Gjest Twistdott Skrevet 30. august 2020 #541 Del Skrevet 30. august 2020 50 minutter siden, RockOn skrev: Så på et par episoder av bloggerene med dem (etter å ha lest om det her), og det er ikke sånn at de smiler hele tiden. Der var det både lagt frem at han ikke ville ha barn med henne, ikke ønsket flere barn og du så tydelig at han ikke ble særlig glad for graviditeten. Han er det nå da, men fortsatt.. Og de hadde et øyeblikk i bilen før de skulle reise til vixen (?) der det var litt stramme miner. Så på film er det ikke like lett å holde på smilene bestandig 😅 Nå skal det sies at jeg synes de ser søte ut, for de ser ut som de virkelig er glad i hverandre. Men før jeg begynte å lese i den tråden her så hadde jeg ikke sett så mye til de, da jeg er lite på SoMe generelt. Men jeg hadde et par snapkontoer jeg fulgte med på som de gjestet noen ganger. Men jeg er jo enig i at det går litt mye i gleden til tider, det er jo åpenbart at man aldri er så blid hele tiden uansett hvor glad man måtte være i hverandre. Jeg virkelig elsker mannen min, men innimellom så irriterer han vettet av meg! Men hvis man ser på SoMe så kan det se ut som dette gjelder kun oss. Joda, på insta så smiler hun heeeeeele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockOn Skrevet 30. august 2020 #542 Del Skrevet 30. august 2020 5 minutter siden, Twistdott skrev: Joda, på insta så smiler hun heeeeeele tiden. Ja, nå siktet jeg til da de blir filmet på bloggerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_rude Skrevet 1. september 2020 #543 Del Skrevet 1. september 2020 På 30.8.2020 den 13.05, RockOn skrev: Ja, nå siktet jeg til da de blir filmet på bloggerne. Synst stort sett hun gliser hele tiden på bloggerne og jeg. Aldri fulgt disse folkene på sosiale medier, så der kan eg ikkje uttale meg. Men noe med det første eg tenkte var «hvorfor gliser dette menneske hele tiden uansett hva hun gjør og snakker om». 🤪. Det er bare unaturlig og «gives me the creeps» 😅🙈 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 2. september 2020 #544 Del Skrevet 2. september 2020 På 30.8.2020 den 11.34, Twistdott skrev: Jeg ser at folk synes de er såååå søte, men det er da virkelig ikke normalt å glise hele tiden slik som hun gjør, Det er naturstridig å hele tiden være såååå positiv, ha ungene rundt beina hele tiden mens de kysser og klemmer og smiler og er så lykkelige og og og.... Glemmer heller ikke da hele familien kledde seg i tights med appelsiner, og andre motiv på. Far i bar overkropp, selvsagt. Grøss. Helt enig. Synes hun ser mindre intelligent ut faktisk..med det klovnesmilet sitt. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 2. september 2020 #545 Del Skrevet 2. september 2020 Enig med dere som opplever det som mindre inteligent. Jeg vil i tillegg si det fremstår falskt og påtatt. Inviterer til alt annet enn dybde og tillit på noe dypere plan enn super-overfladisk! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesya Skrevet 2. september 2020 #546 Del Skrevet 2. september 2020 Veldig kontrast til mannen, som sjelden smiler... på kamera hvertfall. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeeeeeeea Skrevet 3. september 2020 #547 Del Skrevet 3. september 2020 Jeg har fulgt de litt på insta og kun sett et par episoder av Bloggerne. Men jeg må innrømme at det er vanskelig og ikke like de! Jeg synes oppriktig at de virker tvers gjennom snille og gode! Støtter dog ikke den eksponeringen av barna de driver med. Er det bare meg som ikke klarer og mislike de? 🙈 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silikon123 Skrevet 3. september 2020 #548 Del Skrevet 3. september 2020 4 timer siden, Jeeeeeeea skrev: Jeg har fulgt de litt på insta og kun sett et par episoder av Bloggerne. Men jeg må innrømme at det er vanskelig og ikke like de! Jeg synes oppriktig at de virker tvers gjennom snille og gode! Støtter dog ikke den eksponeringen av barna de driver med. Er det bare meg som ikke klarer og mislike de? 🙈 Syntes også at de er veldig søte og bloggerne har bare vært positivt for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 3. september 2020 #549 Del Skrevet 3. september 2020 55 minutter siden, silikon123 skrev: Syntes også at de er veldig søte og bloggerne har bare vært positivt for dem. Men hva synes du "Bloggerne " har gjort for barna deres? 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 8. september 2020 #550 Del Skrevet 8. september 2020 Jeg klarer faktisk ikke å ta innover meg hva jeg akkurat så på den siste episoden. De inviterte altså FEMTI stykker til såkalt "gender reveal". Det er flere enn jeg inviterte i konfirmasjonen min. Hvem er det som møter opp på slikt? Er det ikke pinlig å fremstå som så narsisistisk og navlebeskuende? Jeg tør såvidt å bytte profilbilde på Facebook i frykt for å virke oppmerksomhetssyk, så dette var direkte ubehagelig å se på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 8. september 2020 #551 Del Skrevet 8. september 2020 At TV2 er med på å sponse slik galskap er bare så etisk feil. Unger har krav på et privatliv og det gjelder ikke bare fam. Nyhus, men alle barna som blir eksponert i så stor grad via Bloggerne eller andre influencer kanaler. Fatter ikke at det ikke er en lov som er kommet på banen vedr. rett og slett barnearbeid og eksponering. Unger skal få lov til å vokse opp uten å ha mobil eller kamera trykket oppi ansiktet flere ganger om dagen. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marlii Skrevet 8. september 2020 #552 Del Skrevet 8. september 2020 1 time siden, Tamsi skrev: Jeg klarer faktisk ikke å ta innover meg hva jeg akkurat så på den siste episoden. De inviterte altså FEMTI stykker til såkalt "gender reveal". Det er flere enn jeg inviterte i konfirmasjonen min. Hvem er det som møter opp på slikt? Er det ikke pinlig å fremstå som så narsisistisk og navlebeskuende? Jeg tør såvidt å bytte profilbilde på Facebook i frykt for å virke oppmerksomhetssyk, så dette var direkte ubehagelig å se på Enig 🙈 koselig når venner overrasker med babyshower, men jeg syntes det også gir meg for mye oppmerksomhet. Kunne aldri falt meg inn å invitere til noe slikt, jeg feirer ikke en gang bursdagen min da med andre enn nærmeste familie, så jeg er kanskje heller litt restriktiv, men ja.. En virker ekstremt selvopptatt når en skal ha en fest for å avsløre kjønn på barnet i magen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 8. september 2020 #553 Del Skrevet 8. september 2020 (endret) 1 time siden, Tamsi skrev: Jeg klarer faktisk ikke å ta innover meg hva jeg akkurat så på den siste episoden. De inviterte altså FEMTI stykker til såkalt "gender reveal". Det er flere enn jeg inviterte i konfirmasjonen min. Hvem er det som møter opp på slikt? Er det ikke pinlig å fremstå som så narsisistisk og navlebeskuende? Jeg tør såvidt å bytte profilbilde på Facebook i frykt for å virke oppmerksomhetssyk, så dette var direkte ubehagelig å se på Å gå runt med en slik frykt må være helt forferdelig... Endret 8. september 2020 av Trude4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 8. september 2020 #554 Del Skrevet 8. september 2020 35 minutter siden, Trude4 skrev: Å gå runt med en slik frykt må være helt forferdelig... Javisst. Ødelegger livet mitt daglig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonaMaria20 Skrevet 8. september 2020 #555 Del Skrevet 8. september 2020 3 timer siden, 29_j skrev: Helt enig. Nesten rart ikke barnevernet ser mer negativt på det. Dette er en nokså ny "trend", som bør vise seg å være usunt for barnas oppvekst. Leste bloggen til Anna Rasmussen i mange år. Og hun delte at hun har fått flere bekymringmeldinger på grunn av ting hun har delt av barna. I et innlegg på bloggen skriver hun: "å kjent med nesten hele kontoret her i Agder." Hun mener her altså barnevernskontoret. Mulig da at folk ser forskjellig på det hun deler og det Monica og Chris deler? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 8. september 2020 #556 Del Skrevet 8. september 2020 12 timer siden, Tamsi skrev: Jeg klarer faktisk ikke å ta innover meg hva jeg akkurat så på den siste episoden. De inviterte altså FEMTI stykker til såkalt "gender reveal". Det er flere enn jeg inviterte i konfirmasjonen min. Hvem er det som møter opp på slikt? Er det ikke pinlig å fremstå som så narsisistisk og navlebeskuende? Jeg tør såvidt å bytte profilbilde på Facebook i frykt for å virke oppmerksomhetssyk, så dette var direkte ubehagelig å se på Enig 😵 Hadde ikke så mange i mitt eget bryllup en gang 🤣 Men det må jo være i anledning at de faktisk var med i bloggerne. Gjestene blir jo mer statister enn gjester, og tipper de fleste stilte opp kun pga at det var "tv". Kanskje hadde de selv et håp om å se 2 sekunder av seg selv i serien. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 9. september 2020 #557 Del Skrevet 9. september 2020 så forferdelig å bli bedt på noe sånt, man må vell egentlig stille opp.. men egentlig bryr man seg jo veldig lite om hvilket kjønn en bekjent er gravid med😂 Som henmes far selv sa, han hadde glemt det etter åpning av konvolutten! Stå der å late som man deler deres sinnsykke lykke.. så flau og ukomfortabel jeg hadde vært! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 9. september 2020 #558 Del Skrevet 9. september 2020 Er ikke de i ett sånn gladkristent miljø? Kan hende feiringer/sammenkomster av ymse slag er vanlig de. Mannen min har en kompis "sørafor" som er i ett slik miljø, å der feires deg meste. De har sammenkomster/"fester"/feiringer flere ganger i mnd i den vennekretsen/miljøet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull vaffel Skrevet 9. september 2020 #559 Del Skrevet 9. september 2020 Jeg synes de virker veldig falske, i vært fall sånn som Monica oppfører seg. Det er så påtatt, og jeg klarer ikke like de 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 9. september 2020 #560 Del Skrevet 9. september 2020 Hvem var det som hadde kaffebesøk? VP eller AR? 2 minutter siden, Gull vaffel skrev: Jeg synes de virker veldig falske, i vært fall sånn som Monica oppfører seg. Det er så påtatt, og jeg klarer ikke like de I en ellers drepende kjedelig gjenbrukssesong av Bloggerne synes jeg de er litt underholdende. Det er så påtatt at man ikke kan annet enn å le. Ungene forsøker å huske replikkene de har pugget, far klarer ikke å ta blikket fra kamera og mor smiler bibelstripp-smiled sitt. Det er som å se på et naturprogram på TV med en art som nesten er vanlig menneske. Men bare nesten... Skulle bare ønske at innspillingen hadde strukket seg over litt lenger tid, for 10(!) episoder viet til mysteriet rundt barnets kjønn er 9 episoder for mange. Men kanskje det ikke skjer så mye mer i livene deres? To voksne mennesker som driver dank og dokumenterer det på SoMe, opplever ikke all verden. Derfor var nok denne gender-revealen svært viktig. En flott anledning til å vise frem litt spons, pengene triller jo ikke inn av seg selv og barnetrygd er ikke nok å leve av. Hår, sminke, kake, kjole (som så ut som en brudekjole som stakk seg godt ut blant de onsdagspyntede gjestene). Og så ballongene, da. Så jævlig mye ballonger! Jeg har aldri hørt om gender-reveal en gang, men håper det er i stedet for baby shower. For hvis de skal kringkaste begge deler, går jeg ut i streik! Hvor underholdende disse to enn er, så nytter det ikke å like dem, så lenge de driver med barnearbeid. Dagens episode var nok et eksempel på hvor iherdig ungene pugger replikker. Og hvor grenseoverskridende foreldrene er med hva de velger å dele. Et tilsynelatende nakent barn i senga, som kysser på lettkledde foreldre, er ikke innafor. Det ble ikke bedre da foreldrene kysset tilbake, nedover overkroppen. Det er helt normalt, jeg har hatt sånne koselige stunder med egne barn. MEN det kan ikke kringkastes på TV!!! Har ikke disse menneskene hørt om nettvett? Kripos? Dark web? Det er heller ikke innafor å vise unger i total melt down fordi arbeidsmengden har blitt for mye den dagen. Hvis de kunne latt barn være barn, og spilte mer på sine egne roller, så skulle jeg vurdert å like dem. Men det går ikke, for det eneste disse to er gode på er å lage barn... 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå