Gå til innhold

Gregors kafe AS (åpent fra kl 10-21)


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

15 timer siden, Gregor Clegane skrev:

Hei!

Hei :klemmer: I anledning godtesnop-Ronjas jubileum i morgen, har @Hoppetaujenta handlet inn godtesnop-hoppetau og smågodt i alle varianter til alle :nordvesta:
images?q=tbn:ANd9GcQ4PVxHuKCPF8q3dBdeodnX3RpoAwCgJVkVQRMYDT6fy3SqjFipimages?q=tbn:ANd9GcQ4PVxHuKCPF8q3dBdeodnX3RpoAwCgJVkVQRMYDT6fy3SqjFipimages?q=tbn:ANd9GcQ4PVxHuKCPF8q3dBdeodnX3RpoAwCgJVkVQRMYDT6fy3SqjFipimages?q=tbn:ANd9GcQ4PVxHuKCPF8q3dBdeodnX3RpoAwCgJVkVQRMYDT6fy3SqjFipimages?q=tbn:ANd9GcQ4PVxHuKCPF8q3dBdeodnX3RpoAwCgJVkVQRMYDT6fy3SqjFipimages?q=tbn:ANd9GcQ4PVxHuKCPF8q3dBdeodnX3RpoAwCgJVkVQRMYDT6fy3SqjFipimages?q=tbn:ANd9GcQ4PVxHuKCPF8q3dBdeodnX3RpoAwCgJVkVQRMYDT6fy3SqjFipimages?q=tbn:ANd9GcQ4PVxHuKCPF8q3dBdeodnX3RpoAwCgJVkVQRMYDT6fy3SqjFip

images?q=tbn:ANd9GcRBjiTuKAeqTvf18PDafOh

Endret av An0nymBruker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke: Frokostbordet er dekket og klart. Værsågod alle sammen :) 
20110519-080306-sf.jpg

Locals-Breakfast-1-of-1.jpg

image02056.jpg

Endret av An0nymBruker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.7.2018 den 1.23, Gregor Clegane skrev:

Bilderesultat for kebab

Hei :) Det ser veldig godt  ut :spise: Er det forlorne harer? Eller kjøttkaker eller kanskje falafel?

Endret av An0nymBruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*...i dag har jeg sneket meg inn på kjølerommet...og jeg har drukket flere munnfuller med vaniljesaus som dessert,
men det kommer jeg ikke til å si til en levende sjel...men det er jo ingen her, så jeg bare tenker det høyt... :lur: *

Jeg...ehh...bare er her og rydder litt jeg...hehe... :nigo: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

*...i dag har jeg sneket meg inn på kjølerommet...og jeg har drukket flere munnfuller med vaniljesaus som dessert,
men det kommer jeg ikke til å si til en levende sjel...men det er jo ingen her, så jeg bare tenker det høyt... :lur: *

Jeg...ehh...bare er her og rydder litt jeg...hehe... :nigo: 

Ahhh, så det er derfor det ikke er mer vaniljesaus igjen. 

Endret av Dr. A. Kula
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høh?!? Næmmen er DU her da? :laugh:  Jeg aner ikkeno`om problemstillingen din....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værsågod. Jeg fant innerst i kjøleboden bak kjøleboden. :fnise: Matoppskrift.no har mange forslag til bruk forresten.
2398.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...