Hilde444 Skrevet 8. januar 2020 #241 Del Skrevet 8. januar 2020 3 timer siden, BethD skrev: Ja det er fascinerende. Virkelig. Lurer på hvordan en sånn hverdag må føles for barna. Føler de seg sett tror dere...? De er vel ikke vant til noe annet? For et liv. Kun fordi de ikke gidder å ha vanlige jobber. Nei takke meg til en givende jobb som gjør at jeg slipper å leve livet mitt foran hele Norge. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bambi89 Skrevet 8. januar 2020 #242 Del Skrevet 8. januar 2020 Følger de ikke, men har sett de når de har gjestesnappet for andre kontoer. Synes de er herlige. Man kan le av jobben deres, men de tjener nok mye mer enn de som sitter å kritiserer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 8. januar 2020 #243 Del Skrevet 8. januar 2020 Hvorfor kaller de ikke bedriften sin for «vi eksponerer barna våre» eller #fødtmedsponsipanna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 9. januar 2020 #244 Del Skrevet 9. januar 2020 2 timer siden, Bambi89 skrev: Følger de ikke, men har sett de når de har gjestesnappet for andre kontoer. Synes de er herlige. Man kan le av jobben deres, men de tjener nok mye mer enn de som sitter å kritiserer. Jeg ler ikke av dem - men synes det er trist at de lever av å fremstille et glansbildeliv med barna som uvitende aktører. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde444 Skrevet 9. januar 2020 #245 Del Skrevet 9. januar 2020 2 timer siden, Bambi89 skrev: Følger de ikke, men har sett de når de har gjestesnappet for andre kontoer. Synes de er herlige. Man kan le av jobben deres, men de tjener nok mye mer enn de som sitter å kritiserer. Helt utrolig. Hun virker så hinsides falsk at jeg har ikke ord. Det er helt tydelig at han ikke har funnet opp kruttet. Stakkars barn oppi dette. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 9. januar 2020 #246 Del Skrevet 9. januar 2020 15 timer siden, lillesnøfnugg skrev: Hvorfor kaller de ikke bedriften sin for «vi eksponerer barna våre» eller #fødtmedsponsipanna Bedriften er registrert som reklamebyrå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde444 Skrevet 9. januar 2020 #247 Del Skrevet 9. januar 2020 Ny dag bestående av prat inn i kamera. Oh my... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 10. januar 2020 #248 Del Skrevet 10. januar 2020 17 timer siden, Hilde444 skrev: Ny dag bestående av prat inn i kamera. Oh my... Sånn er det hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 12. januar 2020 #249 Del Skrevet 12. januar 2020 På 9.1.2020 den 15.44, Kollontaj skrev: Bedriften er registrert som reklamebyrå. Enda verre 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde444 Skrevet 15. januar 2020 #250 Del Skrevet 15. januar 2020 Ny dag, nye muligheter for å dokumentere dagen på instastory... Omg🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stavangebrud2012 Skrevet 25. januar 2020 #251 Del Skrevet 25. januar 2020 Ja, hun bygger opp mye spenning ved å ikke vite kjønnet. Jeg tipper de venter nok en gutt, og jeg håper ikke hun blir altfor skuffa slik det er lett å bli. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegserdeg Skrevet 25. januar 2020 #252 Del Skrevet 25. januar 2020 Kanskje hun ser det på Jovialemammaer? Må vel se den dagen når hun er gjest, så får vi se om hun er like smørblid i en hel dag og hennes mann for komme imellom!😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 30. januar 2020 #253 Del Skrevet 30. januar 2020 Hvorfor i huleste var han med på KappAhl i går? Så han via andre snappe kontoer og han satt jo der og virka helt teit. Eneste mannen i rommet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 30. januar 2020 #254 Del Skrevet 30. januar 2020 Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulfina Skrevet 12. februar 2020 #255 Del Skrevet 12. februar 2020 SJOKK!! Det ble en jente gitt😃 Det visste de vel allerede, siden de hadde stelt i stand et SÅ svært arrangement for «gender reveal»... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inga-pinga Skrevet 12. februar 2020 #256 Del Skrevet 12. februar 2020 Altså, sminke, prinsessekjole, frisørtime og ballonger for gender reveal(er det en ting?) Dette blir for mye kliss klass. Neste blir vell babyshower.. Dama virker veldig søt og blid, men dette forbruket! Så lite bærekraftig. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 12. februar 2020 #257 Del Skrevet 12. februar 2020 11 minutter siden, 29_j skrev: Ja, hva venter de?? Jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest silikon123 Skrevet 12. februar 2020 #258 Del Skrevet 12. februar 2020 18 minutter siden, 29_j skrev: Hvor sa de det? Uventet, men så gøy🤗 Typ overalt på deres sosiale medier .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulfina Skrevet 12. februar 2020 #259 Del Skrevet 12. februar 2020 18 minutter siden, 29_j skrev: Hvor sa de det? Uventet, men så gøy🤗 De har laget stort innlegg om det på Instagram, proppa fullt med div reklame og spons.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde444 Skrevet 12. februar 2020 #260 Del Skrevet 12. februar 2020 Kjære vene... For et opplegg. Vi vanlige drar på ultralyd og nyter det private øyeblikket sammen mens disse steller i stand et show og spiller overrasket når de får vite det🙈🙈 Jeg blir så flau på deres vegne, ser de ikke at de gjør seg til latter?🙊 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå