Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris


Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Stargaze skrev (39 minutter siden):

Bilde på bilde, snap på snap med reklame for egne kjoler. Ingen reklamemerking! Håper flere melder fra. Jeg har gjort det.

Hvor skal jeg melde og bør man ta screen og sende med?er så lei av at de ikke gjør riktig jobb

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (54 minutter siden):

Hvor skal jeg melde og bør man ta screen og sende med?er så lei av at de ikke gjør riktig jobb

 

https://influencere.wordpress.com/2018/12/10/melde-fra-om-brudd-pa-markedsforingsloven-eller-alkoholloven/
 

i skjemaet her kan du velge filer som vedlegg. Ta dcreen og legg ved👍
 

her var skjema for tips: https://skjema.onacos.no/forbrukertilsynet/skjema/FO0028/Tips_oss

Endret av Stargaze
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det nødvendig med merking?🤔 Hun linker til (og merker) Monica Nyhus.com, fra kontoen som heter Nyhus. Da er det jo åpenbart at det er reklame for seg selv, og da tror jeg faktisk ikke man må merke. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har lagt til «egenteklame» nå

Men nesten ingen av innleggene på insta fra huset i Sitges (samarbeid) er merket 

Heller ikke denne

DA2EDBB9-FB6E-41D8-A36D-2922D6554881.thumb.jpeg.183212f119e3c52da7088adfca27e1aa.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (13 timer siden):

Hun har lagt til «egenteklame» nå

Men nesten ingen av innleggene på insta fra huset i Sitges (samarbeid) er merket 

Heller ikke denne

DA2EDBB9-FB6E-41D8-A36D-2922D6554881.thumb.jpeg.183212f119e3c52da7088adfca27e1aa.jpeg

Den rosa der er skikkelig 80-tallet synes jeg da 😜

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 hours ago, Mina 2 said:

Den rosa der er skikkelig 80-tallet synes jeg da 😜

Billig. Ligna på AliExpress stoff 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke utroligt at influencere kaller det å heie å støtte når de selger ting??man støtter idrettslag og div organisasjoner men influencere??

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest BethD skrev (På 1.6.2022 den 12.46):

Han virker EKSTREMT enkel…. For å si det pent

Enig 👍

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprite
baremeg skrev (40 minutter siden):

Så utrolig mye reklame på den snappen! Er alt de eier sponset? 

Tydeligvis. Tragisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mina 2 skrev (På 15.6.2022 den 12.54):

Den rosa der er skikkelig 80-tallet synes jeg da 😜

Utrolig stygge kjoler, men hver sin smak 😂🙌🏻

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne Monica må jo være norges mest overfladiske?😅 Altså det er ingen så våkner hver dag med : FOR EEN DEILIG DEILIG MORGEN da dere!!! Hææææ?? Ikke sant vel Chris? Jaaaaaaaaa...jaaaaaaa vi er enige. Åååååå ja🤣🤣🤣🤣🤣

 

Stakkars mann....han virker meget enkelt. Han har ingen meninger. Konemor bestemmer ALT! Stakkars konefar om han skulle ha egne meninger. Alle menns drøm er å sitte å se på damen og venninnene som sminker seg og kler seg i timesvis🤣🤣🤣🙈🙈 Konemor bestemmer ,vettttuu hva Chris!! Du får ikke ha egne venner. Enig? Han: ja konemor selvfølgelig. Få det på!!!

 

Sorry men måtte bare. Dette er så fjernt fra virkeligheten 🤣🤣🤣

  • Liker 29
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, M.H85 said:

Denne Monica må jo være norges mest overfladiske?😅 Altså det er ingen så våkner hver dag med : FOR EEN DEILIG DEILIG MORGEN da dere!!! Hææææ?? Ikke sant vel Chris? Jaaaaaaaaa...jaaaaaaa vi er enige. Åååååå ja🤣🤣🤣🤣🤣

 

Stakkars mann....han virker meget enkelt. Han har ingen meninger. Konemor bestemmer ALT! Stakkars konefar om han skulle ha egne meninger. Alle menns drøm er å sitte å se på damen og venninnene som sminker seg og kler seg i timesvis🤣🤣🤣🙈🙈 Konemor bestemmer ,vettttuu hva Chris!! Du får ikke ha egne venner. Enig? Han: ja konemor selvfølgelig. Få det på!!!

 

Sorry men måtte bare. Dette er så fjernt fra virkeligheten 🤣🤣🤣

Han virker som en sympatisk person og god far. Egne meninger har han nok, men er konfliktsky.. nok med god grunn.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest LysOgVarme
Meg.no skrev (13 timer siden):

Han virker som en sympatisk person og god far. Egne meninger har han nok, men er konfliktsky.. nok med god grunn.

Konfliktsituasjoner. Han tør ikke si henne imot for da blir det krangel. Happy wife, happy life. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mina 2 skrev (På 15.6.2022 den 12.54):

Den rosa der er skikkelig 80-tallet synes jeg da 😜

Lurer mer på hvor kjolen til Sandra er ifra? 😄

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malindalin skrev (15 timer siden):

Lurer mer på hvor kjolen til Sandra er ifra? 😄

Cras 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...