Ciaran og Ciara Skrevet 11. august 2023 #17981 Del Skrevet 11. august 2023 Fighter83 skrev (1 minutt siden): Hahaha👏👏🤣 Klarer ikke å slutte å gomle på det om det ligger fremme😅 Ha Ha sånn har Cassidy Tvillingene det også, vi synes at spekemat er så farlig godt.🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. august 2023 #17982 Del Skrevet 11. august 2023 Boetica skrev (43 minutter siden): Det er ikke verdens undergang, men litt stusselig da 😅 men jeg hadde noe å gjøre så middagslagingen ble too much 😇 Så lenge du har det bra og har en hyggelig fredagskveld 😊 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. august 2023 #17983 Del Skrevet 11. august 2023 Fighter83 skrev (9 minutter siden): Eeeelsker spekemat🤩🤩🤩 Er vel en av mine største synder😅 Kan lett spise opp en hel fuet extra eller rødvinspølse🤣 Synd jeg ikke tåler puriner så godt 😭 Jeg og 😊👍 Men ikke bra for blodtrykket 🥲😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 11. august 2023 #17984 Del Skrevet 11. august 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Jeg og 😊👍 Men ikke bra for blodtrykket 🥲😅 Aldri målt blodtrykket mitt når jeg spiser det så har ikke peiling hvordan det påvirkes på meg sånn sett😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. august 2023 #17985 Del Skrevet 11. august 2023 Fighter83 skrev (1 minutt siden): Aldri målt blodtrykket mitt når jeg spiser det så har ikke peiling hvordan det påvirkes på meg sånn sett😅 Mente bare at jeg har fått streng beskjed om å være forsiktig med salt 😅 mente ikke ille for blodtrykk sånn generelt😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. august 2023 #17986 Del Skrevet 11. august 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Mente bare at jeg har fått streng beskjed om å være forsiktig med salt 😅 mente ikke ille for blodtrykk sånn generelt😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 11. august 2023 #17987 Del Skrevet 11. august 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Mente bare at jeg har fått streng beskjed om å være forsiktig med salt 😅 mente ikke ille for blodtrykk sånn generelt😅 Bare fjaser litt jeg😉 Er i ganske tullete humør i dag merker jeg😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. august 2023 #17988 Del Skrevet 11. august 2023 Fighter83 skrev (2 minutter siden): Bare fjaser litt jeg😉 Er i ganske tullete humør i dag merker jeg😅 Cassidy Tvillingene er også ofte i tullehumør og køddehumør.🤣🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. august 2023 #17989 Del Skrevet 12. august 2023 Entern skrev (7 timer siden): Ja jeg får veldig, veldig solide lunsjer, alt fra pizza til røkt torsk med gulrotstappe til vegetar curry og vietnamesisk svinestek med dampet bun eller baguette 😋😋😋😋😋😋 Sant! Tidlig pensjonistmiddag du da👍🥰 Jeg handler selvsagt aldri kantina men har med bokser med sirlig ordnede greier😂👌 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. august 2023 #17990 Del Skrevet 12. august 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Sant! Tidlig pensjonistmiddag du da👍🥰 Jeg handler selvsagt aldri kantina men har med bokser med sirlig ordnede greier😂👌 Ja det er sant, spiser «middag» kl 11 på formiddagen 😀😁 Fint å ha med skikkelig avanserte greier til lunsj da 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. august 2023 Forfatter #17991 Del Skrevet 12. august 2023 Dagens lille innrømmelser blir at når jeg har sett en person gjøre en veldig god rolle over lang tid og dette ansiktet ER rollen for evig og alltid, da blir det helt feil å skulle se personen i en annen film eller serie. Helt feil. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. august 2023 #17992 Del Skrevet 12. august 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Dagens lille innrømmelser blir at når jeg har sett en person gjøre en veldig god rolle over lang tid og dette ansiktet ER rollen for evig og alltid, da blir det helt feil å skulle se personen i en annen film eller serie. Helt feil. Ja det er flere skuespillere som har slitt med dette problemet. Sean Connery er vel det klassiske eksemplet. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tycho Urke Skrevet 12. august 2023 #17993 Del Skrevet 12. august 2023 Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Dagens lille innrømmelser blir at når jeg har sett en person gjøre en veldig god rolle over lang tid og dette ansiktet ER rollen for evig og alltid, da blir det helt feil å skulle se personen i en annen film eller serie. Helt feil. Jeg må innrømme, at jeg ikke forstår denne tankegangen. Mange har den vet jeg, men jeg forstår den ikke. Jeg har aldri noe problem med å akseptere skuespillere i forskjellige roller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. august 2023 #17994 Del Skrevet 12. august 2023 Hoppetaujenta skrev (29 minutter siden): Dagens lille innrømmelser blir at når jeg har sett en person gjøre en veldig god rolle over lang tid og dette ansiktet ER rollen for evig og alltid, da blir det helt feil å skulle se personen i en annen film eller serie. Helt feil. Er det samme med Sheldon i Big Bang Theory for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. august 2023 #17995 Del Skrevet 12. august 2023 Hoppetaujenta skrev (50 minutter siden): Dagens lille innrømmelser blir at når jeg har sett en person gjøre en veldig god rolle over lang tid og dette ansiktet ER rollen for evig og alltid, da blir det helt feil å skulle se personen i en annen film eller serie. Helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. august 2023 Forfatter #17996 Del Skrevet 12. august 2023 (endret) En liten test her: dere kjenner meg som Hoppetaujenta og det har vært slik i mange, mange år. Hva hvis jeg her i dag, står frem og sier "kjære landsmenn...det er meg en sann glede å meddele at selveste meg er deres HKH Harald personlig!". La det bli mellom oss. Var det ikke et sekund eller to der som fikk deres fantasi og forståelse av virkeligheten på nett...til å sjangle litt? Endret 12. august 2023 av Hoppetaujenta 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. august 2023 #17997 Del Skrevet 12. august 2023 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): En liten test her: dere kjenner meg som Hoppetaujenta og det har vært slik i mange, mange år. Hva hvis jeg her i dag, står frem og sier "kjære landsmenn...det er meg en sann glede å meddele at selveste meg er deres HKH Harald personlig!". La det bli mellom oss. Var det ikke et sekund eller to der som fikk deres fantasi og forståelse av virkeligheten på nett...til å sjangle litt? 😆 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. august 2023 #17998 Del Skrevet 12. august 2023 Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): En liten test her: dere kjenner meg som Hoppetaujenta og det har vært slik i mange, mange år. Hva hvis jeg her i dag, står frem og sier "kjære landsmenn...det er meg en sann glede å meddele at selveste meg er deres HKH Harald personlig!". La det bli mellom oss. Var det ikke et sekund eller to der som fikk deres fantasi og forståelse av virkeligheten på nett...til å sjangle litt? 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. august 2023 #17999 Del Skrevet 12. august 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Dagens lille innrømmelser blir at når jeg har sett en person gjøre en veldig god rolle over lang tid og dette ansiktet ER rollen for evig og alltid, da blir det helt feil å skulle se personen i en annen film eller serie. Helt feil. Ja synes det samme selv i noen tilfeller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. august 2023 #18000 Del Skrevet 12. august 2023 Lurven skrev (4 minutter siden): Ja synes det samme selv i noen tilfeller Som med Lurven på kvinneguiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå