Really Skrevet i går, 08:58 #2741 Del Skrevet i går, 08:58 Outandabout skrev (9 minutter siden): Er veldig sikker på at hun er inspirert av Raad. Hun deler jo også mye omkring dette med alle «gjøkene» hun omgir seg med. Dog er det mer med et glimt i øyet, humor og litt evne til å være uhøytidelig. Dette Nyhus holder på med er merkelig. Hun kopierer Raad 100 % Kjærligheten til moren og familien, at Monica skal være så hjertegod ( som skinner igjennom til ikke å være ekte) søsteren med alle de gutta hun treffer, ferier på flotte plasser, selger egne klær etc. Alt er en kopi av IR. Det er så gjennomskuende at det blir flaut. Monica blir aldri Isabel Raad, så hun kan bare slutte å forsøke og bli lik. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet i går, 09:02 #2742 Del Skrevet i går, 09:02 Outandabout skrev (16 minutter siden): humor og litt evne til å være uhøytidelig. Dette Nyhus holder på med er merkelig. Jeg har aldri sett Monica har humor. Gi meg gjerne et eksempel? Hun tar seg selv så høytidelig at jeg får lyst til å rope ut slapp av og slipp deg løs litt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå