Gjest Winza Skrevet 8. mai 2018 #1461 Del Skrevet 8. mai 2018 13 minutter siden, Gregor Clegane skrev: Korrekt. Og bamsen Teodor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mai 2018 #1462 Del Skrevet 8. mai 2018 Den sjokoladekaka ser herlig ut og jeg tar gjerne et STORT stykke av den, rett fra kjøleskapet og med like iskald melk til. På 3.5.2018 den 17.23, Winza skrev: Denne er god! Aldri sett før. Handler Winza næringsmidler på det nettstedet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. mai 2018 #1463 Del Skrevet 8. mai 2018 5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Den sjokoladekaka ser herlig ut og jeg tar gjerne et STORT stykke av den, rett fra kjøleskapet og med like iskald melk til. Aldri sett før. Handler Winza næringsmidler på det nettstedet? Smakte den i Sverige når jeg var liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mai 2018 #1464 Del Skrevet 8. mai 2018 (endret) Skjønner. I dag er jeg kjempesulten, men ikke på noe av det jeg har i skapet. Ikke er det fredag og heller ikke lørdag, så da er jeg superheldig med at denne flotte plassen har åpent og selger deilige fristelser hver dag. Fint at det ble gjennomslag for å ha en dagens suppe, for det er alltid godt med litt varmt når man er fysen. Jeg tar litt ertesuppe m. påfyllingsmulighet og rundstykker med godt smør på, takk. Endret 8. mai 2018 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 8. mai 2018 #1465 Del Skrevet 8. mai 2018 2 hours ago, Hoppetaujenta said: Skjønner. I dag er jeg kjempesulten, men ikke på noe av det jeg har i skapet. Ikke er det fredag og heller ikke lørdag, så da er jeg superheldig med at denne flotte plassen har åpent og selger deilige fristelser hver dag. Fint at det ble gjennomslag for å ha en dagens suppe, for det er alltid godt med litt varmt når man er fysen. Jeg tar litt ertesuppe m. påfyllingsmulighet og rundstykker med godt smør på, takk. Dette er vel en av @Jerry Lee spesialiteter? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. mai 2018 #1466 Del Skrevet 8. mai 2018 14 minutter siden, godjenten skrev: Dette er vel en av @Jerry Lee spesialiteter? Nei. Jerry er kanskje spesialist på noe...men det har dessverre ikke med mat å gjøre. - Finnes det noe her på huset som kan passere som middag? Orker ikke mekke noe sjæl i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 8. mai 2018 #1467 Del Skrevet 8. mai 2018 1 minutt siden, Jerry Lee said: Nei. Jerry er kanskje spesialist på noe...men det har dessverre ikke med mat å gjøre. - Finnes det noe her på huset som kan passere som middag? Orker ikke mekke noe sjæl i dag. Da er du jo en generalist. I sommervarmen kan det være godt med litt reker: og spekemat: Baguetter Kald øl 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. mai 2018 #1468 Del Skrevet 8. mai 2018 Bortsett fra ølet takker jeg ydmykt for det andre. God mat. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. mai 2018 #1469 Del Skrevet 8. mai 2018 Jeg tar gjerne en iiiiiiskald øl i varmen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. mai 2018 #1470 Del Skrevet 8. mai 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Jeg tar gjerne en iiiiiiskald øl i varmen Fint. Ta den jeg ikke skal ha. Velbekomme! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 8. mai 2018 #1471 Del Skrevet 8. mai 2018 5 minutter siden, Rumle said: Jeg tar gjerne en iiiiiiskald øl i varmen Så bra! Da sier jeg skål! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. mai 2018 #1472 Del Skrevet 8. mai 2018 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 8. mai 2018 #1473 Del Skrevet 8. mai 2018 Pga alle de tekniske problemene vi har hatt i kveld blir det gratis frokost på alle i morgen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mai 2018 #1474 Del Skrevet 8. mai 2018 Høres bra ut og vi har mekket nasjonaldagskaker på kjøkkenet og gjemmer en test-iskake til i morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 8. mai 2018 #1475 Del Skrevet 8. mai 2018 Her var det stengt ... men ser ut til å bli en smekker frokost i morgen legger meg nå for å drømme søtt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 9. mai 2018 #1476 Del Skrevet 9. mai 2018 (endret) ¨ Endret 9. mai 2018 av godjenten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mai 2018 #1477 Del Skrevet 9. mai 2018 Frokost! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 9. mai 2018 #1478 Del Skrevet 9. mai 2018 Hurra 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mai 2018 #1479 Del Skrevet 9. mai 2018 @Nietsoj 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mai 2018 #1480 Del Skrevet 9. mai 2018 "Solskinnsboller med kanel" fra kjøkkenet i frokost-tv, men... Ehhh....jeg så litt ekstra på disse to her i fronten og plutselig gikk det opp for meg at de lignet på noe helt annet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå