Gå til innhold

Sex i mørket?

Nilla

Liker du best å ha sex med lyset på eller av?  

3 stemmer

1. 1. Liker du best å ha sex med lyset på eller av?

• Lyset må være på!
      6
    • Har ikke noe å si!
      24
    • Ikke noe lys her nei. Liker mørket best.
      6

Anbefalte innlegg

Ja, hva syns dere? Skal man ha lyset på og få med seg alle detaljer, eller skal man ha sex med lyset av?

Vi har alltid lyset på vi, vet ikke om det er så bevisst., eller om det bare blir sånn :oops: Men i hvertfall syns jeg det er herlig å se på ham "under akten" og særlig når det går for han (da går det gjerne for meg også. :wink: ), og det tror jeg er gjensidig. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Moonshadow

Digger å se på han når han holder på, blir sinnsykt tent av å se at han har det godt. Så lyset er ofte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Altså, en sjelden gang gjør vi det med lyset av dersom vi etter vi har lagt oss og slukket lyset begynner å kåte hverandre opp og så har sex. Ikke alltid vi skrur lyset på igjen da.

MEN vi foretrekker jo begge selvsagt å ha lyset på, en må jo se partneren, se kroppen og kåtheten, er jo det som gjør sex så super-bra! Har vi sex uten lys klager han litt på at jeg ser deg jo ikke..

Å se partneren er vel spesielt for gutter noe som tenner.. Gutter skal jo visstnok være mer visuelle. Med lyset av hver gang, hadde vel fort blitt litt kjipt, og upraktisk siden en da må fly rundt og slukke lyset, eller hva med om dagen, trekke for gardinene? Nei lyset på!

Fikk ikke stemt, vet ikke hvordan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er 30 og har en elsker på 25, ung fin kropp, og jeg er ikke så verst selv, men er altså 30 år og ser ikke lenger ut som en yppig tenåring.

Vi har sex i mørket, og han har gitt meg komplimenter for kroppen min ("ikke mange 30-åringer med så faste bryster", etc). Etter dette TØR jeg ikke ha på lyset, ironisk nok.

Nå har han kanskje en illusjon om at jeg har yppige bryster og en flott kropp, og tenk om han ombestemmer seg når han ser meg naken i lyset? Nei, la det være mørkt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har stort sett alltid lyset på (om vi ikke våkner midt på natten og har sex da), det er vel ikke bevisst, det bare blir slik. Men jeg synes det er fint at vi kan se hverandre. Foretrekker sex med lyset på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har ikke ført statistikk - det betyr egentlig fint lite.

Det er viktigere at lysten er på enn at lyset er på/av.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det skal være dempet belysning når en har sex....For mye lys er rett og slett ikke naturlig for settingen. Det bør helst også værte musikk og røkelse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både og oss meg. Enkelte ganger liker jeg å ha lystet avslått, synes det er spennende å famle i mørket, samtidig som jeg lettere oppnår en intim stemning når det er mørkt. Andre ganger liker jeg å ha lystet på, siden det gjør det lettere å se kroppsreaksjonene til partner, og siden jeg lettere kan se "godsakene" i aksjon. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker lyset på, men da dempet. Hender at vi tar en runde i mørket også. Da har vi egentlig lagt oss for å sove ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenner nesten alltid stearinlys på soverommet før vi legger oss, så sex foregår som regel i dempet belysning. Men jeg MÅ se ham, han er så deilig :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg foretrekker begge dler egentli er ike så nøye..............som sagt er det jo lysten som teller.............men d blir som oftest at vi har lyset på....................synes også det er deilig å se når han lukker øynene og stønner..................å når han kommer.......................mmmmmm :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...