Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris


Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Orly skrev (11 minutter siden):

Altså hvor de spiser blir for dumt å kritisere. 

Tja, vet ikke jeg, men merkelig å ikke utforske det lokale når de først er i en by som bugner av gode spisesteder 🤷🏻‍♀️
 

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (1 time siden):

Altså hvor de spiser blir for dumt å kritisere. 

Er da litt rart? Kan velge mellom så mye også drar de dit😅 Er jo ikke noe galt, meen ja litt rart kanskje?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (2 timer siden):

Apropos oppstilt trappenedgang. Så du når hun gikk ned trappa og liksom stoppa opp i vinduet for å se ut? Det var et «my soul left my body» moment…. Døde litt av kleinhet. 

Det var akkurat det jeg også reagerte på! Så kleint! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Jeg er helt klart glad for at barna ikke er med men ble overrasket av at de ikke var med når foreldrene inngår nye ekteskapsløfter😟Det er jo den dagen som man skal dele med familien.

 

Enig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karmaisabitch skrev (1 time siden):

Tja, vet ikke jeg, men merkelig å ikke utforske det lokale når de først er i en by som bugner av gode spisesteder 🤷🏻‍♀️
 

Det vet du jo ikke om de har gjort 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

supermamz skrev (28 minutter siden):

Er da litt rart? Kan velge mellom så mye også drar de dit😅 Er jo ikke noe galt, meen ja litt rart kanskje?

Nei hvorfor det? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (Akkurat nå):

Det vet du jo ikke om de har gjort 

Jo, de sa det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (1 time siden):

Det vet du jo ikke om de har gjort 

De har jo dokumentert absolutt ALT fra denne turen, så det er vi vel trygge på at de ikke har gjort. 😂

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (1 time siden):

Sitter hun virkelig i «brudekjolen» sin og reklamerer for sjampo og balsam for Vita?😂😂 Det er som å se «Helt perfekt».med Thomas Giertsen. Blir såååå flau og vil bare se bort 😂

Jepp 🙈

Hun er jo på jobb 24/7 virker det som, og "bryllupet" er jo også jobb.

Det hadde ikke vært penger å tjene på å fornye ekteskapsløftene, hvis de ikke hadde vært influencere.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karmaisabitch skrev (15 timer siden):

Tja, vet ikke jeg, men merkelig å ikke utforske det lokale når de først er i en by som bugner av gode spisesteder 🤷🏻‍♀️
 

Ja, enig veldig rart synes jeg. Barcelona er en gourmet by med fantastiske restauranter og er «my tapas heaven»

Ville ikke valgt kjip fastfood med bare en dag i Barcelona…

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (14 timer siden):

Sitter hun virkelig i «brudekjolen» sin og reklamerer for sjampo og balsam for Vita?😂😂 Det er som å se «Helt perfekt».med Thomas Giertsen. Blir såååå flau og vil bare se bort 😂

Som en dårlig parodi. Dette begynner å bli verre enn trist, men uten barna i Sitges måtte hun vel ty til noe annet for å tjene penger…

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stargaze skrev (1 time siden):

Som en dårlig parodi. Dette begynner å bli verre enn trist, men uten barna i Sitges måtte hun vel ty til noe annet for å tjene penger…

Men skole og barnehage er snart ferdig så da er de på plass

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er to om dette her og jeg unnskylder ikke han noen måte, men det er ikke vanskelig å se hvem som er sjefen i denne familien. Smilet går nesten rundt på henne døgnet rundt, men å si imot henne eller nekt å bli med på noe er nok ikke lurt. Det vet han nok godt og dilter dermed etter. 

Jeg er sikker på at han innerst inne synes den Barcelonaturen er noe forbanna fjas fra ende til annen og han hadde det sikkert mye hyggeligere på sydenturen med barna. Sikkert kjeeeeempegøy for han å sitte å vente i timesvis på at de jentene skal pynte seg med matchende kjoler, krølle håret og sminke seg for å bli filmet. Eller springe etter de og ta bilder og filme de. Han ville nok heller sittet å sett fotball enn å feire noe som allerede er blitt feiret. 

Endret av non_stop
  • Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem at disse influencerne skaper MINNER! Minner! Må ikke glemmes! 
 

:murvegg:

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

26 minutter siden, Kollontaj said:

Ikke glem at disse influencerne skaper MINNER! Minner! Må ikke glemmes! 
 

:murvegg:

Det var ett nytt ord for å unngå å måtte skrive reklame. Lei av å skrive ad? (monica)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (3 timer siden):

Ikke glem at disse influencerne skaper MINNER! Minner! Må ikke glemmes! 
 

:murvegg:

Ja, tenk så vakkert. Hele barndommen til ungene deres lagres i det kollektive minnet til flere titalls tusen mennesker de ikke kjenner. Rørende. 

  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna tilbake på jobb. Og drive å vise et kort som et barn har skrevet til mamma og pappa. Hva i all verden feiler det dem? Kan ikke ungene få ha noe privat? Sikkert kult at alle kan se det som skrives..  Gremmes. De ungene må bli så dritlei de foreldrene til slutt.

 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (36 minutter siden):

Barna tilbake på jobb. Og drive å vise et kort som et barn har skrevet til mamma og pappa. Hva i all verden feiler det dem? Kan ikke ungene få ha noe privat? Sikkert kult at alle kan se det som skrives..  Gremmes. De ungene må bli så dritlei de foreldrene til slutt.

 

Er spent på denne spørre runden i kveld.. er det noen kritiske spørsmål eller er alt var fryd og gammen?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...