Gå til innhold

1,5 mnd etter å ha blitt dumpet - x'en min med sin x.

SunAndMoon

Anbefalte innlegg

Hei..

jeg ble singel siste dag i oktober.. og jeg ble altså "dumpet". Hans grunner var at han følte at vi var mer "venner" enn kjærester.. og jeg var selvfølgelig ikke enig i det. Han hadde også andre dårlige grunner som at han ikke hadde tid til meg, fordi han jobber i militæret og skal antageligvis ut på en 3-måneders oppdrag i utlandet (våren), og hele staben skulle bli flyttet til et annet sted i landet. Senere så skulle han også flytte til nord-norge til sommeren. Det var hans grunner, og at han ikke fikk så mye tid med verken kamerater eller familie fordi han jobbet for mye. (altså i helgene).. da han bor på jobb (bokstavelig talt). Jeg skjønner det på en måte, men på den andre måten så synes jeg ikke det var grunn nok til å avslutte et forhold uten å prøve å gjøre noe med det.

Så meldte jeg meg inn for moro skyld på blink igår kveld, og fant tilfeldigvis en kort profil om han (bare nick, status:har kjæreste og alder), også en profil av eksen hans.. Det viste seg at han egentlig hadde gjort slutt med meg for å bli sammens med eksen (som han absolutt ikke ville bli sammens med igjen etter 3 års forhold ++). Jeg fikk helt sjokk igår.. De er altså sammen igjen - og dette skjedde vel knapt 1,5 mnd etter at det ble slutt mellom oss. Da hadde vi vært sammen nesten 1 år.

Men det jeg ikke skjønner.. hvorfor gjorde han det på denne måten?! Kunne han bare ikke ha sagt den virkelige sannheten med en gang - så jeg slapp å finne ut dette nå?! føler meg så lurt.. og såra. Akkurat som om jeg har blitt "brukt" 1 år for moro skyld..

Måtte bare få dette ut, visste ikke hvor jeg skulle skrive dette innlegget! Hva er deres meninger/synspunkter om dette? Greit han skulle "skåne" meg... men nå ble jo alt 100 ganger verre. (vi hadde ingen problemer i forholdet vårt). Føler meg bare dårlig, og vil ikke ha noe mer med han å gjøre - slik det føles nå.. Jeg som endelig hadde begynt å komme meg igjen etter at det ble slutt.. Er bare så sint og lei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke si noe annet enn at det er når du finner ut slike ting du ikke lenger har kjærlighetssorg, men blir piss forbannet og glemmer hele fyren mye fortere

:trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten :) Synes bare det er så dårlig gjort! Hva tenker gutter med noen ganger?? (det skulle jeg gjerne ha likt å visst!)

Tenk å gå bak ryggen på meg på den måten.. (på en måte, synes jeg).

:sinna:

Takk for at du ga meg en pekepinn på at kjærlighetssorgen min antageligvis er over... er godt å få det bekreftet - siden jeg ikke har skjønt det helt selv.. før nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å sprekke bobla di, men vet du sikkert at han gjorde det slutt med deg for å bli sammen med ex'en igjen, eller er dette noe du antar? ting kan skje vet du, spesielt når man er veldig mottagelige for følelser (gjerne i perioden rett etter et brudd).

Ting er ikke alltid slik det kan se ut som, spesielt ikke om du er sint på personen. Og hva gutter tenker med noen ganger? det samme som jenter. For det å gå bak ryggen på andre er det ikke kun gutter som er flinke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å sprekke bobla di, men vet du sikkert at han gjorde det slutt med deg for å bli sammen med ex'en igjen, eller er dette noe du antar? ting kan skje vet du, spesielt når man er veldig mottagelige for følelser (gjerne i perioden rett etter et brudd).

Ting er ikke alltid slik det kan se ut som, spesielt ikke om du er sint på personen. Og hva gutter tenker med noen ganger? det samme som jenter. For det å gå bak ryggen på andre er det ikke kun gutter som er flinke til!

nei, jeg skjønner hva du mener. men han ville aldri være sammens med henne igjen, og sa at det var slutt mellom dem for alltid. det var ingen andre som var grunnen for at forholdet vårt var slutt... jeg har funnet ut at dem er kjærester, hilser i gjestebøker osv.. som ikke er like hyggelig å lese. Men jeg vet at den jenta har mast som bare det på han, mens vi var sammen... Men han ville fortsatt ikke være hennes kjæreste. Men men..

jeg ble først sint når jeg fant ut dette, har ikke vært sint på han før nå. Jeg er forresten fullt klar over at det ikke er bare gutter som går bak ryggen på jenter, men også motsatt. det gjorde nemlig eksen som han er sammen med igjen - mot han... vi traff hverandre som oftest i helgene, og skjønner dette med tiden. Men han ble fraværende helg etter helg, så han litt på fredagen osv - og det var det. så stakk han vel kanskje innom en time på søndag kveld før han skulle tilbake til jobben sin.

Synes bare det er råttent gjort å gjøre det på den måten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...