An0nymBruker Skrevet 25. februar 2018 #681 Del Skrevet 25. februar 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Takk. *mere klemming her* Her er en is-ostekake, værsågod alle http://bareendaenmatblogg.blogspot.no/2014/01/kjerstis-ol-kake-isostekake-med.html 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 25. februar 2018 #682 Del Skrevet 25. februar 2018 Veldig mye klemming her i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. februar 2018 #683 Del Skrevet 25. februar 2018 (endret) Grove vafler er ferdige! *klemming er sunt det også, DD * Endret 25. februar 2018 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. februar 2018 #684 Del Skrevet 25. februar 2018 Jeg tar gjerne en av de der Og bokhjørne er en super idé, an0! *tusler inn der og kikker* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 25. februar 2018 #685 Del Skrevet 25. februar 2018 6 minutter siden, Rumle skrev: Jeg tar gjerne en av de der Og bokhjørne er en super idé, an0! *tusler inn der og kikker* Hei Det er Catalina som laget det fine bokhjørnet God søndag Rumle og alle dere andre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. februar 2018 #686 Del Skrevet 25. februar 2018 Jeg så på en live-stream fra en katte-cafe i usa på instagram her om dagen forresten Der hadde de mange katter som var klare for adopsjon. Greien med dette stedet var at de bare tok inn voksne og eldre katter, som det ofte er litt vanskeligere å omplassert Super idé, og kattene var ååå rolige og avslappet og så ut som de stortrivdes der 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. februar 2018 #687 Del Skrevet 25. februar 2018 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Hei Det er Catalina som laget det fine bokhjørnet God søndag Rumle og alle dere andre Åhh! Super ide @Catalina Culès 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 25. februar 2018 #688 Del Skrevet 25. februar 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Jeg så på en live-stream fra en katte-cafe i usa på instagram her om dagen forresten Der hadde de mange katter som var klare for adopsjon. Greien med dette stedet var at de bare tok inn voksne og eldre katter, som det ofte er litt vanskeligere å omplassert Super idé, og kattene var ååå rolige og avslappet og så ut som de stortrivdes der Det hørtes veldig fint ut Jeg tror at det finnes noe slikt i Norge også. Jeg skal se om jeg finner artikkelen om det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 25. februar 2018 #689 Del Skrevet 25. februar 2018 (endret) Hei @Rumle Det er mulig at det er et annet konsept for den kattekafeen i Norge som finnes. Jeg er usikker på om det er denne jeg leste om tidligere (Cafe mjau Oslo) Endret 25. februar 2018 av An0nymBruker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. februar 2018 #690 Del Skrevet 25. februar 2018 Hmm...jeg har hatt en link til et sted i ameriken tror jeg...hvor vi som nettbrukere kunne klikke på noe og dermed sette i gang noen leker i rommet som omplasseringskattene var i. Lurer på hva det kan ha vært for en adresse. Jeg lekte nemlig litt med dem. Kan jeg ikke adoptere, så kan jeg jaffal bidra litt på annet vis. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. februar 2018 #691 Del Skrevet 25. februar 2018 2 minutter siden, An0nymBruker skrev: Hei @Rumle Det er mulig at det er et annet konsept for den kattekafeen i Norge som finnes. Jeg er usikker på om det er denne jeg leste om tidligere (Cafe mjau Oslo) Ja, samme konsept Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Hmm...jeg har hatt en link til et sted i ameriken tror jeg...hvor vi som nettbrukere kunne klikke på noe og dermed sette i gang noen leker i rommet som omplasseringskattene var i. Lurer på hva det kan ha vært for en adresse. Jeg lekte nemlig litt med dem. Kan jeg ikke adoptere, så kan jeg jaffal bidra litt på annet vis. Ja, vet hva du mener! Men, har aldri prøvd det selv. Følger en del kattefolk, og ser at noen ofte skriver at de slår på Petcube, eller noe sånt? Kan det være det? Jeg har aldri sjekket det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 25. februar 2018 #692 Del Skrevet 25. februar 2018 13 minutter siden, Rumle skrev: Åhh! Super ide @Catalina Culès Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. februar 2018 #693 Del Skrevet 25. februar 2018 11 minutter siden, Rumle skrev: Ja, vet hva du mener! Men, har aldri prøvd det selv. Følger en del kattefolk, og ser at noen ofte skriver at de slår på Petcube, eller noe sånt? Kan det være det? Jeg har aldri sjekket det. Nei, det ser ikke ut til å være det jeg mener. Det er visst for folk som kan aktivisere sine egne dyr? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. februar 2018 #694 Del Skrevet 25. februar 2018 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Nei, det ser ikke ut til å være det jeg mener. Det er visst for folk som kan aktivisere sine egne dyr? Åh ja, da aner jeg ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 25. februar 2018 #695 Del Skrevet 25. februar 2018 Hører jeg katteprat? Den lenken skulle jeg også hatt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 25. februar 2018 #696 Del Skrevet 25. februar 2018 (endret) Bar med katter i Tokyo https://www.godt.no/#!/artikkel/23255408/dette-er-verdens-foerste-kattepub Kattekafe i Stockholm https://www.stockholmdirekt.se/nyheter/han-oppnar-sveriges-forsta-katt-kafe/repqji!cuQVOQsTh8tD4NUUdRyIw/ Skal se om jeg finner noen i Norge. Nei jeg fant ingen andre en den mjau kafe. Endret 25. februar 2018 av An0nymBruker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 25. februar 2018 #697 Del Skrevet 25. februar 2018 Noen nevner katter på puben Biskopen i Bergen, i kommentarfeltet (postet i 2014) her: https://www.godt.no/#!/artikkel/23255408/dette-er-verdens-foerste-kattepub Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 25. februar 2018 #698 Del Skrevet 25. februar 2018 8 minutter siden, Zenobia skrev: Hører jeg katteprat? Den lenken skulle jeg også hatt Hei . (Dette er fra 2008, så jeg vet ikke om katten er der nå). " Simba (5) er blitt en del av inventaret på Biskopen. Logehaven, Henrik, Skipperstuen og Hectors hybel er noen av de andre stamstedene. Katten Simba (5) trives nemlig best blant ølhunder, og har blitt stamgjest på flere av Bergens bruneste puber. "https://www.ba.no/dyr/liker-seg-best-pa-pub/s/1-41-3550761 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 25. februar 2018 #699 Del Skrevet 25. februar 2018 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Hei . (Dette er fra 2008, så jeg vet ikke om katten er der nå). " Simba (5) er blitt en del av inventaret på Biskopen. Logehaven, Henrik, Skipperstuen og Hectors hybel er noen av de andre stamstedene. Katten Simba (5) trives nemlig best blant ølhunder, og har blitt stamgjest på flere av Bergens bruneste puber. "https://www.ba.no/dyr/liker-seg-best-pa-pub/s/1-41-3550761 Jeg mente lenken til den strømmesiden der man kunne aktivere en leke og ha nettkontakt med kattene. Hoppe som nevnte den 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 25. februar 2018 #700 Del Skrevet 25. februar 2018 Akkurat nå, Zenobia skrev: Jeg mente lenken til den strømmesiden der man kunne aktivere en leke og ha nettkontakt med kattene. Hoppe som nevnte den Ok 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå