Embla82 Skrevet 29. oktober 2021 #1481 Del Skrevet 29. oktober 2021 Reklame utkledd som gavekort er ikke en verdi, det er omvendt. Bedriften det er "gavekort" betaler nok boksen for at deres reklame skal puttes i boksen. Jeg fikk et sånt i forrige Goodiebox og ble bare irritert, nøyaktig samme var med i en pakke jeg hadde bestilt fra en sportsbutikk, og det var ikke noe bedre tilbud enn det man stadig får på epost eller som de har på siden. Jeg foretrekker å få sånt på nett så jeg slipper å fylle søpla med det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 4. november 2021 #1482 Del Skrevet 4. november 2021 Tenk å gå rundt i paris med parisloff i armen🙈 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silikon123 Skrevet 4. november 2021 #1483 Del Skrevet 4. november 2021 mumrikk1 skrev (1 minutt siden): Tenk å gå rundt i paris med parisloff i armen🙈 Tenk å irritere seg nok til å kommentere det på kvinneguiden over noe så lite 😂😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 4. november 2021 #1484 Del Skrevet 4. november 2021 (endret) Hilde444 skrev (På 29.10.2021 den 7.34): Feil Endret 4. november 2021 av Aidensfield Feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 4. november 2021 #1485 Del Skrevet 4. november 2021 Hva er greia med å ha alpelue i alskens farger på hvert eneste bilde/ film?😃 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsMacchiato Skrevet 5. november 2021 #1486 Del Skrevet 5. november 2021 Tough cookie skrev (3 timer siden): Hva er greia med å ha alpelue i alskens farger på hvert eneste bilde/ film?😃 Og hva er greia med å kle seg som om det er 18 grader, og ikke 10? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladidagogså Skrevet 5. november 2021 #1487 Del Skrevet 5. november 2021 De der Paris filmsnuttene tok kleint til et helt nytt nivå. Parisloff( gikk nok i søpla eller til duene) og beret?? Så klisje, blir stripte tskjorte og rødt skjerf i halsen neste da. Ingen parisere bruker beret.. ihvertfall ikke de som er bittelitt opptatt av mote Turister og " Emily in Paris" bruker beret 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 5. november 2021 #1488 Del Skrevet 5. november 2021 Gladidagogså skrev (50 minutter siden): De der Paris filmsnuttene tok kleint til et helt nytt nivå. Parisloff( gikk nok i søpla eller til duene) og beret?? Så klisje, blir stripte tskjorte og rødt skjerf i halsen neste da. Ingen parisere bruker beret.. ihvertfall ikke de som er bittelitt opptatt av mote Turister og " Emily in Paris" bruker beret Så du den snutten hvor hun sang «looks like we made it» til mannen? Jeg holdt på å dø av second hand flauhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesohyes Skrevet 5. november 2021 #1489 Del Skrevet 5. november 2021 Gladidagogså skrev (7 timer siden): De der Paris filmsnuttene tok kleint til et helt nytt nivå. Parisloff( gikk nok i søpla eller til duene) og beret?? Så klisje, blir stripte tskjorte og rødt skjerf i halsen neste da. Ingen parisere bruker beret.. ihvertfall ikke de som er bittelitt opptatt av mote Turister og " Emily in Paris" bruker beret Alpelue. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 5. november 2021 #1490 Del Skrevet 5. november 2021 Gladidagogså skrev (8 timer siden): De der Paris filmsnuttene tok kleint til et helt nytt nivå. Parisloff( gikk nok i søpla eller til duene) og beret?? Så klisje, blir stripte tskjorte og rødt skjerf i halsen neste da. Ingen parisere bruker beret.. ihvertfall ikke de som er bittelitt opptatt av mote Turister og " Emily in Paris" bruker beret Og CBE da hun og mannen var på en sponset tur til Paris, da gikk det i alpelue 😄 blir bare en parodi https://www.carolinebergeriksen.no/2017/10/18/bonjour-paris/ 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 5. november 2021 #1491 Del Skrevet 5. november 2021 Blir bare flau 🙈 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zebrina Skrevet 6. november 2021 #1492 Del Skrevet 6. november 2021 Har ikke lest hele tråden, men spiser de noe annet enn ostesmørbrød? De dukker opp sånn random på snappen min så jeg ser på i ny og ne, neon ganger så går det flere uker mellom hver gang - men likevel spiser de ostesmørbrød? Hva er greia? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nøtta Skrevet 7. november 2021 #1493 Del Skrevet 7. november 2021 (endret) Zebrina skrev (2 timer siden): Har ikke lest hele tråden, men spiser de noe annet enn ostesmørbrød? De dukker opp sånn random på snappen min så jeg ser på i ny og ne, neon ganger så går det flere uker mellom hver gang - men likevel spiser de ostesmørbrød? Hva er greia? 1. Nei, selvsagt ikke. 2. Det er en god kvelds. For øvrig like teit å henge seg opp i hva andre spiser til kvelds, som å kritisere de som spiser havregrøt hver dag til frokost. Endret 7. november 2021 av nøtta 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umami Skrevet 7. november 2021 #1494 Del Skrevet 7. november 2021 Zebrina skrev (11 timer siden): Har ikke lest hele tråden, men spiser de noe annet enn ostesmørbrød? De dukker opp sånn random på snappen min så jeg ser på i ny og ne, neon ganger så går det flere uker mellom hver gang - men likevel spiser de ostesmørbrød? Hva er greia? Nei, stort sett går det i Foodora 🙄 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 7. november 2021 #1495 Del Skrevet 7. november 2021 Vedr høydepunkt netthetset/svar på insta: Tenk å syns det er ok at barnas identitet/ansikt er delt på store kontoer til all slags mennesker over hele verden… Og den snutten med løvemamma - hun ansiktsløfter jo ungen for å få frem poenget med videoen. Sørgelig opplegg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zebrina Skrevet 7. november 2021 #1496 Del Skrevet 7. november 2021 nøtta skrev (12 timer siden): 1. Nei, selvsagt ikke. 2. Det er en god kvelds. For øvrig like teit å henge seg opp i hva andre spiser til kvelds, som å kritisere de som spiser havregrøt hver dag til frokost. «Hang meg» ikke opp i det da dette er mennesker jeg ikke bryr meg så veeeeldig mye om, som skrevet - de dukker opp på snappen min i ny og ne. Husker første gang jeg så hun så var hun gravid og han serverte hun ostesmørbrød, sånn typ to år senere, altså i går, så gikk det fortsatt i ostesmørbrød. Lurte bare på hva greia var, aldri sett noen spise så mye ostesmørbrød. Lang vei fra å spørre et spørsmål til å «henge seg opp i» det 🙃 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 10. november 2021 #1497 Del Skrevet 10. november 2021 🤣 Måtte klikke meg inn på kontoen etter loffkommentaren og helledussenuss. Je suis en klein baguett. Jeg har og fjollet meg litt foran Eiffeltårnet osv, men asså nieu. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 10. november 2021 #1498 Del Skrevet 10. november 2021 Jeg blir satt ut og så lei meg når jeg ser all denne eksponering av barna som dette paret driver med.. Selv når vesla har det koselig med dukkene må ut☹️ Hvorfor er dette så viktig for paret? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelis Skrevet 12. november 2021 #1499 Del Skrevet 12. november 2021 Er det bare meg eller selger de tøflene som er helt like tøflene fra AliExpress? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 12. november 2021 #1500 Del Skrevet 12. november 2021 annelis skrev (1 time siden): Er det bare meg eller selger de tøflene som er helt like tøflene fra AliExpress? De kommer nok fra samme sted. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå