Gjest Gutt 23 Skrevet 10. august 2002 #1 Del Skrevet 10. august 2002 Var med en god venninne på byen ikveld. Var skikkelig gøy, men så har det seg slik at hun er vannvittig pen. Så og si alle guttene ville danse med henne. (Hun ville danse med meg). Casen er at eg absolutt ikkje kan danse. Mangler totalt rytme, mojo og selvtillit til det. Dette har ikkje brydd meg noe før, men nå kjente jeg at det gikk skikkelig innpå meg. Ble nedfor når hun koste seg på dansegulvet. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre for å bli en danseløve? Dette er noe jeg virkelig vil lære! Arrangeres det kurs for oss som er totalt grønne på dette området (Stavanger). Er det evt. noe å lære av bøker eller videoer eller noe sånn.. Svar mottas med takk. mvh. Sjenert rytmeløs gutt 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mango Skrevet 10. august 2002 #2 Del Skrevet 10. august 2002 hei! Gå på kulturhuset i stavanger.Der henger der mangen plakater om forskjellige kurs! Ville heller gått på kurs i stedet for å leie mangen filmer og bøker for å lære! Dette var i grunnen veldig søtt gjort av deg! Men egentlig tror jeg ikke hun bryr seg om du ikke er så god ,men det er jo lov å prøve good luck Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå