Gå til innhold

Annonsere at boligen kommer for salg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Er det noen som har annonsert at boligen kommer for salg? Ser det er en side som heter livvin, men usikker på om det er noe folk sjekker? Vi skal snart selge, og vurderer å legge ut der. Søkte opp mitt område, og der var det kun to boliger som var lagt ut. Genial side hvis folk faktisk bruker den. 

Anonymkode: 0ef96...cbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er på husjakt og følger med der :) Vet om noen som har kuppet hus der før de kom for salg, og flere andre som prøver seg på det samme.

Men lei inn en fotograf som kan ta skikkelige bilder og lage plantegning, det er så utrolig vanskelig å få et godt inntrykk av boligen med mobilbildene folk tar og uten tegning. Da har du uansett dette klart når prospektet skal lages. Det samme gjelder forsåvidt tilstandsrapport, ingen kjøper vel et hus uten.

 

Anonymkode: f896c...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ofte at folk deler venners annonnse fra livvin, på Facebook før det kommer for salg. Veldig greit, for da får man jo opp øynene for huset, og om området er populært, vet man alltid om en eller annen som gjerne vil bo der. 

Anonymkode: 8d2db...9c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

"Frisker opp" denne tråden, da jeg lurer på det samme som TS. Skal selge først til våren, men lurer på om det ville være en ide å legge ut boligen i f eks desember/januar for å gjøre boligen kjent.

Hvordan foregår det rent praktisk hvis noen vil kjøpe før megler er engasjert ?

Anonymkode: fea40...8c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger med på Livvin, men har ikke lagt ut mitt eget hus der. Ønsker å kjøpe ny bolig eller småbruk i løpet av det neste året.

Vet om en som kjøpte hus som stod som vurderes solgt på Livvin.

Anonymkode: 4e431...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte et hus nylig som ikke kom på nett engang. Selgeren satte opp «kommer for salg» plakat på huset. Vi så det da vi gikk tur, ringte megler, så det, likte det og ga bud. Stortrives😊

Anonymkode: 0483a...58a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå var jeg nettopp inne på Livvin og så. Det ligger hus der som annonseres "vurderes solgt om 10 år"! Da syns jeg på en måte at siden mister noe av sin seriøsitet. Hvordan kan noen vite hva de vurderer å gjøre 10 år frem i tid ? 

Anonymkode: fea40...8c8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...