Minni75 Skrevet 9. september 2020 #561 Del Skrevet 9. september 2020 57 minutter siden, Felis skrev: Hvem var det som hadde kaffebesøk? VP eller AR? I en ellers drepende kjedelig gjenbrukssesong av Bloggerne synes jeg de er litt underholdende. Det er så påtatt at man ikke kan annet enn å le. Ungene forsøker å huske replikkene de har pugget, far klarer ikke å ta blikket fra kamera og mor smiler bibelstripp-smiled sitt. Det er som å se på et naturprogram på TV med en art som nesten er vanlig menneske. Men bare nesten... Skulle bare ønske at innspillingen hadde strukket seg over litt lenger tid, for 10(!) episoder viet til mysteriet rundt barnets kjønn er 9 episoder for mange. Men kanskje det ikke skjer så mye mer i livene deres? To voksne mennesker som driver dank og dokumenterer det på SoMe, opplever ikke all verden. Derfor var nok denne gender-revealen svært viktig. En flott anledning til å vise frem litt spons, pengene triller jo ikke inn av seg selv og barnetrygd er ikke nok å leve av. Hår, sminke, kake, kjole (som så ut som en brudekjole som stakk seg godt ut blant de onsdagspyntede gjestene). Og så ballongene, da. Så jævlig mye ballonger! Jeg har aldri hørt om gender-reveal en gang, men håper det er i stedet for baby shower. For hvis de skal kringkaste begge deler, går jeg ut i streik! Hvor underholdende disse to enn er, så nytter det ikke å like dem, så lenge de driver med barnearbeid. Dagens episode var nok et eksempel på hvor iherdig ungene pugger replikker. Og hvor grenseoverskridende foreldrene er med hva de velger å dele. Et tilsynelatende nakent barn i senga, som kysser på lettkledde foreldre, er ikke innafor. Det ble ikke bedre da foreldrene kysset tilbake, nedover overkroppen. Det er helt normalt, jeg har hatt sånne koselige stunder med egne barn. MEN det kan ikke kringkastes på TV!!! Har ikke disse menneskene hørt om nettvett? Kripos? Dark web? Det er heller ikke innafor å vise unger i total melt down fordi arbeidsmengden har blitt for mye den dagen. Hvis de kunne latt barn være barn, og spilte mer på sine egne roller, så skulle jeg vurdert å like dem. Men det går ikke, for det eneste disse to er gode på er å lage barn... Fantastisk bra skrevet👏👏👏👏👏 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie321 Skrevet 9. september 2020 #562 Del Skrevet 9. september 2020 1 time siden, Felis skrev: Hvem var det som hadde kaffebesøk? VP eller AR? I en ellers drepende kjedelig gjenbrukssesong av Bloggerne synes jeg de er litt underholdende. Det er så påtatt at man ikke kan annet enn å le. Ungene forsøker å huske replikkene de har pugget, far klarer ikke å ta blikket fra kamera og mor smiler bibelstripp-smiled sitt. Det er som å se på et naturprogram på TV med en art som nesten er vanlig menneske. Men bare nesten... Skulle bare ønske at innspillingen hadde strukket seg over litt lenger tid, for 10(!) episoder viet til mysteriet rundt barnets kjønn er 9 episoder for mange. Men kanskje det ikke skjer så mye mer i livene deres? To voksne mennesker som driver dank og dokumenterer det på SoMe, opplever ikke all verden. Derfor var nok denne gender-revealen svært viktig. En flott anledning til å vise frem litt spons, pengene triller jo ikke inn av seg selv og barnetrygd er ikke nok å leve av. Hår, sminke, kake, kjole (som så ut som en brudekjole som stakk seg godt ut blant de onsdagspyntede gjestene). Og så ballongene, da. Så jævlig mye ballonger! Jeg har aldri hørt om gender-reveal en gang, men håper det er i stedet for baby shower. For hvis de skal kringkaste begge deler, går jeg ut i streik! Hvor underholdende disse to enn er, så nytter det ikke å like dem, så lenge de driver med barnearbeid. Dagens episode var nok et eksempel på hvor iherdig ungene pugger replikker. Og hvor