke ut som om barn får være barn der i det hele tatt. Heier på dem som tør vise hvordan det faktisk ser ut, og at det er lov å leve der. Men heier ikke på overeksponering avbarna. Veldig enig, det er vel ikke en inspirasjonskonto for interiør hun driver med. Er det ikke rotete hos folk med barn så tenker jeg mitt. Vi tar så klart en opprydding på kvelden, men kommer du innom på dagtid så må du gjennom en hinderløype av klær, sko og leker. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 17. november 2021 #1513 Del Skrevet 17. november 2021 Visste ikke at Monica var kjoledesigner også? Disse minikjolene hun har brukt de siste ukene, er hennes design. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 18. november 2021 #1514 Del Skrevet 18. november 2021 Tough cookie skrev (6 timer siden): Visste ikke at Monica var kjoledesigner også? Disse minikjolene hun har brukt de siste ukene, er hennes design. Har du ikke fått med deg at de fleste influensere får hjelp til å «designe» sine egne ting? «I samarbeid med….»? Bare for å tjene penger å sette navnet sitt på billig ræl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 18. november 2021 #1515 Del Skrevet 18. november 2021 BethD skrev (3 timer siden): Har du ikke fått med deg at de fleste influensere får hjelp til å «designe» sine egne ting? «I samarbeid med….»? Bare for å tjene penger å sette navnet sitt på billig ræl Syns egentlig at den røde kjøkken var veldig søt. Men av prinsipp så kjøper jeg ingenting designet/laget av «influensere». 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 18. november 2021 #1516 Del Skrevet 18. november 2021 Nussepus skrev (36 minutter siden): Syns egentlig at den røde kjøkken var veldig søt. Men av prinsipp så kjøper jeg ingenting designet/laget av «influensere». Same Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solaire Skrevet 18. november 2021 #1517 Del Skrevet 18. november 2021 (endret) Halalalalalala skrev (På 2.10.2021 den 16.14): Jeg abonnerte fra starten av, for syns det virket spennende. Sa opp etter 2 måneder, for det var virkelig ikke verdt pengene. Hjelper ikke hvor mye boksene liksom skal være verdt, hvis man ikke kommer til å bruke halvparten av tingene. Den bitte lille glassflaska funker f.eks. bare når ungen er sånn 0-1 måned, med tanke på antall ml det er plass til i flasken. Ser forresten at de har slått av kommentarer på det siste innlegget på Instagram. Redd for ærlige tilbakemeldinger? Konseptet med babyboks syns jeg er god, men det mangler ganske mye å gjennomføringen fra dem som er involvert... Jeg syns "Goodie Box" opplegg generelt er helt idiotiske. Har ikke folk fått med seg at verden drukner i søppel? Hvorfor betale for å få kinaprodusert plastikkræl som mest sannsynlig legges innerst i en allerede overfylt skuff, som brukes én enkelt gang, eller som går rett i søpla? Endret 18. november 2021 av Solaire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 19. november 2021 #1518 Del Skrevet 19. november 2021 Da har fru nyhuus designet kjoler... Men skal ikke IG story merkes annonse når kjolen brukes? Eller andre regler på IG 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesohyes Skrevet 22. november 2021 #1519 Del Skrevet 22. november 2021 Jeg synes det er mye veldig personlig kritikk av dem her inne. Hvorfor det egentlig? Man MÅ jo ikke følge dem😊 La oss heller diskutere teite ting som hvorfor i HELVETE folk har begynt med, og spesielt etter de oppnår en viss "status", å ha lange negler på føttene?!🤮🤮🤮🤮 Hva ER DET FOR EN DISGUSTING ting å ordne seg? Folk liker det de liker og det er helt greit, men dette er jo helt forbanna stygt!😂 både på henne og alle andre. Jeg har i utgangspunktet fotfobi of hater føtter, så reagerer nok teit mye, jeg vet. Men jeg hadde reagert på føttene hennes tidligere, på bildene av joggedressene deres osv, fin føtter har hun faktisk (tenk at jeg skrev det😂). Fine, velstelte rene føtter. Nå er det ekle klør. Hadde KLIKKA om de der kom nær meg. Hilsen touchy😅 God uke til alle😆 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 22. november 2021 #1520 Del Skrevet 22. november 2021 Yesohyes skrev (5 timer siden): Jeg synes det er mye veldig personlig kritikk av dem her inne. Hvorfor det egentlig? Man MÅ jo ikke følge dem😊 La oss heller diskutere teite ting som hvorfor i HELVETE folk har begynt med, og spesielt etter de oppnår en viss "status", å ha lange negler på føttene?!🤮🤮🤮🤮 Hva ER DET FOR EN DISGUSTING ting å ordne seg? Folk liker det de liker og det er helt greit, men dette er jo helt forbanna stygt!😂 både på henne og alle andre. Jeg har i utgangspunktet fotfobi of hater føtter, så reagerer nok teit mye, jeg vet. Men jeg hadde reagert på føttene hennes tidligere, på bildene av joggedressene deres osv, fin føtter har hun faktisk (tenk at jeg skrev det😂). Fine, velstelte rene føtter. Nå er det ekle klør. Hadde KLIKKA om de der kom nær meg. Hilsen touchy😅 God uke til alle😆 Hahahaa JA !!!! Også gjerne med fransk tupp!! JEG SPYR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå