godjenten Skrevet 20. april 2018 #1381 Del Skrevet 20. april 2018 (endret) 3 minutter siden, Rumle said: Åh jeg er da ikke regnskapsmedarbeider lenger, den jobben overtok @Daryl Dixon fordi han langt mer kvalifisert Så lenge Gregor har deg som regnskapsmedarbeider i åpningsinnlegget så drikker du gratis. Vi tar arbeidsgiveransvaret seriøst her hos Gregors kafe og da kommer selvsagt alle feil arbeidstakerne til gode også de som ikke lenger reelt sett jobber her. Endret 20. april 2018 av godjenten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 20. april 2018 #1382 Del Skrevet 20. april 2018 2 minutter siden, Rumle skrev: Åh jeg er da ikke regnskapsmedarbeider lenger, den jobben overtok @Daryl Dixon fordi han langt mer kvalifisert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. april 2018 #1383 Del Skrevet 20. april 2018 Akkurat nå, godjenten skrev: Så lenge Gregor har deg som regnskapsmedarbeider i åpningsinnlegget så drikker du gratis. Vi tar arbeidsgiveransvaret seriøst hos Gregors kafe og da kommer selvsagt alle feil arbeidstakerne til gode også de som ikke lenger reelt sett jobber her. Akkurat nå, Daryl Dixon skrev: Hva, det det slik du ser ut når du leser over de siste regnskapstallene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 20. april 2018 #1384 Del Skrevet 20. april 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Hva, det det slik du ser ut når du leser over de siste regnskapstallene? Ja. Mye å rydde opp i her, ja. Ser at du og Hoppe har sittet på bakrommet, spist og sølt med is på alle papirene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. april 2018 #1385 Del Skrevet 20. april 2018 Akkurat nå, Daryl Dixon skrev: Ja. Mye å rydde opp i her, ja. Ser at du og Hoppe har sittet på bakrommet, spist og sølt med is på alle papirene. Haha ooops! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 20. april 2018 #1386 Del Skrevet 20. april 2018 Just now, Daryl Dixon said: Ja. Mye å rydde opp i her, ja. Ser at du og Hoppe har sittet på bakrommet, spist og sølt med is på alle papirene. Det kan ha vært jeg som sølte da jeg lagde milkshakes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. april 2018 #1387 Del Skrevet 20. april 2018 Vær forsiktig når du kommer til den bunken med pressede blomster! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. april 2018 #1388 Del Skrevet 20. april 2018 Akkurat nå, godjenten skrev: Det kan ha vært jeg som sølte da jeg lagde milkshakes. Her kommer alt for en dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 20. april 2018 #1389 Del Skrevet 20. april 2018 1 minutt siden, Rumle said: Her kommer alt for en dag! Har i hvert fall lært at man bør feste lokket ordentlig når man lager milkshakes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 20. april 2018 #1390 Del Skrevet 20. april 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: Vær forsiktig når du kommer til den bunken med pressede blomster! Er det det du har gjort i arbeidstiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. april 2018 #1391 Del Skrevet 20. april 2018 Akkurat nå, godjenten skrev: Har i hvert fall lært at man bør feste lokket ordentlig når man lager milkshakes. Smart tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. april 2018 #1392 Del Skrevet 20. april 2018 Akkurat nå, Daryl Dixon skrev: Er det det du har gjort i arbeidstiden? Øhh ehhh .. Skal ramme de inn og henge de i kafeen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 20. april 2018 #1393 Del Skrevet 20. april 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: Øhh ehhh .. Skal ramme de inn og henge de i kafeen! Du skulle vært blomsterdekoratøren du da. Synes det burde opprettes en stilling for deg som det. Kreative sjeler skal ikke sitte på et bakrom og sture. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. april 2018 #1394 Del Skrevet 20. april 2018 Akkurat nå, Daryl Dixon skrev: Du skulle vært blomsterdekoratøren du da. Synes det burde opprettes en stilling for deg som det. Kreative sjeler skal ikke sitte på et bakrom og sture. Jaaa! Nå snakker vi! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 21. april 2018 #1395 Del Skrevet 21. april 2018 Ehøm... Om noen fortsatt jobber her vil jeg gjerne få bestille lunch. Noe med egg, flesk og bønner hadde vært fint. Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 21. april 2018 #1396 Del Skrevet 21. april 2018 3 timer siden, Jerry Lee skrev: Ehøm... Om noen fortsatt jobber her vil jeg gjerne få bestille lunch. Noe med egg, flesk og bønner hadde vært fint. Tusen takk! Jeg jobber egentlig ikke her...bare later som Men vær så god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 21. april 2018 #1397 Del Skrevet 21. april 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. april 2018 #1398 Del Skrevet 21. april 2018 3 timer siden, Catalina Culès skrev: Jeg jobber egentlig ikke her...bare later som Men vær så god Klart du jobber her! Du gjør en kjempeinnsats jo! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 23. april 2018 #1399 Del Skrevet 23. april 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. april 2018 #1400 Del Skrevet 23. april 2018 Dere må gjerne beskrive deres beste gryteretter, slik at kokken her på huset kan få litt inspirasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå