Gå til innhold

Monica Nyhus

Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Gjest silikon123
På 17.2.2020 den 23.08, Kollontaj skrev:

Lurer oppriktig på hva de tenker om hva de bidrar med i samfunnet. Han har vel hatt en vanlig jobb tidligere? Nå surrer han hjemme med kona (vet ikke om ungene går i barnehage eller på skole), kan ikke være mye utviklende i noe sånt. 

Han har et eget ventilasjonsfirma(?) på siden han fortsatt driver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil ikke inn og gi denne familien noe klikk, men nysgjerrig på en ting.. Får minstemann puppen fortsatt? Eller blir det bare frem til neste unge kommer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kanakass skrev:

Vil ikke inn og gi denne familien noe klikk, men nysgjerrig på en ting.. Får minstemann puppen fortsatt? Eller blir det bare frem til neste unge kommer? 

Hæ? Ungene deres er større enn det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kanakass skrev:

Det er ikke så lenge siden hun delte bilde av at han fikk. Eller lenge og lenge.. et år siden max

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, BethD skrev:

Hæ? Ungene deres er større enn det :) 

5 timer siden, minister-mio skrev:

Det er ikke så lenge siden hun delte bilde av at han fikk. Eller lenge og lenge.. et år siden max

Ja, mener jeg så det rundt denne tida på en gjestesnap for en kanal.. Bare lurte nå på om det er slutt på å få puppen eller om det holdes på videre til eller sammen med neste unge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest silikon123
18 timer siden, 29_j skrev:

Han er 3år. 

Er han ikke større enn 3? Da reagerer jeg veldig på at bilstolen hans har vært forovervendt så lenge jeg har fulgt dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gåte: Hvem sier ALLTID:: «Gooood morgen» når de lager instastory filmer?🙈 Jeg må finne fram flaueputa hver gang jeg snubler over dette paret her🙈 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest silikon123
2 timer siden, Hilde444 skrev:

Gåte: Hvem sier ALLTID:: «Gooood morgen» når de lager instastory filmer?🙈 Jeg må finne fram flaueputa hver gang jeg snubler over dette paret her🙈 

Enig🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hver dag består i å dokumentere hva de gjør på instastory. Helt merkelig liv. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest silikon123
På 11.3.2020 den 9.35, 29_j skrev:

Ja, hva gjør man om det dukker opp en solstorm? Alt av sosiale medier, strøm slukker. Krise i mediabransjen. Glad jeg har en jobb som jeg vet vil vare, nemlig helsa. Vi er alle forskjellig. 

Ganske mange ulike jobber som forsvinner hvis vi mister strøm og har solstormer ... Er alle som jobber i slike jobber lite respektert av deg eller kun de på sosiale medier ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Ser på Dagbladet at de skal være med på Bloggerene nå... 

Om de har vært med tidligere vet jeg ikke, for jeg ser ikke på det programmet. 

Men..... Oj oj oj.... Enda mer eksponering av ungene. Det er vel ikke så lenge før hun har termin nå så da blir det jo enda mer. 🙄

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tv2 er rett og slett en møkkakanal når det gjelder å respektere barns rettigheter. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, Litenoggod said:

Jeg anser ikke Monica som en blogger. Synes de må snart endre navnet på serien. 

Aller helst bare kutte hele programmet... 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
9 timer siden, Døgnvill skrev:

Aller helst bare kutte hele programmet... 

Absolutt. Hele konseptet er jo bare helt idiotisk... de lever livet sitt for hele verdens skue, men må ha et TV program i tillegg... 

hele konseptet at disse folkene skal bli kjendiser for å dele barn for hele Norges åsyn er egentlig litt kvalmt. 
for det er jo det de gjør. Utenom Joakim Kleven da, han er jo en morsom karakter som kan bli gøy å følge med på.. og Emma. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, BethD skrev:

Absolutt. Hele konseptet er jo bare helt idiotisk... de lever livet sitt for hele verdens skue, men må ha et TV program i tillegg... 

hele konseptet at disse folkene skal bli kjendiser for å dele barn for hele Norges åsyn er egentlig litt kvalmt. 
for det er jo det de gjør. Utenom Joakim Kleven da, han er jo en morsom karakter som kan bli gøy å følge med på.. og Emma. 

CBE var vel veldig skeptisk til programmet før hun ble, tv2 hadde spurt henne i flere år om hun ville være med. Hun påsto også at hu ikke viste frem barna så mye i forrige sesong. Men Monica lever jo av å vise frem unga sine hele tiden. Unga er jo businessen hennes

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen med barn burde vært med, iallfall burde de ikke vise snurten av dem. Uetisk opplegg. 😖

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hun og mannen holder på med, er jo helt ekstremt. AT de blir med i bloggerne, er nok tveegget for dem - de prøver jo ikke late som om at de hverdagsblogger engang - bloggen er vel bare reklame - og den IG-feeden - full av bilder av henne og gravidmagen og blomster og tyll og jeg har virkelig ikke sett på maken til fløffy-rosa noen gang. 

Det er virkelig helt ekstremt. :sjokk:

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wella31

Det nye barnet( endelig kom jenta) kommer jo til å ta eksponeringen til nye høyder. Det er virkelig helt ekstremt det de holder på med, i svært negativ forstand. Det ser ut til å være full gjennomtrekk hos begge to, for å være litt usakelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11

Når man trodde at ingen kunne toppe CBE og eksponering av «ultra kjønnsdefinerte rosa prinsesser syndrom», også kommer dette «lyset er på men ingen er hjemme» Showet på TV2. Disse to har inntekt utelukkende gjennom det å ha fått barn! Kan man melde inn tv2 til PFU  for brudd på VVP? 

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...