Prover91 Skrevet 19. august 2020 #461 Del Skrevet 19. august 2020 Det er så tydelig at dette hadde vært ett tema i forkant og hun går bak ryggen hans og blir gravid. Han løper rundt og gjør alt for henne. Hun er liksom dronninga 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea89 Skrevet 19. august 2020 #462 Del Skrevet 19. august 2020 22 minutter siden, BethD skrev: Det er nok ikke så langt fra virkeligheten men virker som han syns det er helt greit Ja, jeg synes også det virker som om han synes det er helt innafor, så da er det jo strengt tatt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 19. august 2020 #463 Del Skrevet 19. august 2020 hærregud, fikk skikkelig vondt av han når hun tok test. Overkjørte han totalt. Det var utrolig åpenbart at han ikke ønsket at hun skulle være gravid. Kjipt å få den beskjeden når det lyser skuffelse av deg med et kamera trykt i trynet. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 19. august 2020 #464 Del Skrevet 19. august 2020 18 minutter siden, kalini skrev: hærregud, fikk skikkelig vondt av han når hun tok test. Overkjørte han totalt. Det var utrolig åpenbart at han ikke ønsket at hun skulle være gravid. Kjipt å få den beskjeden når det lyser skuffelse av deg med et kamera trykt i trynet. Ja... virkelig!! Det som overrasker meg er at det virker ikke som om kona ser det engang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 19. august 2020 #465 Del Skrevet 19. august 2020 19 minutter siden, BethD skrev: Ja... virkelig!! Det som overrasker meg er at det virker ikke som om kona ser det engang... Hun ser det nok selv nå når hun ser det på tv.. forferdelig å være vitne til det der😩 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockOn Skrevet 19. august 2020 #466 Del Skrevet 19. august 2020 Jeg finner da ingen episoder med bloggerene der de er med? Nå har jeg bare sett introen i de første episodene, men hvilken episode er de med i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lehangolta Skrevet 19. august 2020 #467 Del Skrevet 19. august 2020 3 minutter siden, RockOn skrev: Jeg finner da ingen episoder med bloggerene der de er med? Nå har jeg bare sett introen i de første episodene, men hvilken episode er de med i? Episode 2 sesong 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockOn Skrevet 19. august 2020 #468 Del Skrevet 19. august 2020 Aha, takk, da ser jeg feilen. Jeg rota inn på det første jeg fant, og det var seson 12 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockOn Skrevet 19. august 2020 #469 Del Skrevet 19. august 2020 Han sier han ikke brukte mange dager på å se at Monica skulle bli mor til hans barn, mens senere så sier han at han ikke hadde tenkt å ha barn med henne 😳 Ser jo ut som at stemningen der er litt amper innimellom. Hun virker så blid og positiv, men hun kan tydeligvis være litt bitchy hun også. Som resten av oss 😅 Jeg synes det med graviditetstesten var litt vondt å se på. Han ville tydeligvis ikke dette, og du ser i senere klipp også at han blir litt irritert. Der også hun blir irritert fordi hun ikke kan noe for at sæden hans holder seg lenge i kroppen hennes (?). Men vi vet jo nå at han er veldig lykkelig for barn nummer 4. Så det er jo det viktigste! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 19. august 2020 #470 Del Skrevet 19. august 2020 1 time siden, RockOn skrev: Han sier han ikke brukte mange dager på å se at Monica skulle bli mor til hans barn, mens senere så sier han at han ikke hadde tenkt å ha barn med henne 😳 Ser jo ut som at stemningen der er litt amper innimellom. Hun virker så blid og positiv, men hun kan tydeligvis være litt bitchy hun også. Som resten av oss 😅 Jeg synes det med graviditetstesten var litt vondt å se på. Han ville tydeligvis ikke dette, og du ser i senere klipp også at han blir litt irritert. Der også hun blir irritert fordi hun ikke kan noe for at sæden hans holder seg lenge i kroppen hennes (?). Men vi vet jo nå at han er veldig lykkelig for barn nummer 4. Så det er jo det viktigste! av det lille jeg har sett, fremstår hun som en passiv aggressiv bitch. litt sånn som hun i parterapi 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockOn Skrevet 19. august 2020 #471 Del Skrevet 19. august 2020 53 minutter siden, Klementine skrev: av det lille jeg har sett, fremstår hun som en passiv aggressiv bitch. litt sånn som hun i parterapi Jeg har ikke sett mer enn denne episoden og et klipp av neste episode. Men det virker jo som om hun er noe distre ettersom han må passe på at hun har med alt 😅 Parterapi? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonaMaria20 Skrevet 19. august 2020 #472 Del Skrevet 19. august 2020 Han mannen som la ut video på YouTube der han forteller at Monica og Chris har kjøpt følgere, har nå mottatt brev fra advokat. Tre av de han snakker om i videoen har skaffet den advokaten. De mener han sprer hatefulle ytringer i videoen. Synes dere at han gjør det? Kanskje to av disse som har skaffet advokaten er Monica og Chris? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prover91 Skrevet 19. august 2020 #473 Del Skrevet 19. august 2020 42 minutter siden, MonaMaria20 skrev: Han mannen som la ut video på YouTube der han forteller at Monica og Chris har kjøpt følgere, har nå mottatt brev fra advokat. Tre av de han snakker om i videoen har skaffet den advokaten. De mener han sprer hatefulle ytringer i videoen. Synes dere at han gjør det? Kanskje to av disse som har skaffet advokaten er Monica og Chris? Driver man offentlige profiler, og titler seg som influenser, så burde man også tåle negativitet rundt seg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 19. august 2020 #474 Del Skrevet 19. august 2020 1 time siden, MonaMaria20 skrev: Han mannen som la ut video på YouTube der han forteller at Monica og Chris har kjøpt følgere, har nå mottatt brev fra advokat. Tre av de han snakker om i videoen har skaffet den advokaten. De mener han sprer hatefulle ytringer i videoen. Synes dere at han gjør det? Kanskje to av disse som har skaffet advokaten er Monica og Chris? SÅKLART gjør han ikke det! Dette er kritikk av noe som faktisk er et reelt problem. De han refererer til gjør mest sannsynlig det han beskylder de for. Dette må de tåle. Om ikke så er det bare å vise tallene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 19. august 2020 #475 Del Skrevet 19. august 2020 Det er vel dem og Sara Emilie.... helt tragisk synes jeg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 19. august 2020 #476 Del Skrevet 19. august 2020 2 timer siden, MonaMaria20 skrev: Han mannen som la ut video på YouTube der han forteller at Monica og Chris har kjøpt følgere, har nå mottatt brev fra advokat. Tre av de han snakker om i videoen har skaffet den advokaten. De mener han sprer hatefulle ytringer i videoen. Synes dere at han gjør det? Kanskje to av disse som har skaffet advokaten er Monica og Chris? Det er så tåpelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 19. august 2020 #477 Del Skrevet 19. august 2020 Nå skal vi være forsiktige her egentlig for vi skal ikke frarøve mannen ansvar her. Han vet godt hvordan man lager barn. han må kunne kle på laksen om han ikke ønsker barn. De er gift. Så om de puler uten prevensjon så kan han faktisk ikke bli sur om det blir barn utav det.... 🤷🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pøbelkråka Skrevet 19. august 2020 #478 Del Skrevet 19. august 2020 1 time siden, marthes skrev: Det er vel dem og Sara Emilie.... helt tragisk synes jeg. Sara Emilie har ikke kjøpt følgere. Sara blei kjent i utlandet før norge, derfor alle utenlandske følgerene! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 19. august 2020 #479 Del Skrevet 19. august 2020 1 time siden, Pøbelkråka skrev: Sara Emilie har ikke kjøpt følgere. Sara blei kjent i utlandet før norge, derfor alle utenlandske følgerene! Ikke sikkert det er hele forklaringen😊 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marioposa Skrevet 19. august 2020 #480 Del Skrevet 19. august 2020 https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/MRM1aR/se-dokumentaren-followme-instagrams-moerke-side Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå