An0nymBruker Skrevet 13. februar 2018 #221 Del Skrevet 13. februar 2018 Akkurat nå, Gregor Clegane skrev: Det smaker som en litt sterkere ost, kan være meget godt. Ok Da tar jeg en smak Det var godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 13. februar 2018 #222 Del Skrevet 13. februar 2018 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Tusen takk Det høres herlig ut Det er aldri feil med et par dager i skauen, på en vakker vårdag for å koble av litt fra hverdagens stress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 13. februar 2018 #223 Del Skrevet 13. februar 2018 Akkurat nå, Gregor Clegane skrev: Det er aldri feil med et par dager i skauen, på en vakker vårdag for å koble av litt fra hverdagens stress. Det har du rett i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 13. februar 2018 #224 Del Skrevet 13. februar 2018 7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Ja, deg. Takk, Venn. Du, også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 13. februar 2018 #225 Del Skrevet 13. februar 2018 1 minutt siden, An0nymBruker skrev: Ok Da tar jeg en smak Det var godt Kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 13. februar 2018 #226 Del Skrevet 13. februar 2018 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Det har du rett i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 13. februar 2018 #227 Del Skrevet 13. februar 2018 Hold opp. Jeg har handla i dag. Må jeg ut igjen bare for pult ost? Hæ? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 13. februar 2018 #228 Del Skrevet 13. februar 2018 Det er helt riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkwitch Skrevet 13. februar 2018 #229 Del Skrevet 13. februar 2018 Serverer pultost på jobb og gud bedre som det stinker! Ikke for å ødelegge stemninga altså 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 13. februar 2018 #230 Del Skrevet 13. februar 2018 2 minutter siden, Gregor Clegane skrev: Det er helt riktig! Oki, Sjef. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 13. februar 2018 #231 Del Skrevet 13. februar 2018 Akkurat nå, Frkwitch skrev: Serverer pultost på jobb og gud bedre som det stinker! Ikke for å ødelegge stemninga altså Ingenting er bedre enn pultost. Det vet du også meget godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 13. februar 2018 #232 Del Skrevet 13. februar 2018 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Oki, Sjef. Rett til butikken for å handle inn pultost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkwitch Skrevet 13. februar 2018 #233 Del Skrevet 13. februar 2018 1 time siden, An0nymBruker skrev: Hei Værsågod Vi har mye godt på lunsjmenyen. Kan det friste med baguetter? Takk snille du,den med reker var aldeles nydelig og kaffen var topp 👍 blir nok stamkunde av meg fortsetter det slik 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 13. februar 2018 #234 Del Skrevet 13. februar 2018 1 minutt siden, Frkwitch skrev: Takk snille du,den med reker var aldeles nydelig og kaffen var topp 👍 blir nok stamkunde av meg fortsetter det slik Så fint 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 13. februar 2018 #235 Del Skrevet 13. februar 2018 2 minutter siden, Frkwitch skrev: Takk snille du,den med reker var aldeles nydelig og kaffen var topp 👍 blir nok stamkunde av meg fortsetter det slik Hyggelig at du liker vår kafe. Håper du kommer innom titt og ofte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkwitch Skrevet 13. februar 2018 #236 Del Skrevet 13. februar 2018 1 minutt siden, Gregor Clegane skrev: Ingenting er bedre enn pultost. Det vet du også meget godt! Vell,vet ikke om jeg tørr å motsi deg i fare for å bli utestengt 🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 13. februar 2018 #237 Del Skrevet 13. februar 2018 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Så fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 13. februar 2018 #238 Del Skrevet 13. februar 2018 Akkurat nå, Frkwitch skrev: Vell,vet ikke om jeg tørr å motsi deg i fare for å bli utestengt 🤔 Pultost er jævla godt! Bare prøv! Utestengt blir du i første omgang ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. februar 2018 #239 Del Skrevet 13. februar 2018 28 minutter siden, Gregor Clegane skrev: Jeg inviterer herved alle kafeens gjester og ansatte med på skogstur til våren. Vi skal padle i kano, fyre bål, overnatte i gapahuk og nyte naturens ressurser. Takk. Akseptert! 25 minutter siden, Gregor Clegane skrev: Det er aldri feil med et par dager i skauen, på en vakker vårdag for å koble av litt fra hverdagens stress. Dette blir jeg veldig gjerne med på ja. 18 minutter siden, Frkwitch skrev: Ikke for å ødelegge stemninga altså Sannheten skal frem bare.... 13 minutter siden, Gregor Clegane skrev: Pultost er jævla godt! Bare prøv! Utestengt blir du i første omgang ikke. Fyss og fyss...for et sprog på den ungen mannen..... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 13. februar 2018 #240 Del Skrevet 13. februar 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Takk. Akseptert! Dette blir jeg veldig gjerne med på ja. Sannheten skal frem bare.... Fyss og fyss...for et sprog på den ungen mannen..... Godt, godt! Hyggelig at du blir med. Føler for øvrig at jeg har et ganske bra språk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå