Ciaran og Ciara Skrevet 6. august 2023 #17861 Del Skrevet 6. august 2023 Cid skrev (4 timer siden): Hva med ny musikk? Cassidy Tvillingene synes at den der er bra også vi.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👨🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. august 2023 #17862 Del Skrevet 6. august 2023 Kvakky skrev (12 minutter siden): Ja. Ligger du i juletreet utenfor døra? 🏃♂️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 6. august 2023 #17863 Del Skrevet 6. august 2023 Tror jeg har fått nok. Fisetråder, osv osv. Nei, det ER nok. Skjønner det er for å provosere. Det funker! Jeg gidder ikke være på KG for å lese om fis og prump. Hadet, folkens:) 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. august 2023 #17864 Del Skrevet 6. august 2023 Ane Rikke skrev (2 minutter siden): Tror jeg har fått nok. Fisetråder, osv osv. Nei, det ER nok. Skjønner det er for å provosere. Det funker! Jeg gidder ikke være på KG for å lese om fis og prump. Hadet, folkens:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. august 2023 #17865 Del Skrevet 6. august 2023 Ane Rikke skrev (3 minutter siden): Tror jeg har fått nok. Fisetråder, osv osv. Nei, det ER nok. Skjønner det er for å provosere. Det funker! Jeg gidder ikke være på KG for å lese om fis og prump. Hadet, folkens:) Synd du drar 😢 men forstår deg 😢 man blir litt lei en del ting ☹️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. august 2023 #17866 Del Skrevet 6. august 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Synd du drar 😢 men forstår deg 😢 man blir litt lei en del ting ☹️ Cassidy Tvillingene synes også at det er trist at hun drar. Men vi forstår det også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august 2023 #17867 Del Skrevet 7. august 2023 Ane Rikke skrev (3 timer siden): Tror jeg har fått nok. Fisetråder, osv osv. Nei, det ER nok. Skjønner det er for å provosere. Det funker! Jeg gidder ikke være på KG for å lese om fis og prump. Hadet, folkens:) Hvor er disse trådene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. august 2023 Forfatter #17868 Del Skrevet 7. august 2023 Ane Rikke skrev (10 timer siden): Tror jeg har fått nok. Fisetråder, osv osv. Nei, det ER nok. Skjønner det er for å provosere. Det funker! Jeg gidder ikke være på KG for å lese om fis og prump. Hadet, folkens:) @Ane Rikke Det gjelder å lære seg å overse de ekstra dumme trådene og så finner en de hyggelige som det kan være verdt å holde seg i...håper du ombestemmer deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august 2023 #17869 Del Skrevet 7. august 2023 Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): @Ane Rikke Det gjelder å lære seg å overse de ekstra dumme trådene og så finner en de hyggelige som det kan være verdt å holde seg i...håper du ombestemmer deg. Enig 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. august 2023 #17870 Del Skrevet 7. august 2023 Det er litt morsomt med kundene som ikke lærer at fargen heter cyan 🙈 «vi har noe gul og cyanid i skapet her». 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. august 2023 Forfatter #17871 Del Skrevet 7. august 2023 Titania skrev (Akkurat nå): Det er litt morsomt med kundene som ikke lærer at fargen heter cyan 🙈 «vi har noe gul og cyanid i skapet her». Ja, det blir litt annerledes med en gang, hvis en tenker seg om. En gang da jeg bodde i enebolig med hage, så var jeg på plantejakt og de fleste tingene var funnet og bært ut i bilen og skulle hjem, så kom jeg på at jeg ville ha "de vakre plantene med de fine plomstene", men jeg kunne ikke huske hva de het i farten...men SÅ kom jeg på det og lurte høylydt på om de hadde opiumsvalmuer der... Bevaremegvel! * de hadde ikke det sa de og lo litt...jeg forsvant ut * 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. august 2023 #17872 Del Skrevet 7. august 2023 Cid skrev (4 timer siden): Enig Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): @Ane Rikke Det gjelder å lære seg å overse de ekstra dumme trådene og så finner en de hyggelige som det kan være verdt å holde seg i...håper du ombestemmer deg. Cassidy Tvillingene er også enige.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. august 2023 #17873 Del Skrevet 7. august 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ja, det blir litt annerledes med en gang, hvis en tenker seg om. En gang da jeg bodde i enebolig med hage, så var jeg på plantejakt og de fleste tingene var funnet og bært ut i bilen og skulle hjem, så kom jeg på at jeg ville ha "de vakre plantene med de fine plomstene", men jeg kunne ikke huske hva de het i farten...men SÅ kom jeg på det og lurte høylydt på om de hadde opiumsvalmuer der... Bevaremegvel! * de hadde ikke det sa de og lo litt...jeg forsvant ut * Oisann 🙈 Ja, fort gjort. Jeg pleier si til kundene våre i en glad tone at vi dessverre ikke har cyanid, men de kan godt få en cyan toner. Da skjønner de som oftest hva de har sagt, og ler godt 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tycho Urke Skrevet 7. august 2023 #17874 Del Skrevet 7. august 2023 Jeg ser på YouTube kanalen Merrell Twins, selv om jeg egentlig nok er litt for gammel til å se på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tycho Urke Skrevet 7. august 2023 #17875 Del Skrevet 7. august 2023 Jeg kommer nok til å stemme på Sosialistisk venstreparti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. august 2023 #17876 Del Skrevet 7. august 2023 Tycho Urke skrev (1 time siden): Jeg ser på YouTube kanalen Merrell Twins, selv om jeg egentlig nok er litt for gammel til å se på den. Har du glede av det så hvorfor ikke?🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. august 2023 #17877 Del Skrevet 7. august 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Har du glede av det så hvorfor ikke?🤗 Cassidy Tvillingene er helt enige.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august 2023 Forfatter #17878 Del Skrevet 8. august 2023 Jeg har fått en fornemmelse og tror at "Tycho Urke" er en kjenning fra før av? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. august 2023 #17879 Del Skrevet 8. august 2023 Har sånn behov for en Drake-konsert til i mitt liv. Tror jeg ville grått litt av lykke🥹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. august 2023 #17880 Del Skrevet 8. august 2023 Hoppetaujenta skrev (21 minutter siden): Jeg har fått en fornemmelse og tror at "Tycho Urke" er en kjenning fra før av? Cassidy Tvillingene vet ikke for vi er ganske nye her selv.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå