Ciaran og Ciara Skrevet 12. august 2023 #18021 Del Skrevet 12. august 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Så heldig du er 😊 Medarbeiderne mine tror og håper blodtrykket mitt vil bli bedre av seg selv etterhvert siden jeg har det mye mindre stressende nå. Håper de har rett, blodtrykkmedisinen føkker opp alkoholtoleransen min noe fryktelig 🥴🥴🥴🥴😵😵😵😵😵💫😵💫😵💫 Cassidy Tvillingene håper også blodtrykket ditt skal bli bedre vår gode fine og snille venn @Entern 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. august 2023 #18022 Del Skrevet 12. august 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Håper det ordner seg..😌 Stress er usunt. Helt klart Takk😊❤️ Ja det var så stressende når den midlertidige stillingen min nærmet seg slutten 🥲 hadde vært mye stress i årevis egentlig🥲 Skal ikke snakke for mye stygt om medisinene, før jeg begynte med dem hadde jeg mer og mer halsbrann og sånn masse hjerteslag og så videre særlig når jeg var i dårlig humør 🥵 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. august 2023 #18023 Del Skrevet 12. august 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene håper også blodtrykket ditt skal bli bedre vår gode fine og snille venn @Entern Tusen takk snille tvillinger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. august 2023 #18024 Del Skrevet 12. august 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Takk😊❤️ Ja det var så stressende når den midlertidige stillingen min nærmet seg slutten 🥲 hadde vært mye stress i årevis egentlig🥲 Skal ikke snakke for mye stygt om medisinene, før jeg begynte med dem hadde jeg mer og mer halsbrann og sånn masse hjerteslag og så videre særlig når jeg var i dårlig humør 🥵 Entern skrev (1 minutt siden): Tusen takk snille tvillinger Bare Hyggelig Cassidy Tvillingene tenker på deg vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. august 2023 #18025 Del Skrevet 12. august 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Bare Hyggelig Cassidy Tvillingene tenker på deg vi. Jeg tenker på dere også☺️😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. august 2023 #18026 Del Skrevet 12. august 2023 Entern skrev (4 minutter siden): Takk😊❤️ Ja det var så stressende når den midlertidige stillingen min nærmet seg slutten 🥲 hadde vært mye stress i årevis egentlig🥲 Skal ikke snakke for mye stygt om medisinene, før jeg begynte med dem hadde jeg mer og mer halsbrann og sånn masse hjerteslag og så videre særlig når jeg var i dårlig humør 🥵 Skjønner det! Hatt lass av vikariat selv..😔 Medisiner er heldigvis fint å ha mot mye. Selv om de kan være dumme også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. august 2023 #18027 Del Skrevet 12. august 2023 Entern skrev (10 minutter siden): Jeg tenker på dere også☺️😊 Cassidy Tvillingene ser på deg som en av våre bestevenner både her på KG og på Diskusjon.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. august 2023 #18028 Del Skrevet 12. august 2023 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Skjønner det! Hatt lass av vikariat selv..😔 Medisiner er heldigvis fint å ha mot mye. Selv om de kan være dumme også. De er litt tveegget. De positive effektene er viktigst men de har negative og, og nå som jeg går på to medisiner kjenner jeg litt på det 😞 på den annen side trenger jeg dem 🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. august 2023 #18029 Del Skrevet 12. august 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene ser på deg som en av våre bestevenner både her på KG og på Diskusjon.🥰🥰 Samme her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. august 2023 #18030 Del Skrevet 12. august 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Samme her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. august 2023 #18031 Del Skrevet 12. august 2023 Entern skrev (1 minutt siden): De er litt tveegget. De positive effektene er viktigst men de har negative og, og nå som jeg går på to medisiner kjenner jeg litt på det 😞 på den annen side trenger jeg dem 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 12. august 2023 #18032 Del Skrevet 12. august 2023 Nå ble jeg litt mer meg selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. august 2023 #18033 Del Skrevet 12. august 2023 Kvakky skrev (Akkurat nå): Nå ble jeg litt mer meg selv. Jaaaaaa🐥 Gode gamle koselige Kvakke🐥 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. august 2023 #18034 Del Skrevet 12. august 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Jaaaaaa🐥 Gode gamle koselige Kvakke🐥 Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. august 2023 #18035 Del Skrevet 12. august 2023 Kvakky skrev (1 minutt siden): Nå ble jeg litt mer meg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. august 2023 #18036 Del Skrevet 12. august 2023 Kvakky skrev (5 minutter siden): Nå ble jeg litt mer meg selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. august 2023 #18037 Del Skrevet 12. august 2023 Entern skrev (2 timer siden): Ikke diskusjon.no engang? Jeg var det, men glemte passordet😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. august 2023 #18038 Del Skrevet 12. august 2023 Kvakky skrev (44 minutter siden): Nå ble jeg litt mer meg selv. Blitt en kvakkystaner 😄 Lurven skrev (1 minutt siden): Jeg var det, men glemte passordet😆 Mannegruppa ottar da? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. august 2023 #18039 Del Skrevet 12. august 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Blitt en kvakkystaner 😄 Mannegruppa ottar da? Nei, sikkert for mye kvinnehat der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. august 2023 #18040 Del Skrevet 12. august 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Blitt en kvakkystaner 😄 Mannegruppa ottar da? Månegruppa Oter hadde passet han bedre tror jeg 🦦🌛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå