Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja... :sukk: Jeg ante ikke om den sykdommen fra før av, men en blir på en måte tatt livet av og må kjenne på alt sammen og være i live...uten å ha et liv. Er visst forferdelig vondt å ha det der. Ungene har vel blitt ganske store nå, men huttetu... Stakkars alle sammen. 

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Ja... :sukk: Jeg ante ikke om den sykdommen fra før av, men en blir på en måte tatt livet av og må kjenne på alt sammen og være i live...uten å ha et liv. Er visst forferdelig vondt å ha det der. Ungene har vel blitt ganske store nå, men huttetu... Stakkars alle sammen. 

Å føle seg stiv i musklene er alltids ubehagelig så å ha det sånn fast bare mye verre må være grusomt :( 

• Hjerte 1
Skrevet
Athena Freyja skrev (3 timer siden):

♥️Israel ♥️:rose:🙏

Helt grusomt :( 💔 så mye krig i verden, unødvendig krig. 

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

"Stiff person syndrom er kjennetegnet av økende muskelstivhet og smertefulle kramper utløst av bevegelser og ulike sinnsstemninger (emosjoner). Ofte starter sykdommen med ryggstivhet."
Videoen her er vond å se på, så den som ikke tåler det, hopp over den. :( 

Kan de ikke få smertelindring så kroppen slapper av da? Må være bedre enn det fryktelige de lever i hele tiden. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Hjerte 1
Skrevet
On 10/7/2023 at 6:17 PM, Entern said:

Jeg sluttet å se Beat For Beat for årevis siden, ikke så lenge etter at programmet byttet programleder.

Mest fordi jeg fant ut at programmet har manus, det ødela hele greia for meg.

Sånt har ødelagt mange programmer for meg også. 

Skrevet
SVK skrev (1 minutt siden):

Jeg prøver å ikke tenke over sånt, så godt som det lar seg gjøre. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (1 time siden):

Innrømmer at jeg blir trist av å tenke på at Bruce Willis snart ikke er her lenger :(

https://deadline.com/2023/10/bruce-willis-health-update-the-joie-de-vivre-gone-says-moonlighting-creator-1235572327/

En av mine favoritt skuespillere ❤️

Samme her :gråter: Forferdelig trist. Han er en av mine favorittskuespillere også ♥️

Har lest om Celine Dion med som har en fæl sykdom som så og si gradvis gjør henne til en levende statue 😣🥺💔

https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/sosteren-om-celine-dion-det-kan-ikke-ende-slik/16073471/

Fryktelig trist det også :trist:

• Hjerte 3
Skrevet
Athena Freyja skrev (4 timer siden):

♥️Israel ♥️:rose:🙏

Israel❤️

• Hjerte 2
Skrevet
SVK skrev (1 time siden):

Ødelegger både vitsen og moroa for meg 🫤

Jeg prøver å ikke tenke over sånt, så godt som det lar seg gjøre. 

Sikkert lurt 😀

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (2 timer siden):

Innrømmer at jeg blir trist av å tenke på at Bruce Willis snart ikke er her lenger :(

https://deadline.com/2023/10/bruce-willis-health-update-the-joie-de-vivre-gone-says-moonlighting-creator-1235572327/

En av mine favoritt skuespillere ❤️

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Ja, rart å tenke på at den uovervinnelige skuespilleren må kaste inn håndkleet når livet krever sitt 
og det kan bli hvem som helst av oss som blir syke på en måte som ikke kan gjøres stort med. Trist. :( 

jukkapalme skrev (42 minutter siden):

Samme her :gråter: Forferdelig trist. Han er en av mine favorittskuespillere også ♥️

Veldig lei meg for Bruce Willis, alltid vært stor fan av han 💔❤️

• Hjerte 3
Skrevet
jukkapalme skrev (2 timer siden):

Så gale å ikke få muligheten til å pensjonere seg i gammel alder og kose seg resten av livet etter flere tiår med arbeid :( 

• Hjerte 3
Skrevet
Cid skrev (3 timer siden):

Har lest om Celine Dion med som har en fæl sykdom som så og si gradvis gjør henne til en levende statue 😣🥺💔

https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/sosteren-om-celine-dion-det-kan-ikke-ende-slik/16073471/

:(:(:tristblå::tristblå::nikke::nikke:

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Jeg har oppdaget en ny sesong-is og den skal jeg forsøke å finne neste gang jeg handler. 
        862c3146-918e-424c-90de-036ad508ce91.jpg

:dobbelis::dobbelis::spise::spise:

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Så gale å ikke få muligheten til å pensjonere seg i gammel alder og kose seg resten av livet etter flere tiår med arbeid :( 

Tror han ville fortsatt å spille langt inn i alderdommen, ser ikke for meg Willis pensjonere seg :( 

• Hjerte 2
Skrevet
Entern skrev (2 timer siden):

Veldig lei meg for Bruce Willis, alltid vært stor fan av han 💔❤️

Filmene hans vil leve for alltid i hvert fall 😃 liker spesielt godt Die Hard 3, han og Samuel L Jackson 😁

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Filmene hans vil leve for alltid i hvert fall 😃 liker spesielt godt Die Hard 3, han og Samuel L Jackson 😁

Den er fin og, liker alle de tre første i den serien 😀 han har spilt i veldig mange bra filmer 😀 ikke bare action, han var opprinnelig komiker og er god i morsomme roller og drama roller og 😀

Skrevet

En grunn til at jeg liker Bruce Willis ved siden av det åpenbare, er at hvis du blander han og han som spiller faren i Billy Elliot, så har du morfaren min ❤️

Og hvis du blander han med Robert de Niro har du onkelen min 😊

• Hjerte 1
Skrevet
Entern skrev (1 minutt siden):

Den er fin og, liker alle de tre første i den serien 😀 han har spilt i veldig mange bra filmer 😀 ikke bare action, han var opprinnelig komiker og er god i morsomme roller og drama roller og 😀

Sett den filmen hvor han møter seg selv som barn og på slutten seg selv som gammel? Og så var det en film hvor han måtte passe på en gutt med autisme som hadde klart å løse super hemmelige gåte og så ble foreldrene hans skutt og drept.

Skrevet

En grunn til at jeg liker Bruce Willis ved siden av det åpenbare, er at hvis du blander han og han som spiller faren i Billy Elliot, så har du morfaren min ❤️

Utseendemessig?

• Liker 1
Skrevet

Wow ❤️ Er du klar for en date? Haha.

• Hjerte 2
Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

Utseendemessig?

Ja

Ane Rikke skrev (Akkurat nå):

Wow ❤️ Er du klar for en date? Haha.

Haha 😀🤣

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...