Gå til innhold

Nabo som ringer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Går det an å skru av lyden på callinganlegget inne hos deg? Det har gått an hos meg, hadde også en nabo som ringte på til alle døgnets tider for å bli sluppet inn porten, som ba sine venner og besøkende gjøre det samme.

I starten sa jeg at det var helt greit og at jeg selvfølgelig skulle slippe de inn, så ble det for mye og da skrudde jeg av lyden og åpnet ikke, neste gang jeg møtte han i trappeoppgangen småpratet vi og jeg sa "hei! Hvordan går det? Har du fikset nøkkel enda? Nei du må ringe dit da, så du får ny nøkkel :) " og etter det gikk det noen uker og nå har jeg sett han med nøkkel her så da tok han vel hintet i stedet for å drøye med å skaffe ny nøkkel fordi han bare kunne bruke meg som døråpner.

Anonymkode: 56c6a...c60

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si i fra!

"Nå har du vekket babyen min så mange ganger, at dette må ta slutt. Fra nå av blir du ikke sluppet inn av meg, du må ringe på hos noen andre, eller enda bedre: SKAFF DEG NY NØKKEL!"

Det siste kan du si med ettertrykk. Det verste som kan skje er at naboen blir litt muggen på deg en periode, men hva så? Det er bedre å ha en baby som sover. Jeg hadde driti i naboen!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare å si det rett ut som det er? Du har en baby som vekkes av dørklokken. Be henne ordne seg med nøkkel eller ringe på hos noen andre 

Anonymkode: 76ca0...895

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. skru av ringeklokken og ikke tenk på det. 2. neste gang du treffer henne, hils som normalt. om det kommer opp at du ikke har åpnet, si at den ringeklokken måtte du skru av da barnet ble så forstyrret

Anonymkode: c0495...5c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir irritert på dine vegne. Hater konfliker selv, så jeg personlig hadde nok tatt ut batteri på telefonen (går ut i fra at det er slik blok med ringeklokke i telefonen). Koble den ut og so i fra til venner og kjente som kanskje kommer på besøk at de må ringe deg på din egen personlig telefon, sån at du kan få låst dem inn :)

Bare en tanke. Men om du orker å "t aopp kampen" går det an å si at hun ikke kan holde på slik. Selv tenker jeg: går det virkelig ann å glemme nøklene så ofte da!?

Anonymkode: ec849...ac2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...