grenseoverskridende foreldrene er med hva de velger å dele. Et tilsynelatende nakent barn i senga, som kysser på lettkledde foreldre, er ikke innafor. Det ble ikke bedre da foreldrene kysset tilbake, nedover overkroppen. Det er helt normalt, jeg har hatt sånne koselige stunder med egne barn. MEN det kan ikke kringkastes på TV!!! Har ikke disse menneskene hørt om nettvett? Kripos? Dark web? Det er heller ikke innafor å vise unger i total melt down fordi arbeidsmengden har blitt for mye den dagen. Hvis de kunne latt barn være barn, og spilte mer på sine egne roller, så skulle jeg vurdert å like dem. Men det går ikke, for det eneste disse to er gode på er å lage barn... «Monica inviterer til babyshower» er overskriften på en av episodene uti sesongen, så hun skal nok ha babyshower også 😅🙈 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 9. september 2020 #563 Del Skrevet 9. september 2020 11 minutter siden, Hollie321 skrev: «Monica inviterer til babyshower» er overskriften på en av episodene uti sesongen, så hun skal nok ha babyshower også 😅🙈 Herremin! Fisken i det røde hav! Sava! Hvordan i heiene skal jeg orke det??? 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inga-pinga Skrevet 9. september 2020 #564 Del Skrevet 9. september 2020 4 timer siden, Felis skrev: Hvem var det som hadde kaffebesøk? VP eller AR? I en ellers drepende kjedelig gjenbrukssesong av Bloggerne synes jeg de er litt underholdende. Det er så påtatt at man ikke kan annet enn å le. Ungene forsøker å huske replikkene de har pugget, far klarer ikke å ta blikket fra kamera og mor smiler bibelstripp-smiled sitt. Det er som å se på et naturprogram på TV med en art som nesten er vanlig menneske. Men bare nesten... Skulle bare ønske at innspillingen hadde strukket seg over litt lenger tid, for 10(!) episoder viet til mysteriet rundt barnets kjønn er 9 episoder for mange. Men kanskje det ikke skjer så mye mer i livene deres? To voksne mennesker som driver dank og dokumenterer det på SoMe, opplever ikke all verden. Derfor var nok denne gender-revealen svært viktig. En flott anledning til å vise frem litt spons, pengene triller jo ikke inn av seg selv og barnetrygd er ikke nok å leve av. Hår, sminke, kake, kjole (som så ut som en brudekjole som stakk seg godt ut blant de onsdagspyntede gjestene). Og så ballongene, da. Så jævlig mye ballonger! Jeg har aldri hørt om gender-reveal en gang, men håper det er i stedet for baby shower. For hvis de skal kringkaste begge deler, går jeg ut i streik! Hvor underholdende disse to enn er, så nytter det ikke å like dem, så lenge de driver med barnearbeid. Dagens episode var nok et eksempel på hvor iherdig ungene pugger replikker. Og hvor grenseoverskridende foreldrene er med hva de velger å dele. Et tilsynelatende nakent barn i senga, som kysser på lettkledde foreldre, er ikke innafor. Det ble ikke bedre da foreldrene kysset tilbake, nedover overkroppen. Det er helt normalt, jeg har hatt sånne koselige stunder med egne barn. MEN det kan ikke kringkastes på TV!!! Har ikke disse menneskene hørt om nettvett? Kripos? Dark web? Det er heller ikke innafor å vise unger i total melt down fordi arbeidsmengden har blitt for mye den dagen. Hvis de kunne latt barn være barn, og spilte mer på sine egne roller, så skulle jeg vurdert å like dem. Men det går ikke, for det eneste disse to er gode på er å lage barn... Dagens beste, og morsomste😂 Jeg føler akkurat som du. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest YtreYtterst Skrevet 10. september 2020 #565 Del Skrevet 10. september 2020 On 9/9/2020 at 4:49 PM, Felis said: Hvor underholdende disse to enn er, så nytter det ikke å like dem, så lenge de driver med barnearbeid. Dagens episode var nok et eksempel på hvor iherdig ungene pugger replikker. Og hvor grenseoverskridende foreldrene er med hva de velger å dele. Et tilsynelatende nakent barn i senga, som kysser på lettkledde foreldre, er ikke innafor. Det ble ikke bedre da foreldrene kysset tilbake, nedover overkroppen. Det er helt normalt, jeg har hatt sånne koselige stunder med egne barn. MEN det kan ikke kringkastes på TV!!! Har ikke disse menneskene hørt om nettvett? Kripos? Dark web? Hvem filmet egentlig den sengescenen? Instrueres barna til å filme også? Virker helt surrealistisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 10. september 2020 #566 Del Skrevet 10. september 2020 58 minutter siden, YtreYtterst skrev: Hvem filmet egentlig den sengescenen? Instrueres barna til å filme også? Virker helt surrealistisk... Var vel Chris som holdt et håndholdt kamera! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonaMaria20 Skrevet 12. september 2020 #567 Del Skrevet 12. september 2020 I en av podcastene jeg hører på var Monica gjest. Der snakket hun blant annet om den saken med han som la ut video om kjøpte følgere. Hun sa hun gjerne kunne gått til retten med den saken. Det synes jeg var litt voldsomt! Tenk på alle de som opplever store og tragiske ting i livet. De må gjerne vente i lange køer på at politiet skal etterforske ferdig, for så å stå i kø for at saken skal komme opp for retten. Så vil hun at en domstol skal bruke tid på følgere på instagram. Men de har jo skaffet advokat, så mulig det skjer? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 12. september 2020 #568 Del Skrevet 12. september 2020 6 minutter siden, MonaMaria20 skrev: I en av podcastene jeg hører på var Monica gjest. Der snakket hun blant annet om den saken med han som la ut video om kjøpte følgere. Hun sa hun gjerne kunne gått til retten med den saken. Det synes jeg var litt voldsomt! Tenk på alle de som opplever store og tragiske ting i livet. De må gjerne vente i lange køer på at politiet skal etterforske ferdig, for så å stå i kø for at saken skal komme opp for retten. Så vil hun at en domstol skal bruke tid på følgere på instagram. Men de har jo skaffet advokat, så mulig det skjer? Viser jo hvor mye som svirrer i topplokket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg skjerpings Skrevet 12. september 2020 Populært innlegg #569 Del Skrevet 12. september 2020 De to der, herregud. Hadde aldri hørt om dem før bloggerne (ser bloggerne kun pga Martine og besteforeldrene hennes, det er så feelgood tv atte hjelp 😍). Kan ikke si jeg er særlig imponert. Monica som durer fram som en dampveivals med stivt smil, lag på lag med sminke og influencerkrøller. Mannen henger etter som et slips, varter henne opp og holder henne på godsida. Ungene følger manus, og i kjent influencerstil har de null privatliv. De aller mest private stundene filmes og sendes på tv. Det er tydelig at hele universet dreier seg rundt Monica, som klemmer seg inn i en vulgær missekjole og doller seg opp hos frisør for å avsløre hva slags kjønnsorgan barn nummer fire har foran 50 (!) mennesker som burde ha bedre ting å finne på. Det er bare vondt å se. Det er mange influencere som ikke evner å se lenger enn sin egen nesetipp, men dette her er faktisk det verste jeg har sett! 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 13. september 2020 #570 Del Skrevet 13. september 2020 10 timer siden, skjerpings skrev: De to der, herregud. Hadde aldri hørt om dem før bloggerne (ser bloggerne kun pga Martine og besteforeldrene hennes, det er så feelgood tv atte hjelp 😍). Kan ikke si jeg er særlig imponert. Monica som durer fram som en dampveivals med stivt smil, lag på lag med sminke og influencerkrøller. Mannen henger etter som et slips, varter henne opp og holder henne på godsida. Ungene følger manus, og i kjent influencerstil har de null privatliv. De aller mest private stundene filmes og sendes på tv. Det er tydelig at hele universet dreier seg rundt Monica, som klemmer seg inn i en vulgær missekjole og doller seg opp hos frisør for å avsløre hva slags kjønnsorgan barn nummer fire har foran 50 (!) mennesker som burde ha bedre ting å finne på. Det er bare vondt å se. Det er mange influencere som ikke evner å se lenger enn sin egen nesetipp, men dette her er faktisk det verste jeg har sett! Helt utrolig. Kjenner jeg blir kvalm,provosert og jævlig irritert på at dette er et «yrke». Som de tjener fett i. Mens vi som jobber i barnehage,på sykehus, med eldre skal tjene luselønn. Samfunnet er helt FUCKED UP! Skjemmes over at det er sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 13. september 2020 #571 Del Skrevet 13. september 2020 6 timer siden, BethD skrev: Helt utrolig. Kjenner jeg blir kvalm,provosert og jævlig irritert på at dette er et «yrke». Som de tjener fett i. Mens vi som jobber i barnehage,på sykehus, med eldre skal tjene luselønn. Samfunnet er helt FUCKED UP! Skjemmes over at det er sånn Tror ikke du skal irritere deg så mye over lønningene til influencerne. Det er lite som tyder på at familien Nyhus tjener fett. Fra hva jeg kan se fra Bloggerne bor de i et beskjedent hus fra 70tallet, med utleieleilighet i underetasjen. Det må være utrolig trangt med 4 barn! Ut over den evinnelige blogger-teslaen, er det lite som tyder på luksus. Ingen dyre smykker eller vesker, og klærne er jevnt over det samme billigrælet som alle de andre influencerne går i. Mye (det meste?) av det de har er spons (Monica merker konsekvent ikke, men tagger produsentene i kommentarfeltet). Det høres sikkert deilig ut å få klær, stellebord, barnevogn, fotograf, hagemøbler, plakater osv gratis. Men husk at da forsvinner også valgfriheten. For meg hadde det vært nedverdigende å gå i klær jeg ikke selv hadde valgt, lagt babyen i en annen seng enn den jeg ønsket meg. For ikke å snakke om å ha det samme klærne og det samme interiøret som ALLE kollegaene mine, til enhver tid. Jeg foretrekker å spare penger og kjøpe kvalitet. Eller helst ikke kjøpe noe i det hele tatt, for hvis man har investert i tidløse kvalitetsprodukter, så slipper man slik bruk og kast. Og husk at alt på de mottar, må de betale skatt. Jeg sjekket de sponsede hagemøblene deres, sånn for morroskyld. De koster ca 50 000. Det høres kult ut å FÅ møbler til 50K, men de må altså BETALE 15K i skatt. Disse pengene må de jo tjene først. Betaler de ikke skatt, kan de spørre Anne Brith hvordan det går. Hun ble dømt til å betale 660K i skatt, for ting hun trodde var gratis (kilde Hat-boka). De kan selvfølgelig velge å gjøre som The Eriksens, sende en faktura på reklameoppdrag, og så kjøpe møblene selv. Spørsmålet er om Nyhusene kan ta seg like godt betalt som The Eriksens. Og selv om CBE er blant de som tjener best i klassen, hadde hun og mannen en samlet inntekt som er rett over gjennomsnittlig. Synes du det er verdt det? Selge barna sine for en standardinntekt? Eller er det kanskje like greit å "slite for luselønn", men legge seg om kvelden med god samvittighet og æren i behold? 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 13. september 2020 #572 Del Skrevet 13. september 2020 1 time siden, Felis skrev: Tror ikke du skal irritere deg så mye over lønningene til influencerne. Det er lite som tyder på at familien Nyhus tjener fett. Fra hva jeg kan se fra Bloggerne bor de i et beskjedent hus fra 70tallet, med utleieleilighet i underetasjen. Det må være utrolig trangt med 4 barn! Ut over den evinnelige blogger-teslaen, er det lite som tyder på luksus. Ingen dyre smykker eller vesker, og klærne er jevnt over det samme billigrælet som alle de andre influencerne går i. Mye (det meste?) av det de har er spons (Monica merker konsekvent ikke, men tagger produsentene i kommentarfeltet). Det høres sikkert deilig ut å få klær, stellebord, barnevogn, fotograf, hagemøbler, plakater osv gratis. Men husk at da forsvinner også valgfriheten. For meg hadde det vært nedverdigende å gå i klær jeg ikke selv hadde valgt, lagt babyen i en annen seng enn den jeg ønsket meg. For ikke å snakke om å ha det samme klærne og det samme interiøret som ALLE kollegaene mine, til enhver tid. Jeg foretrekker å spare penger og kjøpe kvalitet. Eller helst ikke kjøpe noe i det hele tatt, for hvis man har investert i tidløse kvalitetsprodukter, så slipper man slik bruk og kast. Og husk at alt på de mottar, må de betale skatt. Jeg sjekket de sponsede hagemøblene deres, sånn for morroskyld. De koster ca 50 000. Det høres kult ut å FÅ møbler til 50K, men de må altså BETALE 15K i skatt. Disse pengene må de jo tjene først. Betaler de ikke skatt, kan de spørre Anne Brith hvordan det går. Hun ble dømt til å betale 660K i skatt, for ting hun trodde var gratis (kilde Hat-boka). De kan selvfølgelig velge å gjøre som The Eriksens, sende en faktura på reklameoppdrag, og så kjøpe møblene selv. Spørsmålet er om Nyhusene kan ta seg like godt betalt som The Eriksens. Og selv om CBE er blant de som tjener best i klassen, hadde hun og mannen en samlet inntekt som er rett over gjennomsnittlig. Synes du det er verdt det? Selge barna sine for en standardinntekt? Eller er det kanskje like greit å "slite for luselønn", men legge seg om kvelden med god samvittighet og æren i behold? Såklart er det ikke verdt det! Idiotisk «yrke» på alle måter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heavyheart Skrevet 14. september 2020 #573 Del Skrevet 14. september 2020 Ble «kjent» med disse via en mammasnap, Monica presenterte seg selv som influencer, jaja ingen bombe tenkte jeg. Ikke mye jeg orka av det glisefjeset forøvrig. Så i en senere snap som Chris hadde skulle han presentere seg og da var det: driver med kjølemontering og skal gå over som influencer sammen med Monica. Takk for meg, tenkte jeg da. Det er omtrent like interessant som å se maling tørke. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 14. september 2020 #574 Del Skrevet 14. september 2020 (endret) Jeg har egentlig ikke noe problem med at paret er kjedelige, faktisk er de litt søte med kodeordene sine for sex, alkohol og banning (fredag, enhet og Sava!). Chris må gjerne få fremstille seg som verdens dummeste mann og Monica kan smile så mye hun vil for meg, hun har et nydelig smil! Men eksponeringen av barna er helt krise! Jeg skjønner at klippene vi ser har en sammenheng og at måten de "koser" barna på er helt uten baktanker. Men jeg er ikke dummere enn at jeg også skjønner at ikke alle tenker slik. Dette er forkledd som feelgood reality, men hvis de rette personene får redigere i fred, blir det raskt noe helt annet. Jeg er sjeleglad for at jeg ikke skriver recaps i et åpent kontorlandskap, jeg tar det ikke foran familien heller. Hadde en mannlig barnehageansatt hatt disse klippene på pc'n sin, hadde han aldri fått jobbe med barn igjen. Det er slike foreldre Kripos har i tankene når de ber foreldre om å tenke seg om før de trykker publiser. TV2 er i en særklasse når det kommer til å drite ut sine "ansatte", men her snakker vi altså om noe helt annet. Jeg oppfatter ikke paret Nyhus som videre oppvakte, men menneskene bak Bloggerne er ikke dumme. Ikke SÅ dumme, i hvert fall! Likevel virker det som de aldri har hørt om pedofile, darkweb og delingstjenester. Er de riktig uheldige kan disse filmene sirkulere i årevis på steder de ikke bør være. Og barna er lett identifiserbare. Som sagt: Krise! EDIT: Fjernet beskrivelser av handlingene jeg reagerer på. Endret 15. september 2020 av Felis 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pøbelkråka Skrevet 14. september 2020 #575 Del Skrevet 14. september 2020 Sipper og griner for at mannen vil sitte ute sammen med en kompis når hun heller vil at han skal ligge i senga sammen med henne🥴 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 14. september 2020 #576 Del Skrevet 14. september 2020 Fikk litt bakoversveis av dagens episode. Det er jammen ikke mye de ikke utleverer. 😬 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 14. september 2020 #577 Del Skrevet 14. september 2020 På 12.9.2020 den 17.41, MonaMaria20 skrev: I en av podcastene jeg hører på var Monica gjest. Der snakket hun blant annet om den saken med han som la ut video om kjøpte følgere. Hun sa hun gjerne kunne gått til retten med den saken. Det synes jeg var litt voldsomt! Tenk på alle de som opplever store og tragiske ting i livet. De må gjerne vente i lange køer på at politiet skal etterforske ferdig, for så å stå i kø for at saken skal komme opp for retten. Så vil hun at en domstol skal bruke tid på følgere på instagram. Men de har jo skaffet advokat, så mulig det skjer? værste er jo at de har kjøpt følgere, både hun og mannen😂😂😂😂 Det var ikke vanskelig og se på instagrammen deres🙈 Så tror de taper om de tar saken videre! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 14. september 2020 #578 Del Skrevet 14. september 2020 Men altså, mener dere at ungene har replikker de skal si? Jeg har ikke sett alle episodene, men har ikke fått med meg dette. Og har ikke husket å "se" etter det etter jeg har lest det her. Får prøve en gang til da. ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bhhta Skrevet 14. september 2020 #579 Del Skrevet 14. september 2020 Hjelp, meldte meg inn i kvinneguiden for noen år siden men har ikke husket å logge inn før i dag igjen da jeg hadde et spørsmål å stille anonymt. Så ser jeg denne tråden og leser meg opp. Jeg blir flau på vegne av dere alle sammen. Hva får dere til å tro at dere er et eneste snev bedre enn denne familien slik som dere snakker bak et anonymt navn. Har dere barn å oppdra selv, håper ikke dette er holdninger dere ønsker å videreformidle. Om dere er veldig imot det influensere gjør og eksponering av barn - så må dere jaggu kunne stå for det med fullt navn og lage en underskriftskampanje? Får det opp som lovendring eventuelt? Men å hetse enkeltpersoner på denne måten er umenneskelig. Og gangner ingen. Om du får et lite snev av god selvfølelse av å skrive dritt om andre anonymt: oppsøk hjelp. Du har problemer på hjemmebane du må rydde opp i. takk for meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 15. september 2020 #580 Del Skrevet 15. september 2020 6 timer siden, Bhhta skrev: Hjelp, meldte meg inn i kvinneguiden for noen år siden men har ikke husket å logge inn før i dag igjen da jeg hadde et spørsmål å stille anonymt. Så ser jeg denne tråden og leser meg opp. Jeg blir flau på vegne av dere alle sammen. Hva får dere til å tro at dere er et eneste snev bedre enn denne familien slik som dere snakker bak et anonymt navn. Har dere barn å oppdra selv, håper ikke dette er holdninger dere ønsker å videreformidle. Om dere er veldig imot det influensere gjør og eksponering av barn - så må dere jaggu kunne stå for det med fullt navn og lage en underskriftskampanje? Får det opp som lovendring eventuelt? Men å hetse enkeltpersoner på denne måten er umenneskelig. Og gangner ingen. Om du får et lite snev av god selvfølelse av å skrive dritt om andre anonymt: oppsøk hjelp. Du har problemer på hjemmebane du må rydde opp i. takk for meg. 😂 skrive dritt faktisk. Fakta svir visst til tider. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå