Sicci Skrevet 13. februar 2020 #261 Del Skrevet 13. februar 2020 Skal de være med på tv eller noe? La merke til at de hadde mikrofon på seg på filmen😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erika; Skrevet 13. februar 2020 #262 Del Skrevet 13. februar 2020 Også leier de skybar på caledonien til gender reveal 🤦🏼♀️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 13. februar 2020 #263 Del Skrevet 13. februar 2020 Oi måtte inn å kikke.....jaja hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde444 Skrevet 13. februar 2020 #264 Del Skrevet 13. februar 2020 Dette må være det kleineste jeg har sett noensinne🙈🙈 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 13. februar 2020 #265 Del Skrevet 13. februar 2020 Pinlig video. Nedtelling og jubling i lang tid. Himmel og hav.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 14. februar 2020 #266 Del Skrevet 14. februar 2020 Helt ærlig.... tragisk opplegg,pinlig rett og slett. Og kommentarfeltet jubler. Uff..så glad eg har en vanlig jobb,glad ungene mine får vokse opp i fred for massiv eksponering og kjæresteforholdet mitt er mitt og ikke hele Norge sitt😲🙄 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 15. februar 2020 #267 Del Skrevet 15. februar 2020 Det er virkelig så ille at jeg sjelden har sett maken. Disse to lever av å iscenesette sånne happy-family-moments. Med tre, snart fir helt uvitende barn i sentrum av dette hele. For en råtten og ureflektert bransje. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 16. februar 2020 #268 Del Skrevet 16. februar 2020 1 minutt siden, 29_j skrev: Poenget er at de vil neppe ha det så fantastisk som det ser ut. Det er mulig. Personlig synes jeg ikke det ser så fantastisk ut, heller. Dessuten er jeg mer opptatt av hva ungene utsettes for/dras med i, enn hvorvidt foreldrene spiller skuespill eller ikke. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesya Skrevet 16. februar 2020 #269 Del Skrevet 16. februar 2020 (endret) . Endret 10. mars 2021 av Hesya 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 16. februar 2020 #270 Del Skrevet 16. februar 2020 Blir oppriktig trist av å se på den familien😥 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest silikon123 Skrevet 16. februar 2020 #271 Del Skrevet 16. februar 2020 10 timer siden, Hesya skrev: Tror heller ikke de har det så perfekt som de ønsker og fremstå.. Aldri sett en mann smile så sjelden.. Jeg har ikke fått det inntrykket av han. Syntes han er mye flinkere vise virkelighet og er langt mer ekte/morsom å følge ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde444 Skrevet 16. februar 2020 #272 Del Skrevet 16. februar 2020 Jeg har aldri sett han smile🙈 Og hun virker uekte. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 17. februar 2020 #273 Del Skrevet 17. februar 2020 Ganske tydelig at de leser her inne vertfall 😂 Mannen posta på storyen til deres felles instakonto at han startet dagen med et smil 😂👏🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesya Skrevet 17. februar 2020 #274 Del Skrevet 17. februar 2020 6 timer siden, BethD skrev: Ganske tydelig at de leser her inne vertfall 😂 Mannen posta på storyen til deres felles instakonto at han startet dagen med et smil 😂👏🏼 😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 17. februar 2020 #275 Del Skrevet 17. februar 2020 (endret) Lurer oppriktig på hva de tenker om hva de bidrar med i samfunnet. Han har vel hatt en vanlig jobb tidligere? Nå surrer han hjemme med kona (vet ikke om ungene går i barnehage eller på skole), kan ikke være mye utviklende i noe sånt. Endret 18. februar 2020 av Kollontaj 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde444 Skrevet 18. februar 2020 #276 Del Skrevet 18. februar 2020 18 timer siden, BethD skrev: Ganske tydelig at de leser her inne vertfall 😂 Mannen posta på storyen til deres felles instakonto at han startet dagen med et smil 😂👏🏼 Haha, døøøøør🙈🙈😂😂👏🏻👏🏻 Jeg så det der😂 For et liv🙈🙈🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde444 Skrevet 18. februar 2020 #277 Del Skrevet 18. februar 2020 8 timer siden, Kollontaj skrev: Lurer oppriktig på hva de tenker om hva de bidrar med i samfunnet. Han har vel hatt en vanlig jobb tildigere? Nå surrer han hjemme med kona (vet ikke om ungene går i barnehage eller på skole), kan ikke være mye utviklende i noe sånt. Ungene går i barnehage og begge foreldrene går hjemme og trør og filmer videoer av seg selv🙈😂 Så utrolig tragisk🙈 Nei takke meg til et anonymt liv for mine barn og en givende jobb🙏🏻 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 18. februar 2020 #278 Del Skrevet 18. februar 2020 Lurer litt på hvilke tanker tre små brødre gjør seg når mor er tydelig helt i ekstase over at hun nå skal få ei jente. Stor fest der de avslørte kjønnet (hadde de det da hun var gravid med guttene?) og hun er i fullstendig lykkerusmodus. Jeg har full forståelse for at det er stas å få ei jente når man har tre gutter, på samme måte som det ville vært stas å få en gutt når man har tre jenter, men jeg tror ikke tre små gutter har forståelse for det. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 18. februar 2020 #279 Del Skrevet 18. februar 2020 1 time siden, skruf skrev: Lurer litt på hvilke tanker tre små brødre gjør seg når mor er tydelig helt i ekstase over at hun nå skal få ei jente. Stor fest der de avslørte kjønnet (hadde de det da hun var gravid med guttene?) og hun er i fullstendig lykkerusmodus. Jeg har full forståelse for at det er stas å få ei jente når man har tre gutter, på samme måte som det ville vært stas å få en gutt når man har tre jenter, men jeg tror ikke tre små gutter har forståelse for det. Det tror jeg ikke ærlig talt er en sak for dem... så små barn tenker ikke sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 18. februar 2020 #280 Del Skrevet 18. februar 2020 Lurer på hvordan reaksjonen hadde vært om det var en gutt til. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå