pøbelsara Skrevet 25. september 2020 #641 Del Skrevet 25. september 2020 Tenk å tjene til livet opphold på slik? Det forundrer meg at folk faktisk vil noe slik. Hva tilfører man samfunnet? Hvilke verdier? Hvilke behov i samfunnet er man med på å tilfredsstille? 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 25. september 2020 #642 Del Skrevet 25. september 2020 Snakk om å koke suppe på en spiker😳😀 jeg skjønte ingen verdens ting av den storyen på Ig. Er det dette som kalles dramaqueens? 😆 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 25. september 2020 #643 Del Skrevet 25. september 2020 Og de holder på enda.... altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 25. september 2020 #644 Del Skrevet 25. september 2020 Jeg er en av de 60.000 som klikket meg inn av nysgjerrighet i dag. Aldri vært innom før, har ansett dem som litt enkle og overfladisk/fake happy. Nå har jeg gitt dem ett klikk (tipper 60000 ikke er unike seere) og sitter igjen med et mye dårligere inntrykk i tillegg til at jeg aldri kommer til å kikke innom igjen. Er det virkelig noe å juble over? Finnes det folk som seriøst lot seg begeistre av "dramaet" i dag?? 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 25. september 2020 #645 Del Skrevet 25. september 2020 3 minutter siden, Embla82 skrev: Jeg er en av de 60.000 som klikket meg inn av nysgjerrighet i dag. Aldri vært innom før, har ansett dem som litt enkle og overfladisk/fake happy. Nå har jeg gitt dem ett klikk (tipper 60000 ikke er unike seere) og sitter igjen med et mye dårligere inntrykk i tillegg til at jeg aldri kommer til å kikke innom igjen. Er det virkelig noe å juble over? Finnes det folk som seriøst lot seg begeistre av "dramaet" i dag?? Tviler jeg STERKT på! Folk ser garantert på av samme grunn vi gjør. For å få litt hakeslepp i en ellers grå hverdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duplexx Skrevet 25. september 2020 #646 Del Skrevet 25. september 2020 Hahahahahahaa hva f skjedde på snappen i dag? Det var litt cringy😂 Altså, er de seriøse? Eller tuller de? Fordi det er underholdene? Jeg forstår virkelig ikke! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull vaffel Skrevet 25. september 2020 #647 Del Skrevet 25. september 2020 Etter det i går så fremstår Monica vare som en ekstremt hjelpesløs og utrolig dramatisk dame. Synes nesten synd på chris. Jeg hadde ikke orket en slik partner 😅 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prover91 Skrevet 26. september 2020 #648 Del Skrevet 26. september 2020 13 timer siden, Gull vaffel skrev: Etter det i går så fremstår Monica vare som en ekstremt hjelpesløs og utrolig dramatisk dame. Synes nesten synd på chris. Jeg hadde ikke orket en slik partner 😅 Ja hun fremstår som en skikkelig kontrollfreak. Jaja det blir vel å skje med henne som veldig mange før henne For mye kontroll kan gjøre at han er utro mot henne. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 26. september 2020 #649 Del Skrevet 26. september 2020 53 minutter siden, Prover91 skrev: Ja hun fremstår som en skikkelig kontrollfreak. Jaja det blir vel å skje med henne som veldig mange før henne For mye kontroll kan gjøre at han er utro mot henne. Det tror jeg faktisk ikke han hadde turt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 27. september 2020 #650 Del Skrevet 27. september 2020 6 timer siden, 29_j skrev: Vi får nå se på det. Åå skal du prøve personlig? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 28. september 2020 #651 Del Skrevet 28. september 2020 11 minutter siden, 29_j skrev: Det som faktisk irriterer meg er at fam nyhus absolutt MÅ til Oslo? Det er jo rødt?! Skulle ikke vært lov. Jeg er ifra samme plass som familien og reagerer sterkt på dette, det er lite covid19 på sørlandet. Hvorfor må folk reise nå? Hold dere hjemme, på lik linje med alle andre. For det er superviktig å være relevant og skape innhold til bloggæn 💀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 29. september 2020 #652 Del Skrevet 29. september 2020 Komisk at hun må vise og si på snapchat at hun også står på og gjør ting i hjemmet. faktisk å lage tikka masala eller hvordan det skrives fra toro😂 Er vel ingenting å skryte av å lage middag? Det gjøres no så og si hver dag da.. 🙈🙈 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 29. september 2020 #653 Del Skrevet 29. september 2020 11 minutter siden, supermamz skrev: Komisk at hun må vise og si på snapchat at hun også står på og gjør ting i hjemmet. faktisk å lage tikka masala eller hvordan det skrives fra toro😂 Er vel ingenting å skryte av å lage middag? Det gjøres no så og si hver dag da.. 🙈🙈 Føler seg truffet Tenk å skryte over å lage middag.... Jesus take the wheel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 29. september 2020 #654 Del Skrevet 29. september 2020 På 28.9.2020 den 10.48, 29_j skrev: Det som faktisk irriterer meg er at fam nyhus absolutt MÅ til Oslo? Det er jo rødt?! Skulle ikke vært lov. Jeg er ifra samme plass som familien og reagerer sterkt på dette, det er lite covid19 på sørlandet. Hvorfor må folk reise nå? Hold dere hjemme, på lik linje med alle andre. Står på Instagram at de har avlyst den. Så det er i det minste litt positivt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 29. september 2020 #655 Del Skrevet 29. september 2020 Har denne herr Nyhus en ordentlig jobb, eller er det kun IG som gjelder? Det hadde vært en lettelse å hørt at han hadde jobb som regnskapsfører eller anestesisykepleier. For å nevne noe. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 29. september 2020 #656 Del Skrevet 29. september 2020 Har forstått det slik at begge lever av å utlevere barna sine. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 30. september 2020 #657 Del Skrevet 30. september 2020 11 timer siden, Villroses hage skrev: Har forstått det slik at begge lever av å utlevere barna sine. Ler så jeg griner😂😂😂 Jeg leste først at det sto han lever av å levere barna. til skole/bgh 🙈 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockOn Skrevet 30. september 2020 #658 Del Skrevet 30. september 2020 13 timer siden, missLynch skrev: Har denne herr Nyhus en ordentlig jobb, eller er det kun IG som gjelder? Det hadde vært en lettelse å hørt at han hadde jobb som regnskapsfører eller anestesisykepleier. For å nevne noe. Han hadde et ventilasjonsfirma før i hvertfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 30. september 2020 #659 Del Skrevet 30. september 2020 Sykt at de truer med et 100.000 kr søksmål mot Morten Dalhaug for at han stiller spørsmål til følgerne deres.... Er de ikke særlig smarte? LYSER skyldig lang vei.... 🤦🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonaMaria20 Skrevet 30. september 2020 #660 Del Skrevet 30. september 2020 1 time siden, BethD skrev: Sykt at de truer med et 100.000 kr søksmål mot Morten Dalhaug for at han stiller spørsmål til følgerne deres.... Er de ikke særlig smarte? LYSER skyldig lang vei.... 🤦🏻♀️ Seriøst?! Det klarer jeg ikke å forstå! Men mulig de ser på dette som lett tjente penger? Økonomiske problemer kanskje? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå