RoH Skrevet 8. februar 2018 #21 Skrevet 8. februar 2018 Trodde de fleste samer bodde i Oslo jeg. Da drikker de vel latte som alle andre
absinthia Skrevet 8. februar 2018 #22 Skrevet 8. februar 2018 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: HEY! Vi har gitt dere en Harry-hovedstad. Hva mer vil dere ha?! Anonymkode: 7e64d...9b2 Vi vil at turister skal komme for å se på dere og vi vil selge postkort med drammensere på i hele landet - også her nord! 7 Endret 8. februar 2018 av absinthia
ViljaH Skrevet 8. februar 2018 #23 Skrevet 8. februar 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg, som alle andre Nordmenn, har bygget hus og hjem som folk bor i, infrastruktur, og det meste annet som gjør at vi kan leve i og leve av dette landet. Så alt samene har gjort er å jakte reinsdyr på viddene? Anonymkode: 99ff3...996 DU har vel ikke gjort alt det? Blir mye vi og dem her. Samene har tradisjonelt hatt naturhusholdninger hvor de lever tett på naturen. Idag har svært mange samer vanlige jobber, som å bygge hus og infrastruktur og samfunn. 1
Frkwitch Skrevet 8. februar 2018 #24 Skrevet 8. februar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Både samer og alle andre mennesker som kom hit har fucket opp Norge. Dette var en fredelig villmark før vi kom og startet med forurensing, veibygging og utrydding av dyrearter. Heldigvis når det har gått for langt. Så rydder naturen opp og menneskene dør ut. Da vil Norge gradvis bli i retning av det som det var før vi kom hit. Anonymkode: 9428a...0e2 Det var det mest positive og hjelpende svaret jeg har sett på lenge.. dårlig dag?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå