Salt Skrevet 11. februar 2005 #41 Skrevet 11. februar 2005 Jeg låser alltid døren selv om det er noen hjemme.
Murf Skrevet 11. februar 2005 #43 Skrevet 11. februar 2005 Smekklås, og døra lukker seg ikke om vi ikke låser, så det er ikke noe valg. I barndomshjemmet glemte jeg stadig å låse døren. Ikke det store behovet. Murf
Bridget Jones Skrevet 11. februar 2005 #44 Skrevet 11. februar 2005 jeg låser etter ungene har gått på skolen, så låser jeg hvis jeg er alene hjemme på kvelden
Gjest Gjesta Skrevet 11. februar 2005 #45 Skrevet 11. februar 2005 Jeg låser døren. Seter sikkerhetslenke på og en sjelden gang setter jeg noe under dørhåndtaket slik at det ikke går an å ta det ned...Skulle tro jeg bodde i New York, men bor i Trondheim, så du kan si jeg tar ingen sjanser..
Ciara Skrevet 12. februar 2005 #46 Skrevet 12. februar 2005 Vi låser også alltid døra... det er aldri noen som har prøvd å vandre inn, men det føles likevel tryggest.
Mistyen Skrevet 12. februar 2005 #47 Skrevet 12. februar 2005 Jeg er vel spesielt nøye med å låse dørene når jeg er hjemme alene på kveldstid. Vi har to innganger, og den som går via carporten står oftere åpen enn hoveddøren sånn ellers.
knøtte Skrevet 12. februar 2005 #49 Skrevet 12. februar 2005 Jeg låser døren som en reflekshandling, tenker ikke over at jeg gjør det engang... Vet ikke hvorfor, er ikke husredd eller noe..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå