Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris

Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Tenk å tjene til livet opphold på slik? Det forundrer meg at folk faktisk vil noe slik. Hva tilfører man samfunnet? Hvilke verdier? Hvilke behov i samfunnet er man med på å tilfredsstille?

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakk om å koke suppe på en spiker😳😀 jeg skjønte ingen verdens ting av den storyen på Ig. 

Er det dette som kalles dramaqueens? 😆

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de 60.000 som klikket meg inn av nysgjerrighet i dag. Aldri vært innom før, har ansett dem som litt enkle og overfladisk/fake happy. Nå har jeg gitt dem ett klikk (tipper 60000 ikke er unike seere) og sitter igjen med et mye dårligere inntrykk i tillegg til at jeg aldri kommer til å kikke innom igjen. Er det virkelig noe å juble over? Finnes det folk som seriøst lot seg begeistre av "dramaet" i dag?? 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Embla82 skrev:

Jeg er en av de 60.000 som klikket meg inn av nysgjerrighet i dag. Aldri vært innom før, har ansett dem som litt enkle og overfladisk/fake happy. Nå har jeg gitt dem ett klikk (tipper 60000 ikke er unike seere) og sitter igjen med et mye dårligere inntrykk i tillegg til at jeg aldri kommer til å kikke innom igjen. Er det virkelig noe å juble over? Finnes det folk som seriøst lot seg begeistre av "dramaet" i dag?? 

Tviler jeg STERKT på! Folk ser garantert på av samme grunn vi gjør. For å få litt hakeslepp i en ellers grå hverdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahahahaa hva f skjedde på snappen i dag? Det var litt cringy😂
Altså, er de seriøse? Eller tuller de? Fordi det er underholdene? Jeg forstår virkelig ikke!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter det i går så fremstår Monica vare som en ekstremt hjelpesløs og utrolig dramatisk dame. 
Synes nesten synd på chris. Jeg hadde ikke orket en slik partner 😅

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Gull vaffel skrev:

Etter det i går så fremstår Monica vare som en ekstremt hjelpesløs og utrolig dramatisk dame. 
Synes nesten synd på chris. Jeg hadde ikke orket en slik partner 😅

Ja hun fremstår som en skikkelig kontrollfreak. Jaja det blir vel å skje med henne som veldig mange før henne

For mye kontroll kan gjøre at han er utro mot henne. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Prover91 skrev:

Ja hun fremstår som en skikkelig kontrollfreak. Jaja det blir vel å skje med henne som veldig mange før henne

For mye kontroll kan gjøre at han er utro mot henne. 

Det tror jeg faktisk ikke han hadde turt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, 29_j skrev:

Det som faktisk irriterer meg er at fam nyhus absolutt MÅ til Oslo? Det er jo rødt?! Skulle ikke vært lov. Jeg er ifra samme plass som familien og reagerer sterkt på dette, det er lite covid19 på sørlandet. Hvorfor må folk reise nå? Hold dere hjemme, på lik linje med alle andre. 

For det er superviktig å være relevant og skape innhold til bloggæn 💀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komisk at hun må vise og si på snapchat at hun også står på og gjør ting i hjemmet. faktisk å lage tikka masala eller hvordan det skrives fra toro😂 Er vel ingenting å skryte av å lage middag? Det gjøres no så og si hver dag da.. 🙈🙈

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, supermamz skrev:

Komisk at hun må vise og si på snapchat at hun også står på og gjør ting i hjemmet. faktisk å lage tikka masala eller hvordan det skrives fra toro😂 Er vel ingenting å skryte av å lage middag? Det gjøres no så og si hver dag da.. 🙈🙈

Føler seg truffet :) 

Tenk å skryte over å lage middag.... Jesus take the wheel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.9.2020 den 10.48, 29_j skrev:

Det som faktisk irriterer meg er at fam nyhus absolutt MÅ til Oslo? Det er jo rødt?! Skulle ikke vært lov. Jeg er ifra samme plass som familien og reagerer sterkt på dette, det er lite covid19 på sørlandet. Hvorfor må folk reise nå? Hold dere hjemme, på lik linje med alle andre. 

Står på Instagram at de har avlyst den. Så det er i det minste litt positivt. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har denne herr Nyhus en ordentlig jobb, eller er det kun IG som gjelder? Det hadde vært en lettelse å hørt at han hadde jobb som regnskapsfører eller anestesisykepleier. For å nevne noe. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, Villroses hage skrev:

Har forstått det slik at begge lever av å utlevere barna sine.

Ler så jeg griner😂😂😂 Jeg leste først at det sto han lever av å levere barna.

til skole/bgh 🙈

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, missLynch skrev:

Har denne herr Nyhus en ordentlig jobb, eller er det kun IG som gjelder? Det hadde vært en lettelse å hørt at han hadde jobb som regnskapsfører eller anestesisykepleier. For å nevne noe. 

Han hadde et ventilasjonsfirma før i hvertfall. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt at de truer med et 100.000 kr søksmål mot Morten Dalhaug for at han stiller spørsmål til følgerne deres....

Er de ikke særlig smarte? LYSER skyldig lang vei.... 🤦🏻‍♀️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BethD skrev:

Sykt at de truer med et 100.000 kr søksmål mot Morten Dalhaug for at han stiller spørsmål til følgerne deres....

Er de ikke særlig smarte? LYSER skyldig lang vei.... 🤦🏻‍♀️ 

Seriøst?! Det klarer jeg ikke å forstå! Men mulig de ser på dette som lett tjente penger? Økonomiske problemer kanskje? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...