Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris

Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Tiara07 skrev (16 timer siden):

Kanskje ikke rike, men nok til å leve et liv som ser ut som om de er rike, og som gjør at de slipper å jobbe som de fleste andre 🙃

Altså - for meg ser det livet helt nitrist og ganske hjermedødt ut. Jeg skulle hatt veldig godt betalt for å løpe rundt og filme meg selv gjøre ingenting. I story på innta i dag ser man yngste bli håndtert av en bestemor med mobil i en hånd. Akkurat slik foreldrene også nok har mesteparten av tiden fordi de jo faktisk lever av å filme seg selv og barna gjørende ingenting. Men de roper ut hva de skal gjøre, gjør eller er på vei til å gjøre .

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

pøbelsara skrev (3 timer siden):

Altså - for meg ser det livet helt nitrist og ganske hjermedødt ut. Jeg skulle hatt veldig godt betalt for å løpe rundt og filme meg selv gjøre ingenting. I story på innta i dag ser man yngste bli håndtert av en bestemor med mobil i en hånd. Akkurat slik foreldrene også nok har mesteparten av tiden fordi de jo faktisk lever av å filme seg selv og barna gjørende ingenting. Men de roper ut hva de skal gjøre, gjør eller er på vei til å gjøre .

Helt enig!! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne eksponeringen de driver med om dagen tar liksom aldri slutt... Hvordan kan folk støtte dette paret ved og kjøpe ting de reklamerer for? Jeg styrer langt unna. Det blir jo bare verre og verre

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Aidensfield said:

Denne eksponeringen de driver med om dagen tar liksom aldri slutt... Hvordan kan folk støtte dette paret ved og kjøpe ting de reklamerer for? Jeg styrer langt unna. Det blir jo bare verre og verre

Man støtter også paret ved å se på deres innlegg, uten å kjøpe. Har lagt merke til at mange i denne tråden klager på deres eksponering av barna, men samtidig kikker de på det. Dobbelmoralsk. 
Syns man det er så forferdelig at de viser barna, så er det mest effektive for å stoppe det, å ikke se på innleggene. Dersom ingen kikker på deres innlegg, så sier det jo seg selv at de må endre innhold eller gi opp.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke ut som at Sandra Lyng hadde så lyst til å bli med på kamera når hun traff på henne på trening her om dagen. Noe så flaut. Må være irriterende å bare ville trene og så kommer det folk som det der og skal ha bilder/film av deg. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (7 timer siden):

Så ikke ut som at Sandra Lyng hadde så lyst til å bli med på kamera når hun traff på henne på trening her om dagen. Noe så flaut. Må være irriterende å bare ville trene og så kommer det folk som det der og skal ha bilder/film av deg. 

😱Hvor så du det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innsidenut skrev (9 timer siden):

😱Hvor så du det? 

På Monicas snapchat. Hang over en trenende og brydd Sandra Lyng med tlf sin og skrøt over "hvor flinke de begge var som tilbringer tid på treningssenteret på nyåret"

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (1 time siden):

På Monicas snapchat. Hang over en trenende og brydd Sandra Lyng med tlf sin og skrøt over "hvor flinke de begge var som tilbringer tid på treningssenteret på nyåret"

Så det🙈 Det var så flaut🙈🙈🙈

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (På 9.1.2022 den 16.31):

De er jo venninner da. De var jo der sammen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Humoristen

Jeg fatter ikke at de er med på Bloggerne igjen... de er jo så uinteressante. Seriøst. Helt håpløst. Hele Bloggerne casten er utrolig kjedelig denne sesongen. zzznork

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
Meg.no skrev (På 1/8/2022 den 23.30):

Man støtter også paret ved å se på deres innlegg, uten å kjøpe. Har lagt merke til at mange i denne tråden klager på deres eksponering av barna, men samtidig kikker de på det. Dobbelmoralsk. 
Syns man det er så forferdelig at de viser barna, så er det mest effektive for å stoppe det, å ikke se på innleggene. Dersom ingen kikker på deres innlegg, så sier det jo seg selv at de må endre innhold eller gi opp.

Dobbeltmoral? Skal jeg ta ansvaret fordi de velger å eksponere barna? Det er deres valg som legger det ut på snap. Jeg ser på så mye jeg vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme

Monica vrir og vrenger på alt med Chris. Kan du tenke deg å gå hjemme ver dag med mannen din. Det sier seg selv du da krangler og går i tottene på hverandre. 

Synes ikke det er fint av Monica når hun alltid må stikke i Chris for han har sterilisert seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LysOgVarme

Hjelpes hvor egoistisk den dama er. Nå er hun i Kristiansand for helgen, og årsaken er fordi hun skal være med venninnen sin, sier hun selv. Chris er igjen i Oslo med guttene.

Gjett om jeg hadde likt å få se Chris reise vekk en helg. Monica gjør jo ikke annet enn å pleie seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå følger ikke jeg så fryktelig mye med på disse, men jeg fulgte de lenge før de flyttet til Oslo. Altså før bloggerne. 
Og hun har virkelig forandret seg. Før var hun likanes. Nå er det bare flaut å se på…. Snakk om å ha latt «berømmelsen» gå henne til hodet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker som smiler fra øre til øre selv når de er misfornøyde, i dårlig humør OG når de sender stikk til andre er ganske creepy ja. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest LysOgVarme

Den konstante smilingen er ikke annet enn falsk. Hun virker til å være ei bitchy kone. Tatt med seg jentungen hjem til familien og lar guttene være hjemme. Jeg spyr av hennes egosentriske verden. Hva med hun tok med de 3 guttene sine en helg på noe, og ikke alltid overlate guttene til faren. Men det blir nok for mye arbeid for henne. Skamme seg burde hun. Det er langt ifra første helg ci ser Chris har ansvaret for guttene alene. Jeg hadde spent henne ut døra for lenge siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, LysOgVarme said:

Den konstante smilingen er ikke annet enn falsk. Hun virker til å være ei bitchy kone. Tatt med seg jentungen hjem til familien og lar guttene være hjemme. Jeg spyr av hennes egosentriske verden. Hva med hun tok med de 3 guttene sine en helg på noe, og ikke alltid overlate guttene til faren. Men det blir nok for mye arbeid for henne. Skamme seg burde hun. Det er langt ifra første helg ci ser Chris har ansvaret for guttene alene. Jeg hadde spent henne ut døra for lenge siden. 

Det er nok hun som arbeider mest ila den helgen (les: driver deres business) . Flest innlegg fra henne, samt reklamer. Pluss det vi ikke ser. Ville ikke sett på det som et offer om jeg var Chris.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
Meg.no skrev (6 timer siden):

Det er nok hun som arbeider mest ila den helgen (les: driver deres business) . Flest innlegg fra henne, samt reklamer. Pluss det vi ikke ser. Ville ikke sett på det som et offer om jeg var Chris.

Uff ja travel jobb hun har med å ta bilde av seg selv hele dagen, og sitte og snakke foran kameraet 😂

Jeg vil påstå det motsatte. Chris tar hele støyten med ungene fra morgen til kveld, ukedag som helg. 

Mener du altså at den som jobber "mest" i et parforhold skal få lov å ta seg helgefri hver måned og forlate familien hjemme?  Det er nemlig det Monica gjør. Attpåtil går hun også ut på restaurant og spiser ukentlig på kveldstid, mens mann er hjemme med barn. Hvem jobbet mest sa du ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (12 minutter siden):

Uff ja travel jobb hun har med å ta bilde av seg selv hele dagen, og sitte og snakke foran kameraet 😂

Jeg vil påstå det motsatte. Chris tar hele støyten med ungene fra morgen til kveld, ukedag som helg. 

Mener du altså at den som jobber "mest" i et parforhold skal få lov å ta seg helgefri hver måned og forlate familien hjemme?  Det er nemlig det Monica gjør. Attpåtil går hun også ut på restaurant og spiser ukentlig på kveldstid, mens mann er hjemme med barn. Hvem jobbet mest sa du ???

Hva med å la dem selv bestemme hva som funker for dem? Er så klassisk at når kvinner har en god karriere med ett liv utenom familien også så blir det kritisert. Når det gjelder menn så blir de ikke kritisert. Du fremstiller henne som en fraværende mor,noe som jeg tviler på stemmer! Så kom inn i 2022 og la mødre også være noe annet enn bare mødre. Ungene har godt av å være sammen med pappaen sin også! 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...