Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet
KnekkeBørre skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke sett programmet du refererer til, men jeg tipper du snakker om denne jyplingen Oliver Lovrenski?

Ja. Jeg ler (nesten) av fyren - men hva vet vel jeg… 

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ane Rikke skrev (3 minutter siden):

Han er jo bare barnet fortsatt 😝

• Nyttig 1
Skrevet
Ane Rikke skrev (Akkurat nå):

Har fått med meg hypen rundt han. 

Ikke lest boka hans, men den er visst både edgy og hipp. Forfattet på kebab-norsk og bortimot fri for tegnsetting.. 

Det er ikke så mye som skal til for å få anerkjennelse i offentligheten i dag dessverre. Borte er de tider da Dostojevskij var the motherfuckin' G.

TV er å blir et medium skapt for å lage grøt av hjernene våre. Send "Gullrekka" til Gehenna og la KG være din eneste kilde til informasjon 😁

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Cid skrev (2 minutter siden):

Han er jo bare barnet fortsatt 😝

En nittenåring som både er høy på seg selv, OG har funnet meningen med livet?. Jaja. Flott for han. Blir spennende å intervjue han når han fyller førti. 

• Nyttig 1
Skrevet
Ane Rikke skrev (Akkurat nå):

En nittenåring som både er høy på seg selv, OG har funnet meningen med livet?. Jaja. Flott for han. Blir spennende å intervjue han når han fyller førti. 

Da har han sikkert sjekket seg selv inn på gamlehjem 🤪

• Nyttig 2
Skrevet
KnekkeBørre skrev (2 minutter siden):

Har fått med meg hypen rundt han. 

Ikke lest boka hans, men den er visst både edgy og hipp. Forfattet på kebab-norsk og bortimot fri for tegnsetting.. 

Det er ikke så mye som skal til for å få anerkjennelse i offentligheten i dag dessverre. Borte er de tider da Dostojevskij var the motherfuckin' G.

TV er å blir et medium skapt for å lage grøt av hjernene våre. Send "Gullrekka" til Gehenna og la KG være din eneste kilde til informasjon 😁

Tilbøyelig til å være enig med deg her. 

• Nyttig 1
Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Da har han sikkert sjekket seg selv inn på gamlehjem 🤪

😂😂😂

• Hjerte 1
Skrevet

For å være litt Djevelens advokat her, så kan selv unge mennesker sitte på visdom. Noen av de har gjennomgått mer i sine korte liv enn hva mange mennesker har opplevd i sin overlegne alder. 

Jeg følte også i mine spede 20-år at jeg hadde full oversikt, men har etter hvert jævlade påfølgende år siden følt meg mindre og mindre sikker 😁

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Titania skrev (2 timer siden):

Fikk «tafset» litt på tekniker idag 😬 Og innrømmer at jeg likte det 😁

Åhåhåhåååå😁

Skrevet
Ane Rikke skrev (1 time siden):

Jeg innrømmer at jeg syns det er tåpelig at en 19 år gammel mann skal forklare meg meningen med livet. Sorry, man… 

Jeg har vel lov til å gjøre et forsøk

Skrevet
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Hvor han har blitt av ? har savnet deg også ❤️❤️🥰🥰

:klem3::klem3:🥰🥰

Skrevet
Ane Rikke skrev (21 minutter siden):

Ikke så uvanlig at nittenåringer tror der vet alt om livet 

Skrevet
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Hvor han har blitt av ? har savnet deg også ❤️❤️🥰🥰

Så fint å se deg her igjen, Maskinfører. Har savnet deg :klem3: Hvordan går det med deg og pusene? Jeg har fått ny pusunge siden sist. En helt svart, langhåret frøken som i skrivende stund sover på fanget mitt. Hatt henne i halvannen uke :katt: Var 12 uker da vi fikk henne :ninuskapus: Hun er så søt og tillitsfull og går heldigvis godt sammen med de andre kattene og hunden. 

• Hjerte 3
Skrevet
Lurven skrev (19 minutter siden):

Åhåhåhåååå😁

Han trengte hjelp til å bli smurt/massert på ene siden av ryggen - jeg var ikke vanskelig å be 😬

• Hjerte 1
Skrevet
Titania skrev (4 minutter siden):

Han trengte hjelp til å bli smurt/massert på ene siden av ryggen - jeg var ikke vanskelig å be 😬

Fikk det en lykkelig avslutning?

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (2 minutter siden):

Fikk det en lykkelig avslutning?

Han virket fornøyd fordi smertene dempet seg litt 😅 bortsett fra det, vil jeg ikke påstå det 😅

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
jukkapalme skrev (25 minutter siden):

Så fint å se deg her igjen, Maskinfører. Har savnet deg :klem3: Hvordan går det med deg og pusene? Jeg har fått ny pusunge siden sist. En helt svart, langhåret frøken som i skrivende stund sover på fanget mitt. Hatt henne i halvannen uke :katt: Var 12 uker da vi fikk henne :ninuskapus: Hun er så søt og tillitsfull og går heldigvis godt sammen med de andre kattene og hunden. 

:klem3::klem3:

Skrevet

Åååå...nå ble jeg glad! @Maskinfører  :rose:  Fint at du er tilbake.  :D 

• Hjerte 3
Skrevet

Det er mange podcaster jeg vil høre på, men det er ikke noe vits, fordi jeg får ikke med meg hva de sier 🙃

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...