Gå til innhold

Gregors kafe AS (åpent fra kl 10-21)

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Gjest Daryl Dixon
9 minutter siden, Winza skrev:

Dårlig gjort av han. Har han fått kritikk i media, Facebook osv i ettertid?

Tror ikke det. Jeg har ikke Facebook så har ikke fulgt med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

https://www.vg.no/rampelys/tv/tv3/jenny-jenssen-etter-pascal-blemme-jeg-vet-ikke-om-jeg-skal-le-eller-graate/a/23407339/

"Det er jeg som er sjefen, og det er jeg som bestemmer hvordan den skal smake. Du skal ikke si til meg hva jeg skal putte i kaken, sier Pascal Dupuy til Jenssens smakspreferanser"

Wow, kjenner at jeg mister all sans for han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han mister nok ikke kunder nei. Bare alle de som allikevel aldri handler hos ham. :fnise: 
Se på det butikkvinduet da dere...det bugner i alle regnbuens farger. 
29883881_1696999647013691_203343868_o.jp

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Oops :ninja: var ikke meningen å lage så mye Pascalrabalder da. 

Jeg viste ikke noe om han men etter å ha lest disse sakene så har jeg ikke mye sans for han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke dømme folk så fort, Winza. Han er helt sikkert hyggelig også.  :)  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Må ikke dømme folk så fort, Winza. Han er helt sikkert hyggelig også.  :)  

Så du artiklene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har lest dem før og har visst om ham lenge. Han er fransk og der har de andre måter å gjøre ting på enn vi har her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Ja, jeg har lest dem før og har visst om ham lenge. Han er fransk og der har de andre måter å gjøre ting på enn vi har her. 

Men de er vel høflige i Frankrike? Eller er det vanlig å kaste kake på folk? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at det finnes litt av hvert av folk over hele verden. Mange er høflige og noen mister hodet litt
når de blir sinte. Noen kaster kake på folk - noen starter storkrig med bomber. :ninja: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Winza said:

Men de er vel høflige i Frankrike? Eller er det vanlig å kaste kake på folk? :P 

Han sier han ikke kastet kaken på henne, men at han kastet kaken på bordet og at kakebiter kan ha truffet jenta. Det er jo noe annet enn å kaste kake på noen. 

Når det er sagt så tror jeg på at Pascal kan ha vært svært streng med sine lærlinger. Pascal brenner for faget sitt og da kan det jo fort bli at han krever mye av sine ansatte. Så da er det kanskje greit at han ikke lenger har lærlinger, men mer modne og motiverte konditorer som vet hva de går til når de jobber for Pascal.

Det blir som med fotballtrenere. De skriker og roper på spillerne og dommerne. Det er jo ikke fordi fotballtrenerne er slemme, men fordi det er mye lidenskap og det er en annen kultur innen fotball enn i resten av arbeidslivet. :)

Endret av godjenten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, godjenten skrev:

Han sier han ikke kastet kaken på henne, men at han kastet kaken på bordet og at kakebiter kan ha truffet jenta. Det er jo noe annet enn å kaste kake på noen. 

Når det er sagt så tror jeg på at Pascal kan ha vært svært streng med sine lærlinger. Pascal brenner for faget sitt og da kan det jo fort bli at han krever mye av sine ansatte. Så da er det kanskje greit at han ikke lenger har lærlinger, men mer modne og motiverte konditorer som vet hva de går til når de jobber for Pascal.

Det blir jo som med fotballtrenre. De skriker og roper på spillerne og dommerne. Det er jo ikke fordi fotballtrenerne er slemme, men fordi det er mye lidenskap og det er en annen kultur innen fotball enn i resten av arbeidslivet. :)

Blir ord mot ord men han er sikkert hyggelig ellers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Daryl Dixon
27 minutter siden, Winza skrev:

Jeg viste ikke noe om han men etter å ha lest disse sakene så har jeg ikke mye sans for han

Jeg liker han, til tross for at jeg syntes han var toskete mot kunden. Han var veldig hyggelig når jeg så vidt traff han. Men selv hadde jeg ikke kjøpt av han hvis han oppførte seg slik mot meg. Produktene hans er i allefall bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Winza said:

Blir ord mot ord men han er sikkert hyggelig ellers :)

Ja, blir ord mot ord. Jeg tror også han egentlig er hyggelig samtidig som han hadde en arbeidskultur som ikke var akseptabel når man har lærlinger. :)

Endret av godjenten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Winza skrev:

Blir ord mot ord men han er sikkert hyggelig ellers 

Hvis vi snur litt på det Winza? Kanskje finnes det noen som ikke liker meg, eller deg...men skal andre ikke like oss for det om? 

Jatakk til "snakkis-mat". :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...