Hoppetaujenta Skrevet 1. mars 2018 #761 Del Skrevet 1. mars 2018 Har ikke rukket å besøke "oss" i dag, men er det noen rester igjen kanskje? På 28.2.2018 den 19.34, Daryl Dixon skrev: Det er fare for kulemage om man spiser for mange. Er det noe galt ha en kul mage også nå da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 1. mars 2018 #762 Del Skrevet 1. mars 2018 24 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Har ikke rukket å besøke "oss" i dag, men er det noen rester igjen kanskje? Er det noe galt ha en kul mage også nå da? Kanskje det kan være nyttig lell.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mars 2018 #763 Del Skrevet 1. mars 2018 Personlig stil det derre! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. mars 2018 #764 Del Skrevet 1. mars 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2018 #765 Del Skrevet 2. mars 2018 ...nå er det tid for MAAAT! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 2. mars 2018 #766 Del Skrevet 2. mars 2018 Jeg vil veldig gjerne ha en slik en Hoppe. Overfylt med masse godt pålegg, smør OG majones! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2018 #767 Del Skrevet 2. mars 2018 Og nybakte skoleboller til de som vil ha det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 2. mars 2018 #768 Del Skrevet 2. mars 2018 Tar gjerne en skolebolle Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2018 #769 Del Skrevet 2. mars 2018 5 minutter siden, Catalina Culès skrev: Tar gjerne en skolebolle Tusen takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 2. mars 2018 #770 Del Skrevet 2. mars 2018 Varm kakao, er servert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. mars 2018 #771 Del Skrevet 2. mars 2018 Mmm-mm! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 2. mars 2018 #772 Del Skrevet 2. mars 2018 (endret) 6 hours ago, Catalina Culès said: Varm kakao, er servert Vært så kaldt i det siste da er det digg med litt varm kakao. Endret 2. mars 2018 av godjenten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. mars 2018 #773 Del Skrevet 2. mars 2018 Ramler innom siden det er en stund til middag. 😊 Ja, hei. Kan jeg få skiver med meierismør og - ost og skinke m/ paprika. - leverpostei m/ sylteagurk og sprøstekt bacon. - roast beef, sylteagurk, løk og remulade. - brunost m/ bringebærsyltetøy. Og en liter kald melk, og en kopp kaffe. Tusen takk! - 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mars 2018 #774 Del Skrevet 2. mars 2018 6 timer siden, Daryl Dixon skrev: Jeg vil veldig gjerne ha en slik en Hoppe. Overfylt med masse godt pålegg, smør OG majones! DER nevner du en ting som liksom er fellesnevneren med alt som er godt på skiva: majones! Jeg er fryktelig glad i det "stuffet" der og kan ha det på nesten alt. Så kommer majonessalater i tillegg... Har forsøkt å lage det selv, men jeg får ikke til rett smak liksom. Min favoritt er Hellmanns av den ekte typen. Litt skarp og fyldig. Masse på skiva. 6 timer siden, Rumle skrev: Og nybakte skoleboller til de som vil ha det Jatakk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 2. mars 2018 #775 Del Skrevet 2. mars 2018 55 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: DER nevner du en ting som liksom er fellesnevneren med alt som er godt på skiva: majones! Jeg er fryktelig glad i det "stuffet" der og kan ha det på nesten alt. Så kommer majonessalater i tillegg... Har forsøkt å lage det selv, men jeg får ikke til rett smak liksom. Min favoritt er Hellmanns av den ekte typen. Litt skarp og fyldig. Masse på skiva. Jatakk. Har det majones eller salaten du hadde prøvd å lage? Jeg har laget skagenrøre, da brukte jeg majones i, og den ble god. Bruker majones i potetsallat og. Har og laget majones, det var vanskelig. Skal så lite før den "sprekker", ble bra når jeg først fikk til da. Synes og Hellmans er best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 2. mars 2018 #776 Del Skrevet 2. mars 2018 Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mars 2018 #777 Del Skrevet 3. mars 2018 Hei til Gregor. 14 timer siden, Daryl Dixon skrev: Har det majones eller salaten du hadde prøvd å lage? Jeg har laget skagenrøre, da brukte jeg majones i, og den ble god. Bruker majones i potetsallat og. Har og laget majones, det var vanskelig. Skal så lite før den "sprekker", ble bra når jeg først fikk til da. Synes og Hellmans er best. Jeg forsøkte noen ganger med majones. Ble grei i konsistensen...kanskje litt løsere enn jeg vil ha den, men smaken var vanskelig å få ordentlig. Lurer meg på om det ikke var et råd mot sprekking? https://matosofi.com/2013/07/09/reparere-majones-skilt-seg/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 3. mars 2018 #778 Del Skrevet 3. mars 2018 Skalldyr tallerken og dessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mars 2018 #779 Del Skrevet 3. mars 2018 Er det lov å bare ta dessert? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 3. mars 2018 #780 Del Skrevet 3. mars 2018 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Hei til Gregor. Jeg forsøkte noen ganger med majones. Ble grei i konsistensen...kanskje litt løsere enn jeg vil ha den, men smaken var vanskelig å få ordentlig. Lurer meg på om det ikke var et råd mot sprekking? https://matosofi.com/2013/07/09/reparere-majones-skilt-seg/ Aah! Takk for den! Jeg brukte lang tid på å få til smaken, men ble fornøyd til slutt... før den sprakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå