Gå til innhold

Ghostere - gir man dem flere sjanser?

Fremhevede innlegg

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Ble pigga"? Hva betyr det? :klo:

Det er ikke din skyld at du ble ghosta. Ingen vits å prøve å forstå noen som ikke legger energi i å forstå deg. Å ghoste noen er umodent, gå videre.

Anonymkode: a9fd4...360

Sitert fra google-søk: "Pull a Pig is a game where a group of guys go out and they win the game by pulling the ugliest looking woman". Å bli "pigga" var kanskje litt dårlig oversatt av meg, men håper det gir mening nå:fnise: 

Anonymkode: 5f055...e80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, fuck dem ,too late fucker! tenker jeg bare :) 

• Liker 1
Skrevet

Det er jo dritfrekt å bare trekke seg vekk fra en man kommuniserer med, uten noe forklaring. Så nei, slike mennesker trenger man vel ikke hente inn i varmen igjen?

Anonymkode: ef084...a73

• Liker 3
Skrevet

Nei, aldri vurder det en gang.

Run like hell.:link::link:

Anonymkode: 70b34...cf1

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Så, disse typene som ghoster, gir man dem flere sjanser om de plutselig skulle finne på å dukke opp i livet ditt igjen? Det er jo litt fristende å gi dem fingern mens man flasher den nye fine rumpa man har fått siden sist, men hva tenker folk? Hva ville du gjort? Menn som kvinner, gi dem en sjanse til, eller løpe for livet? 

Anonymkode: 5f055...e80

Jeg hadde gjort det som føltes naturlig. Vender de tilbake så får man jo en ny sjanse til å gjøre opp det uoppgjorte mens de er der. Ghoster dem igjen da, så fikk man hvertfall mer utbytte denne gangen og går lettere videre uten å bære det der med seg.

Skrevet

Nei. Både fordi det er råttent og fordi det viser deres (manglende) interesse for meg. Tror de ville mistet respekten for meg også, og det setter liksom standarden: "Hun der kan jeg behandle som en dørmatte" :P 

Anonymkode: 05057...129

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Både fordi det er råttent og fordi det viser deres (manglende) interesse for meg. Tror de ville mistet respekten for meg også, og det setter liksom standarden: "Hun der kan jeg behandle som en dørmatte" :P 

Her er en med sunne grenser!:nordvesta:

Anonymkode: 70b34...cf1

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde vært villig til å gi dem en sjanse dersom det var en grunn til at det forsvant. Altså, sykdom eller dødsfall i en nær relasjon, krevende arbeidssituasjon eller sykdom hos de selv. I de fleste fall er det nok andre ting som gjør at menn ghoster og da ser jeg ikke poenget med å gi de mer tid. Once a ghoster, always a ghoster - man sitter igjen alene og har bare kastet vekk tiden sin. Ikke verdt det.

Anonymkode: 0fa2e...fcb

Skrevet

Ghoster de deg egentlig om de kommer tilbake?

Anonymkode: 30aed...1a3

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg orker ikke å tenke på denne måten. Om noen oppfatter meg som en dørmatte så vet jeg veldig godt at de tar feil, at deres vurderingsevne er mangelfull og tåpelig. Jeg vet hvem jeg er og hva jeg er god for, jeg orker ikke å bruke energi på å tenke at andre skal gjøre meg vondt i en SÅ stor grad. Så hvis noen oppfører seg dårlig mot meg så vet jeg såpass godt hvem jeg er at det faktisk bare blir ignorert. Hva han tenker er ikke mitt problem og issue. Er han en drittsekk så er han en drittsekk, det påvirker ikke meg i like stor grad. Jeg fokuserer på de som IKKE er drittsekker... det er det jo trossalt såpass mange av. Hvorfor skal ikke de få fokus?

Anonymkode: c6f05...083

• Liker 1
Skrevet

Ikke tale om. 

Jeg kunne fint tatt tilbake noen hvis det hadde vært gode grunner for bruddet og fyren hadde forklart hvorfor det ble slutt den gang, men jeg ville aldri klart å stole på en "ghoster" igjen. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ghoster de deg egentlig om de kommer tilbake?

Å ghoste noen er å plutselig bare forsvinne fra jordens overflate. Ignorere deg, overse deg, investerer ikke i deg, gir deg usikkerheter og dårlige følelser, gir deg skuffelser. Hvorfor skal du nok en gang velge å frivillig engasjere deg så mye i en person som gjør dette mot deg ?

• Liker 1
Skrevet

Guttungen min er 10 år og har en kamerat som ofte har kommet med skuffelser på vennskapelig plan. Avtaler overnattinger men trekker seg, planlegger ting men trekker seg, griner seg til ting og skaper dårlige følelser hos sønnen min. 

Jeg har vært nødt til å forklare sønnen min at det ikke er din feil, det er en annen grunn og det trenger ikke engang å være vondt ment, men han ikke trenger å bruke mange krefter på å fatte hvorfor dette skjer og jeg har sagt til han at han bare bør henge mer med de andre guttene som ikke byr på like mange skuffelser. 

Samme sier jeg til dere som blir ghosta! 

Slutt å engasjer dere i relasjoner som bare byr på skuffelser. La den mennesketypen få finne ut av ting på egenhånd, du kan ikke hjelpe dem. Ikke fokuser på ghosteren, finn noen andre sunne relasjoner med fine holdninger og bra oppførsel.

De fleste trygge og friske mennesker gjør ikke slikt. Det sier seg selv. 

• Liker 4
Skrevet

Feige, ryggløse folk som er verdt mindre enn brukt dasspapir...

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Å ghoste noen er å plutselig bare forsvinne fra jordens overflate. Ignorere deg, overse deg, investerer ikke i deg, gir deg usikkerheter og dårlige følelser, gir deg skuffelser. Hvorfor skal du nok en gang velge å frivillig engasjere deg så mye i en person som gjør dette mot deg ?

Ja? Om de kommer tilbake om 4 dager eller en uke er det da vel ikke ghosting. Jeg kan swlv bruke dagesvis på å svare. Når noen skriver ekstremt lange meldinger kan det fort gå en uke

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja? Om de kommer tilbake om 4 dager eller en uke er det da vel ikke ghosting. Jeg kan swlv bruke dagesvis på å svare. Når noen skriver ekstremt lange meldinger kan det fort gå en uke

Men da er det ikke ghosting, og ikke det som er tema her. Noen slutter helt å gi lyd fra seg eller svare når de dater noen, for så å komme tilbake måneder eller til og med år senere. De dumper deg ved å forsvinne uten en lyd.

Anonymkode: 1f227...f44

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du sitter på tinder å chatter med flere så er det noe annet. Løse forbindelser og FF krever mindre.

Om du dater noen så er det faktisk ikke greit å bruke 1 uke på å svare. Ikke fire dager heller. 

Anonymkode: cfccb...b45

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva feiler det sånne som dere egentlig? Helt innafor å ikke skulle måtte svare med en gang, men dager, til og med en uke?

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Men da er det ikke ghosting, og ikke det som er tema her. Noen slutter helt å gi lyd fra seg eller svare når de dater noen, for så å komme tilbake måneder eller til og med år senere. De dumper deg ved å forsvinne uten en lyd.

Anonymkode: 1f227...f44

Det står ingenting om tidsramme her.

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvis du sitter på tinder å chatter med flere så er det noe annet. Løse forbindelser og FF krever mindre.

Om du dater noen så er det faktisk ikke greit å bruke 1 uke på å svare. Ikke fire dager heller. 

Anonymkode: cfccb...b45

Ikke fire dager? Kom deg ned fra din høye hest a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...