AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #1 Skrevet 9. februar 2018 Hei! Så, disse typene som ghoster, gir man dem flere sjanser om de plutselig skulle finne på å dukke opp i livet ditt igjen? Det er jo litt fristende å gi dem fingern mens man flasher den nye fine rumpa man har fått siden sist, men hva tenker folk? Hva ville du gjort? Menn som kvinner, gi dem en sjanse til, eller løpe for livet? Anonymkode: 5f055...e80
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #2 Skrevet 9. februar 2018 Det avhenger helt av situasjonen om jeg ville gjort det eller ikke. Anonymkode: 1f227...f44 1
Jentadi Skrevet 9. februar 2018 #3 Skrevet 9. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hei! Så, disse typene som ghoster, gir man dem flere sjanser om de plutselig skulle finne på å dukke opp i livet ditt igjen? Det er jo litt fristende å gi dem fingern mens man flasher den nye fine rumpa man har fått siden sist, men hva tenker folk? Hva ville du gjort? Menn som kvinner, gi dem en sjanse til, eller løpe for livet? Anonymkode: 5f055...e80 Jeg hadde ikke gitt dem flere sjanser. Er de ikke høflige nok til å si hvor landet ligger og heller ghoster meg, så er de ikke verdt min tid. 13
Gjest supernova_87 Skrevet 9. februar 2018 #4 Skrevet 9. februar 2018 Ikke sjans i havet. Nå spørs det jo selvsagt hvor lenge man hadde holdt på relasjonen eller hvilken type kontakt man hadde før man ble ghostet, men hvis det er snakk om noen som jeg hadde vært på noen dater med som deretter bare forsvant fra jordens overflate så jeg skulle gå rundt og tro at han var død eller lignende, nei, de kan seile sin egen sjø. Hva ville da skje igjen hvis noe ble vanskelig? Et forhold er utfordrende nok som det er, og om jeg skal date noen som er unnvikende på den måten så skal de i det minste være av kaliberet som fremdeles har nok respekt for andre at de gir beskjed når de ikke ønsker noe mer.
Gjest Catalina Culès Skrevet 9. februar 2018 #6 Skrevet 9. februar 2018 Nei, de gidder jeg ikke bruke energi på.
Gjest NotNaomi Skrevet 9. februar 2018 #7 Skrevet 9. februar 2018 Var det på grunn av rompa du ble ghostet? Men nei,hadde ikke gitt de en sjanse til nei.Feige upålitelige menn(esker)har ingen plass i mitt liv.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #8 Skrevet 9. februar 2018 Ville ikke gitt en ny sjanse. Men gitt en klar melding og avvisning ala : " Finn noen andre som kan booste egoet ditt. Jeg gidder ikke bruke tid på deg. Du er useriøs. Ha et fint liv. " De som holder på sånn tar nesten alltid kontakt etter noen mnd (noen ganger år) og holder ofte på med flere andre på samme måten som de kontakter når de kjeder seg/ikke får seg noe. Anonymkode: e48d5...b3b 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #9 Skrevet 9. februar 2018 Nei. Synes ghosting er en råtten oppførsel. Anonymkode: 99bec...c48 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #10 Skrevet 9. februar 2018 Kommer da helt an på situasjonen. En som har ghostet bør forvente å forklare seg. Hva var grunnen til ghostingen? forstår h#n hvirdan det føles på andre siden? Forstår h#n hvor "lett" det er for den andre å skulle snakke med ghosteren igjen? De tingene bør ghosteren ta som en selvfølge fra første øyeblikk. Anonymkode: f7045...91d 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #11 Skrevet 9. februar 2018 Jeg ghoster selv, og jeg mener nei. Best for begge at du går videre. Anonymkode: 98d13...48b
Gjest supernova_87 Skrevet 9. februar 2018 #12 Skrevet 9. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg ghoster selv, og jeg mener nei. Best for begge at du går videre. Anonymkode: 98d13...48b Hvorfor ghoster du?
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #13 Skrevet 9. februar 2018 Å ghoste er noe av det feigeste og mest ureale jeg vet om. Det sier så utrolig mye om personen. Jeg holder meg unna. Det er uakseptabel oppførsel. Du kan jo ikke forholde deg til spøkelser, gjenferd og luftslott.Det sier seg selv. Skulle det bli krise i forholdet, vet du hvem som stikker med halen mellom beina, ikke du, men han. Gidder du å date en unge? Anonymkode: d8bd4...1f5 6
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #14 Skrevet 9. februar 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ghoster selv, og jeg mener nei. Best for begge at du går videre. Anonymkode: 98d13...48b Høres nesten ut som om du prøver å legge skylda på den som blir ghosta her, men mulig jeg har misforstått setningen. Anonymkode: 5f055...e80 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #15 Skrevet 9. februar 2018 14 minutter siden, NotNaomi skrev: Var det på grunn av rompa du ble ghostet? Men nei,hadde ikke gitt de en sjanse til nei.Feige upålitelige menn(esker)har ingen plass i mitt liv. Aner ikke. Jeg er ikke det vakreste man kan legge øynene på, så jeg regner med at det var en fin blanding av litt av hvert som fikk h*n til å ghoste meg. Eventuelt ble jeg vel "pigga" som man så fint kaller det. Anonymkode: 5f055...e80
Gjest O.G. Skrevet 9. februar 2018 #16 Skrevet 9. februar 2018 Sitat Ghostere - gir man dem flere sjanser? Nei, ikke med mindre man er ei desperat velg meg, velg meg kjerring.
Gjest NotNaomi Skrevet 9. februar 2018 #17 Skrevet 9. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Aner ikke. Jeg er ikke det vakreste man kan legge øynene på, så jeg regner med at det var en fin blanding av litt av hvert som fikk h*n til å ghoste meg. Eventuelt ble jeg vel "pigga" som man så fint kaller det. Anonymkode: 5f055...e80 :-) Ikke snakk deg selv ned. Og ikke gi h*n noen ny sjanse.Krev respekt.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #18 Skrevet 9. februar 2018 Min erfaring er vel at det ikke er vits å bruke tid på mennesker som ghoster deg. Innsatsen man legger i det kan rett og slett være meningsløs Mitt råd er å verken prøve å forstå dem eller bruke tid på det, du vil neppe få noe tilbake for det. Ghostere er easy come easy go. Anonymkode: c6f05...083 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #19 Skrevet 9. februar 2018 3 minutter siden, NotNaomi skrev: :-) Ikke snakk deg selv ned. Og ikke gi h*n noen ny sjanse.Krev respekt. Jepp. Alltid! Ikke aksepter mindre enn du selv gir andre. Jeg ghoster ikke selv, holder ord og oppfører meg bra. Krever at en potensiell partner oppfører seg bra også. Anonymkode: d8bd4...1f5 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #20 Skrevet 9. februar 2018 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aner ikke. Jeg er ikke det vakreste man kan legge øynene på, så jeg regner med at det var en fin blanding av litt av hvert som fikk h*n til å ghoste meg. Eventuelt ble jeg vel "pigga" som man så fint kaller det. Anonymkode: 5f055...e80 "Ble pigga"? Hva betyr det? Det er ikke din skyld at du ble ghosta. Ingen vits å prøve å forstå noen som ikke legger energi i å forstå deg. Å ghoste noen er umodent, gå videre. Anonymkode: a9fd4...360 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå