kalini Skrevet 24. september 2020 #621 Del Skrevet 24. september 2020 22 minutter siden, supermamz skrev: Så mye oppstyr for at mannen har klippet håret og vært borte hele dagen??? sant.. har han brukt hele dagen på det? det tar jo 5 minutter å barbere hodet! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 24. september 2020 #622 Del Skrevet 24. september 2020 Akkurat nå, kalini skrev: sant.. har han brukt hele dagen på det? det tar jo 5 minutter å barbere hodet! Høres jo nesten slik ut. Ser de holder enda på med dette... Skjønner ikke at dem gidder 😮 Ikke rart at folk snakker om dem... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 24. september 2020 #623 Del Skrevet 24. september 2020 Ser ut som oppstyr rundt i dag var at de ville ha folk over på snap kontoen sin. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 24. september 2020 #624 Del Skrevet 24. september 2020 Har aldri hørt eller sett noe om disse før, og var inne på IG nå. For et styr! Helt hysterisk fordi mannen ikke var hjemme? Henger de sammen hele tiden? Altså, snakk om å fremstå helt blåst! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsMacchiato Skrevet 24. september 2020 #625 Del Skrevet 24. september 2020 Min teori på IG-dramaet i dag: planlagt skuespill. Merker lang vei på henne at hun spiller, er noe med ansiktet og dialekten som blir litt mer "skuespillete" når hun holder på sånn (klarer ikke å forklare det bedre enn det). Tror de prøver å lage underholdning, siden de nå har vært med i Bloggerne en sesong. Og så er det vel om å gjøre å få flere til å følge med på dem nå som de er av skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 24. september 2020 #626 Del Skrevet 24. september 2020 50 minutter siden, Halle-Palle skrev: Har aldri hørt eller sett noe om disse før, og var inne på IG nå. For et styr! Helt hysterisk fordi mannen ikke var hjemme? Henger de sammen hele tiden? Altså, snakk om å fremstå helt blåst! Hun er den som blir dullet med hele tiden har jeg inntrykk av, men tror dette er tatt i en del. Skjønner ikke greia.. Men er vell noe dem skal fram til. Dessverre syns jeg det blir for dumt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 24. september 2020 #627 Del Skrevet 24. september 2020 Rett og slett tragisk. Oppvaskmøte på snap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 24. september 2020 #628 Del Skrevet 24. september 2020 26 minutter siden, BethD skrev: Rett og slett tragisk. Oppvaskmøte på snap! 😂😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iansak Skrevet 25. september 2020 #629 Del Skrevet 25. september 2020 4 timer siden, MrsMacchiato skrev: Min teori på IG-dramaet i dag: planlagt skuespill. Merker lang vei på henne at hun spiller, er noe med ansiktet og dialekten som blir litt mer "skuespillete" når hun holder på sånn (klarer ikke å forklare det bedre enn det). Tror de prøver å lage underholdning, siden de nå har vært med i Bloggerne en sesong. Og så er det vel om å gjøre å få flere til å følge med på dem nå som de er av skjermen. Enig. Men uansett jeg har en venninne som er akkurat slik med sin mann så disse damene finnes🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 25. september 2020 #630 Del Skrevet 25. september 2020 Spill for galleri... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsMacchiato Skrevet 25. september 2020 #631 Del Skrevet 25. september 2020 "Snapkontoen vår har gått fra 20 000 til 60 000 folk som har sett på, og det tenker jeg er litt kult" sier hun på IG etter gårsdagens dramaepisode, med et digert glis om munnen. 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 25. september 2020 #632 Del Skrevet 25. september 2020 Måtte bare ta en titt på instastory der, men jeg sitter og lurer på hva var det jeg faktisk så?? 😅 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 25. september 2020 #633 Del Skrevet 25. september 2020 33 minutter siden, MiominMio skrev: Måtte bare ta en titt på instastory der, men jeg sitter og lurer på hva var det jeg faktisk så?? 😅 Ja det er ikke godt å si... det var ikke akkurat spesielt imponerende av to voksne mennesker for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie321 Skrevet 25. september 2020 #634 Del Skrevet 25. september 2020 40 minutter siden, MrsMacchiato skrev: "Snapkontoen vår har gått fra 20 000 til 60 000 folk som har sett på, og det tenker jeg er litt kult" sier hun på IG etter gårsdagens dramaepisode, med et digert glis om munnen. 🙄 Hvis man syns det er kult å drite seg ut forran 60 000 stk så 😅😳 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 25. september 2020 #635 Del Skrevet 25. september 2020 å det fortsetter idag, om den KAOTISKE dagen igår... kaotisk fordi chris ikke tok telefonen og fordi trampolina nesten fløy avgårde. Høres ut som en normal hverdag i vår familie det😂😂 For dem var det snapmateriale i over et døgn og HYSTERISK morsomt! tragisk😂🙈 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsMacchiato Skrevet 25. september 2020 #636 Del Skrevet 25. september 2020 2 timer siden, Hollie321 skrev: Hvis man syns det er kult å drite seg ut forran 60 000 stk så 😅😳 Ja, nettopp. Men de tenker vel at "all PR er god PR". Alt som betyr noe er likes og følgere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 25. september 2020 #637 Del Skrevet 25. september 2020 2 timer siden, Hollie321 skrev: Hvis man syns det er kult å drite seg ut forran 60 000 stk så 😅😳 Vel, det funket tydeligvis. Så heretter bør alle ligge unna snapkontoen og IG. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 25. september 2020 #638 Del Skrevet 25. september 2020 (endret) Jeg kommer aldri mer til å se på noe av det de publiserer. Noe så invaderende, innholdsløst og avslørende. Og fordummende. Både for de som ser på og de som publiserer dette helt innholdsløse greiene. Endret 25. september 2020 av pøbelsara 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 25. september 2020 #639 Del Skrevet 25. september 2020 5 sekunders gløtt på instastory var 5 sekunder for mye 🥵. Makan til masete, hjelpeløst vrøvl er sjelden sett. Ja, dette ekteparet får bare forstette å utlevere hverandre og digge seg selv på sosiale medier. Men vær så snill: Ikke lev av å selge barna deres til underholdning for flest mulig fremmede! Haster veldig med å få lovverk med sanksjonstyngde mot denne hjerteskjærende utleveringen. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsMacchiato Skrevet 25. september 2020 #640 Del Skrevet 25. september 2020 12 minutter siden, pøbelsara skrev: Jeg kommer aldri mer til å se på noe av det de publiserer. Noe så invaderende, innholdsløst og avslørende. Og fordummende. Både for de som ser på og de som publiserer dette helt innholdsløse greiene. Jeg er helt enig. Før i går hadde jeg aldri sett noen av story'ene hennes på IG, og kommer ikke til å gjøre det igjen. Det er noe av det mest patetiske jeg har sett, og der viser hvor desperate de er etter oppmerksomhet. Tenk at det er et voksent foreldrepar det er snakk om her 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå