AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #241 Skrevet 15. februar 2018 Håper Marit tar gull nå Anonymkode: d5697...8eb
bopera Skrevet 15. februar 2018 #242 Skrevet 15. februar 2018 Ååå, for noen timer dette har vært! Jeg er utslitt, sikkert mer sliten enn noen av de i Pyeongchang!😝 Så heldige vi er! Vi har noen utrolige idrettsutøvere her til lands, som legger alt de er og har i idretten sin, og jeg unner dem all suksessen! Hahaha, jeg har vært våken i hele natt, så er nok litt overtrøtt. Må gå og legge meg før det blir spilt noen nasjonalsanger, ellers blir det bare grining. 2
Gjest Catalina Culès Skrevet 15. februar 2018 #243 Skrevet 15. februar 2018 (endret) Haga vant gullet Veldig bra av en debutant. Endret 15. februar 2018 av Catalina Culès
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #244 Skrevet 15. februar 2018 Leit at vi er så tragisk dårlige til å spille ishockey. Anonymkode: 7a1dc...ea1
Apis Skrevet 15. februar 2018 #245 Skrevet 15. februar 2018 16 minutter siden, Catalina Culès skrev: Haga vant gullet Veldig bra av en debutant. Det er så rått når Haga har sitt gjennombrudd i OL, kronet med gull 1
LeilaS Skrevet 15. februar 2018 #246 Skrevet 15. februar 2018 36 minutter siden, Apis skrev: Det er så rått når Haga har sitt gjennombrudd i OL, kronet med gull Ja, kjempe bra
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #247 Skrevet 15. februar 2018 Vi er gode til å gå på ski, men dårlig til å skyte 🙈🙈 Anonymkode: 4e7e0...f92 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #248 Skrevet 15. februar 2018 Vi er gode til å gå på ski, men dårlig til å skøyte 🙈🙈 Anonymkode: 7a1dc...ea1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #249 Skrevet 15. februar 2018 Karaoke-versjonen av "Ja, vi elsker", har de i alle fall lagt bort og funnet frem en faktisk grei versjon av melodien. Anonymkode: 7a1dc...ea1 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #250 Skrevet 15. februar 2018 Spleis-aksjon for å spleise på flybilletten til gullvinneren Maren Lundby. Hun oppgraderte billetten sin for å være uthvilt, men måtte betale selv. Ser ut som det går raskt å samle inn pengene: https://www.spleis.no/project/31321 Bra! Anonymkode: 0fcf4...270 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #251 Skrevet 15. februar 2018 Er jeg den eneste som blir rasende når Sverige gjør det bra ? Anonymkode: 886f5...70a 2
Gjest chisandra Skrevet 15. februar 2018 #252 Skrevet 15. februar 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er jeg den eneste som blir rasende når Sverige gjør det bra ? Anonymkode: 886f5...70a Hehe, så lenge vi gjør det bedre, så er det greit. Se på det som veldedighet
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #253 Skrevet 15. februar 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er jeg den eneste som blir rasende når Sverige gjør det bra ? Anonymkode: 886f5...70a Nei, det er du ikke... Anonymkode: 8b9d9...b95 1
GauteS Skrevet 15. februar 2018 #256 Skrevet 15. februar 2018 Hva skal drittsekkene som alltid er negative til Norge finne på å klage på nå? 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #257 Skrevet 15. februar 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Leit at vi er så tragisk dårlige til å spille ishockey. Anonymkode: 7a1dc...ea1 Tragisk dårlige er vi ikke, vi spilte to bra perioder mot verdensmester Sverige i dag, men vi er ikke gode nok offensivt, skaper ikke nok foran mål og klarer ikke å sette en eneste sjanse, en udiskutabel svakhet som dessverre ikke bare viser seg når vi møter overlegne motstandere. Det perverse er at selv om vi hadde spilt en bra førsteperiode i dag og gått til pause med 0-0, som vi jo måtte ha vært fornøyd med, hadde Sverige likevel tatt seieren, siden de i motsetning til oss klarer å utnytte sjansene sine, og dermed sanket to kjappe mål i løpet av et lite minutt i tredje, der vi herjet mer med dem enn de herjet med oss. Nå kan vi sikkert bli bedre på å tette bakover, bevares, men skal vi til kvartfinale må vi sette pucker i kassa. Med tanke på hockeyens kår i Norge synes jeg egentlig at vi holder et nivå langt over det man kan forvente. Anonymkode: 1f2f0...28e
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #258 Skrevet 15. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tragisk dårlige er vi ikke, vi spilte to bra perioder mot verdensmester Sverige i dag, men vi er ikke gode nok offensivt, skaper ikke nok foran mål og klarer ikke å sette en eneste sjanse, en udiskutabel svakhet som dessverre ikke bare viser seg når vi møter overlegne motstandere. Det perverse er at selv om vi hadde spilt en bra førsteperiode i dag og gått til pause med 0-0, som vi jo måtte ha vært fornøyd med, hadde Sverige likevel tatt seieren, siden de i motsetning til oss klarer å utnytte sjansene sine, og dermed sanket to kjappe mål i løpet av et lite minutt i tredje, der vi herjet mer med dem enn de herjet med oss. Nå kan vi sikkert bli bedre på å tette bakover, bevares, men skal vi til kvartfinale må vi sette pucker i kassa. Med tanke på hockeyens kår i Norge synes jeg egentlig at vi holder et nivå langt over det man kan forvente. Anonymkode: 1f2f0...28e De sjansene som var brukte vi. Til forskjell fra Russland som nærmest ventet på åpent mål igår, så var vi stadig vekk frempå og prøvde oss hver gang vi fikk en mulighet. Første periode ble det en rekke rare dømminger fra dommeren. Det var det gjennom hele spillet for øvrig. Å dømme utvisning når en spiller var en meter fra båsen og en annen akkurat hadde gått ut på isen var ekstremt. Vi var på og gode i andre og første halvdel av tredje periode. Men vi fikk juling så det ljomet etter (ikke en pun om Forsberg). Problemet er at det med å lese hverandre ligger ikke helt naturlig i spillerne våre. Slik at når en passer til en annen så er det ikke alltid at den andre får helt med seg at det er det vedkommende vil gjøre, og reagere for sent. Med det så forsvinner også kontrollen på pucken og svenskene fikk fanget opp den i mange av disse rotetilfellene. Selv om det var bra spilt så er vi ikke gode til å spille. Dessverre. Ja, jeg vet, svenskene spiller ishockey som en jobb, siden drar de hjem og slapper av. Vi jobber hele dagen, så spiller vi hockey på fritiden. Som sagt, vi spiller dårlig. Anonymkode: 7a1dc...ea1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #259 Skrevet 15. februar 2018 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tragisk dårlige er vi ikke, vi spilte to bra perioder mot verdensmester Sverige i dag, men vi er ikke gode nok offensivt, skaper ikke nok foran mål og klarer ikke å sette en eneste sjanse, en udiskutabel svakhet som dessverre ikke bare viser seg når vi møter overlegne motstandere. Det perverse er at selv om vi hadde spilt en bra førsteperiode i dag og gått til pause med 0-0, som vi jo måtte ha vært fornøyd med, hadde Sverige likevel tatt seieren, siden de i motsetning til oss klarer å utnytte sjansene sine, og dermed sanket to kjappe mål i løpet av et lite minutt i tredje, der vi herjet mer med dem enn de herjet med oss. Nå kan vi sikkert bli bedre på å tette bakover, bevares, men skal vi til kvartfinale må vi sette pucker i kassa. Med tanke på hockeyens kår i Norge synes jeg egentlig at vi holder et nivå langt over det man kan forvente. Anonymkode: 1f2f0...28e At Norge taper mot Sverige i Is Hockey er ikke akkurat noe sjokk. Norge har vel bare slått Sverige en gang de siste 50 årene eller noe. Anonymkode: 886f5...70a
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #260 Skrevet 15. februar 2018 1 time siden, GauteS skrev: Hva skal drittsekkene som alltid er negative til Norge finne på å klage på nå? Skammelig dårlig med bare tre gull. Anonymkode: 886f5...70a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå