Gå til innhold

Gregors kafe AS (åpent fra kl 10-21)

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Det der er da ikke i nærheten av FISKEBOLLER,  Hoppis...  :jolie:

Nei, jeg vet godt det, men det har brutt ut et forbud mot å si noe som kan minne om unevneligheter
så jeg våget ikke å si...ehh....fiskeballer. :laugh: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Nei, jeg vet godt det, men det har brutt ut et forbud mot å si noe som kan minne om unevneligheter
så jeg våget ikke å si...ehh....fiskeballer. :laugh: 

:skratte:

Hva har du egentlig fått i deg i dag, Kjære? Hæ?   :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke. :sukk: Det liksom bare skriver av seg selv på knåttaturet mitt. Kan`ke noe for det altså. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Jerry Lee skrev:

:skratte:

Hva har du egentlig fått i deg i dag, Kjære? Hæ?   :fnise:

Sniffa for mye skwiikmotor,  tenker nå jeg, da.....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig, men det var isåfall en uheldig hendelse uten med vilje. Jo, jeg insisterer. :jolie: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er mulig, men det var isåfall en uheldig hendelse uten med vilje. Jo, jeg insisterer. :jolie: 

:fnise:

Fineste lørda'n beønskes deg. Spis noe godt...her eller hjemmelaget hos degsjæl.

:hug:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg lage meg...*trommevirvel*...brødskiver med karbonade, sure agurker og løk. Og kaffe selvfølgelig. :spise: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Da vil jeg lage meg...*trommevirvel*...brødskiver med karbonade, sure agurker og løk. Og kaffe selvfølgelig. :spise: 

Veldig bra, Venn.  :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

DETTE så nydelig godt ut altså!  :spise:  Hvor diger er den fiskebollen siden den heter stor? 

Ja, og det er en helt naturlig ting å snakke om syns jeg. Akkurat som albuen og kneet. :jolie: 

Vi får dele på det og love å aldri gjøre det mer. Slikt tilhører nattelivets andre plass. :lur: 

Om du ser på gulrøttene, ser du at fiskballen er ca 2,5-3 ganger så bred som en gulrot, så de er ganske store (og gode :jepp: ).
Du har absolut (vodka?) helt rett i det du sier her :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

DETTE så nydelig godt ut altså!  :spise:  Hvor diger er den fiskebollen siden den heter stor? 

Ja, og det er en helt naturlig ting å snakke om syns jeg. Akkurat som albuen og kneet. :jolie: 

Vi får dele på det og love å aldri gjøre det mer. Slikt tilhører nattelivets andre plass. :lur: 

Det ser ut til at en storfiskball veier ca 100 gram, om du ser på denne  pakken som veier 400 gram og ser ut til å inneholde 4 baller http://www.rff.no/produkter/fiskemat/storball-med-baconStorballmedbacon.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det har de ikke i mine butikker, så denne nyheten likte jeg. :) 

Jeg håper at du finner de i en butikk nær deg. Kanskje de kan bestille den for deg, om de ikke har den i sortimentet? I noen butikker med ferskvaredisk, selges de i løs vekt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...