OconMissy Skrevet 4 timer siden #2721 Del Skrevet 4 timer siden Really skrev (4 timer siden): Reagerte også på dette. Monica sa mamacita tullet, men det var definitivt forsøk på å bli oppgradert. Var veldig til mas om business class og suite. Jeg hadde blitt sliten av å være i samme rom som mamacita. De snakker i munnen på hverandre og kjeften står jo ikke på den mora. Og så høylytt 🙈 Jeg hadde snudd i døra og gått ut. Ho har alltid vært sånn.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 4 timer siden #2722 Del Skrevet 4 timer siden Det er komisk å se på. Chris er travel hjemme, og springer avgårde for å pakke bestillinger. Dette mens Monica nyter en pina colada rundt bassenget. Jeg kan ikke forstå at dette paret fremdeles er sammen. Jeg hadde følt meg som både assistenten og aupairen til Monica. Fysj for ei utidig kjerring han har fått seg. Det er ikke normalt en plass at kona skal reise på ferie alene x antall ganger i året, mens han må ta seg av absolutt alt hjemme. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 3 timer siden #2723 Del Skrevet 3 timer siden Er alle disse turene sponset ?. Som de damene drar på?. Virker ikke slik da det ikke er merket reklame ?. De tjener nok store summer for tiden. Men hadde jeg hatt fire barn som skal vokse opp . Så håper jeg mor tenker på de . Snapchat verden og lette penger de drar inn kan det bli forandringer på. Det er alltid kremen av hoteller de ligger på også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 3 timer siden #2724 Del Skrevet 3 timer siden Monica sier det er sunt å kjenne på at hun savner barna. Igjen tenker hun kun på seg selv. Vel, jeg vet ikke hvor sunt det er for barna og tilstadighet måtte kjenne på savn etter mammaen sin. Akkurat det burde Monica tenke over. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 19 minutter siden #2725 Del Skrevet 19 minutter siden Disse Reme influenser mannfolkene er virkelig noe for seg selv. Men hva gjør man ikke for å slippe å være i et ordinært arbeidsliv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå